moi! Onko kellään tiedossa hyvää ja suht edullista hotellia tai motellia lähellä sunset stripiä, ja minkälaisia ne olisivat. Netistä bongasin pari HOLLOWAY MOTEL ja ALTA CIENEGA MOTEL. Ne olisivat hyvällä paikalla lähellä sunsetin baareja. Miten siinä ympärillä olevat muut hotellit, hinta taitaa olla aika korkea. Nämä kaksi olisivat ainakin tosi edullisia, mutta millaista niissä olisi sitten yöpyä. Tarkoitus olisi olla LA:ssa noin 10-11 päivää ja kierrellä toita baareja jne ja sitten vuorata auto jne. Ollaan menossa toista kertaa LA:han.
Viimeksi olimme Best westen hollywood hills:ssä ja se oli kaikesta vähän turhan kaukana, muuten ok hotelli.
Kiitós jos joku osaa neuvoja yms.
Sunset strip
3
694
Vastaukset
- ........
mä olin jonkun n. viiden mailin päässä varsinaisesta stripistä, (sunsetilla kuitenkin) sellaista isoa musiikkiliikettä vastapäätä. Ihan jees mesta, halpa.
- heijaa ja hupsista
Miten sulle noi baarit on niin tärkeitä, että niitä aiot LA:ssa kierrellä? On kai siellä muutakin nähtävää. Taidat kuulua niihin suomalaisiin joille kaljabaarin läheisyys on tärkein asia, säälittävää.
- Wilson
Sunset Blvd:lla olin viime syksynä Days inn:ssä ja paikka oli tosi hyvä mutta en tiedä onko hinta sulle sopiva se oli noin 130 dollaria silloin. Oon myös ollut joskus aikaisemmin sunset Blvd:llä pienemmissä hotelli/motelleissa eikä nekään hirveän huonoja ole ollut ja jonkin verran halvempiakin ne oli tietysti mutta kauempana vähän. On niitä kyllä useita siinä mutta muista en tiedä kun siitä days iin:stä jota voin suositella ja kahdesta muusta hotellista joiden nimiä en kyllä enään muista!
En kyllä tiedä onko toi lähellä baareja mitä tarkoitat kun ei tullut käytyä siellä kun muutamalla kaljalla ja en tiedä missä ne baarit on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882