Sunset strip

sun1234

moi! Onko kellään tiedossa hyvää ja suht edullista hotellia tai motellia lähellä sunset stripiä, ja minkälaisia ne olisivat. Netistä bongasin pari HOLLOWAY MOTEL ja ALTA CIENEGA MOTEL. Ne olisivat hyvällä paikalla lähellä sunsetin baareja. Miten siinä ympärillä olevat muut hotellit, hinta taitaa olla aika korkea. Nämä kaksi olisivat ainakin tosi edullisia, mutta millaista niissä olisi sitten yöpyä. Tarkoitus olisi olla LA:ssa noin 10-11 päivää ja kierrellä toita baareja jne ja sitten vuorata auto jne. Ollaan menossa toista kertaa LA:han.
Viimeksi olimme Best westen hollywood hills:ssä ja se oli kaikesta vähän turhan kaukana, muuten ok hotelli.
Kiitós jos joku osaa neuvoja yms.

3

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      mä olin jonkun n. viiden mailin päässä varsinaisesta stripistä, (sunsetilla kuitenkin) sellaista isoa musiikkiliikettä vastapäätä. Ihan jees mesta, halpa.

    • heijaa ja hupsista

      Miten sulle noi baarit on niin tärkeitä, että niitä aiot LA:ssa kierrellä? On kai siellä muutakin nähtävää. Taidat kuulua niihin suomalaisiin joille kaljabaarin läheisyys on tärkein asia, säälittävää.

    • Wilson

      Sunset Blvd:lla olin viime syksynä Days inn:ssä ja paikka oli tosi hyvä mutta en tiedä onko hinta sulle sopiva se oli noin 130 dollaria silloin. Oon myös ollut joskus aikaisemmin sunset Blvd:llä pienemmissä hotelli/motelleissa eikä nekään hirveän huonoja ole ollut ja jonkin verran halvempiakin ne oli tietysti mutta kauempana vähän. On niitä kyllä useita siinä mutta muista en tiedä kun siitä days iin:stä jota voin suositella ja kahdesta muusta hotellista joiden nimiä en kyllä enään muista!

      En kyllä tiedä onko toi lähellä baareja mitä tarkoitat kun ei tullut käytyä siellä kun muutamalla kaljalla ja en tiedä missä ne baarit on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe