BEITO-huonekalut!

Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)

17

5192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stemmalla

Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.

• Tarkistin..:(

• puusilmä2

Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.

• norge99

Kyllä

• norge99 kirjoitti:

Kyllä

Maskun sivuilta oon kattonu jo monta kertaa,eipä näy!

• wunderbar

Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?

• miia vantaalta

Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?

• No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

• Miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

• Miia vantaalta kirjoitti:

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

• miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

• miia vantaalta kirjoitti:

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

[email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)

• nice day

minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.

• Mirkutti5

Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
      Tosi kivat ja toimivat ollut !
      Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;)

• Mluu

Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740

• S.L

Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091

• LMU

Ole myymässä Beito-senkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      103
      9402
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      110
      7678
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7574
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      235
      7268
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      97
      6012
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5881
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      21
      5596
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5571
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      67
      4687
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      31
      3294
    Aihe