BEITO-huonekalut!

Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)

17

4772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stemmalla

      Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.

      • Tarkistin..:(


    • puusilmä2

      Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.

      • norge99

        Kyllä


      • norge99 kirjoitti:

        Kyllä

        Maskun sivuilta oon kattonu jo monta kertaa,eipä näy!


    • wunderbar

      Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?

    • miia vantaalta

      Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?

      • No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...


      • Miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

        No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

        Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia


      • Miia vantaalta kirjoitti:

        Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

        Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)


      • miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

        Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

        Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?


      • miia vantaalta kirjoitti:

        Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

        [email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)


    • nice day

      minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.

    • Mirkutti5

      Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
      Tosi kivat ja toimivat ollut !
      Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;)

    • Mluu

      Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740

      • S.L

        Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091


    • LMU

      Ole myymässä Beito-senkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe