Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)
BEITO-huonekalut!
17
5067
Vastaukset
- Stemmalla
Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.
- puusilmä2
Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.
- norge99
Kyllä
- wunderbar
Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?
- miia vantaalta
Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?
- Miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Miia vantaalta kirjoitti:
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
- miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
miia vantaalta kirjoitti:
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
[email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)
- nice day
minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.
- Mirkutti5
Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
Tosi kivat ja toimivat ollut !
Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;) - Mluu
Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740
- S.L
Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091
- LMU
Ole myymässä Beito-senkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1933971
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921896Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281572- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251266Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1951016