moi! Onko kellään tiedossa hyvää ja suht edullista hotellia tai motellia lähellä sunset stripiä, ja minkälaisia ne olisivat. Netistä bongasin pari HOLLOWAY MOTEL ja ALTA CIENEGA MOTEL. Ne olisivat hyvällä paikalla lähellä sunsetin baareja. Miten siinä ympärillä olevat muut hotellit, hinta taitaa olla aika korkea. Nämä kaksi olisivat ainakin tosi edullisia, mutta millaista niissä olisi sitten yöpyä. Tarkoitus olisi olla LA:ssa noin 10-11 päivää ja kierrellä toita baareja jne ja sitten vuorata auto jne. Ollaan menossa toista kertaa LA:han.
Viimeksi olimme Best westen hollywood hills:ssä ja se oli kaikesta vähän turhan kaukana, muuten ok hotelli.
Kiitós jos joku osaa neuvoja yms.
Sunset strip
3
725
Vastaukset
- ........
mä olin jonkun n. viiden mailin päässä varsinaisesta stripistä, (sunsetilla kuitenkin) sellaista isoa musiikkiliikettä vastapäätä. Ihan jees mesta, halpa.
- heijaa ja hupsista
Miten sulle noi baarit on niin tärkeitä, että niitä aiot LA:ssa kierrellä? On kai siellä muutakin nähtävää. Taidat kuulua niihin suomalaisiin joille kaljabaarin läheisyys on tärkein asia, säälittävää.
- Wilson
Sunset Blvd:lla olin viime syksynä Days inn:ssä ja paikka oli tosi hyvä mutta en tiedä onko hinta sulle sopiva se oli noin 130 dollaria silloin. Oon myös ollut joskus aikaisemmin sunset Blvd:llä pienemmissä hotelli/motelleissa eikä nekään hirveän huonoja ole ollut ja jonkin verran halvempiakin ne oli tietysti mutta kauempana vähän. On niitä kyllä useita siinä mutta muista en tiedä kun siitä days iin:stä jota voin suositella ja kahdesta muusta hotellista joiden nimiä en kyllä enään muista!
En kyllä tiedä onko toi lähellä baareja mitä tarkoitat kun ei tullut käytyä siellä kun muutamalla kaljalla ja en tiedä missä ne baarit on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv20044336 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark703391"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1033006Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m212865Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p932667Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332137Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382098- 202082
- 872049
Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi371799