BEITO-huonekalut!

Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)

17

5375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stemmalla

Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.

• Tarkistin..:(

• puusilmä2

Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.

• norge99

Kyllä

• norge99 kirjoitti:

Kyllä

Maskun sivuilta oon kattonu jo monta kertaa,eipä näy!

• wunderbar

Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?

• miia vantaalta

Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?

• No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

• Miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

• Miia vantaalta kirjoitti:

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

• miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

• miia vantaalta kirjoitti:

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

[email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)

• nice day

minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.

• Mirkutti5

Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
      Tosi kivat ja toimivat ollut !
      Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;)

• Mluu

Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740

• S.L

Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091

• LMU

Ole myymässä Beito-senkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe