BEITO-huonekalut!

Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)

17

5145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stemmalla

Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.

• Tarkistin..:(

• puusilmä2

Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.

• norge99

Kyllä

• norge99 kirjoitti:

Kyllä

Maskun sivuilta oon kattonu jo monta kertaa,eipä näy!

• wunderbar

Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?

• miia vantaalta

Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?

• No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

• Miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

• Miia vantaalta kirjoitti:

Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

• miia vantaalta
        miisu.78 kirjoitti:

Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

• miia vantaalta kirjoitti:

Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?

[email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)

• nice day

minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.

• Mirkutti5

Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
      Tosi kivat ja toimivat ollut !
      Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;)

• Mluu

Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740

• S.L

Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091

• LMU

Ole myymässä Beito-senkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe