Kuka tietää mistä niitä saa tai voi tilata!? Olen ennemmin niitä metsästellyt netistä,mutta nyt ei löydy sieltäkään..:( Kertokaa joku ihana ihminen! :)
BEITO-huonekalut!
17
4955
Vastaukset
- Stemmalla
Muistaisin että ne olivat aikoinaan Stemman valikoimassa.
- puusilmä2
Jos Beito-sarjalla tarkoitat sellaista mäntypuista koristeltua / kruusattua sarjaa, niin kysyppä Maskusta... on vissiin ainakin tulossa.
- norge99
Kyllä
- wunderbar
Mistä tosiaankin löytyy Beito-sarjan tuotteita Suomen markkinoilla? Jälleenmyyjiä kaipailen mieluiten Kuopion seudulta?
- miia vantaalta
Minulla on Beito-sarjaa ja tarkoitus olisi laittaa ne myyntiin.Mitähän kalustetta kaipailisit?
- Miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
No sänkyä olisin lähinnä kaipaillut ym...
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Miia vantaalta kirjoitti:
Minulta löytyy parisänky yöpöytineen,tv-taso, ruokailupöytä tuolineen ja sellainen iso peili. Jos sinua kiinnostaa,niin voisitko soittaa mulle suoraan, niin saadaan asia eteenpäin nopeammin.p. 0505929479,Miia
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
- miia vantaalta
miisu.78 kirjoitti:
Olisko sulla noista kuvia? :) Mikäli sulla ne vielä on? :)
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
miia vantaalta kirjoitti:
Kerrotko vielä sähköpostiosoitteesi? Mistä kalusteista haluat kuvia?
[email protected] Jos viitsit niin kaikista niistä..:) Niin ja kerro jotain hinta osviittaa..:)
- nice day
minulla olisi sellainen kirjoituspöytä ja kirjahylly . myisin muuton alta pois.
- Mirkutti5
Multa löytyisi Beitton kulmakaappi, senkki, tv-taso ja stereokaappi..oltais myymässä pois kun ei mahdu enää uuteen kotiin. :(
Tosi kivat ja toimivat ollut !
Kysele s.posti [email protected] selkee otsikko, etten luule roskapostiks. ;) - Mluu
Olen itse myymäsdä beito senkkiä. Puhelin nroni 0504411740
- S.L
Muuton vuoksi myydään Beito parisänky, kaksi yöpöytää ja iso peilillinen vaatekaappi. puh-0443662091
- LMU
Ole myymässä Beito-senkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882