Voitko suositella jotain edullista vuokramökkiä lapissa maaliskuun alkuun?
Tuntuvat olevan melko kalliita. Yksityisillä ei ole nettisivuja, pitänee alkaa soitella yksitellen, josko löytyisi jotain...
Edulliset vuokramökit lapissa?
13
9306
Vastaukset
- vuokramökki
Jos haluat että mökissä on kaikki mukavuudet
niin edullista vuokramökkiä on erittäin vaikeaa,ellei mahdotonta löytää Lapista maaliskuussa. Tietysti riippuu siitäkin minkälaista hintaa pidät itse edullisena.- Sesonki ja sen mukaan
Kyllä kaikkien luulis ymmärtävän että mökit maksaa hyvillä paikoilla aivan älyttömästi ja mitkä on niiden kulut ( auraus, sähkö, huolto, korjaukset, vuokralaisten rikkomiset, vakuutukset ym). Tietysti maaliskuussa on tulijoita enemmän kuin mökkejä. Saa valita hyvät asikkaat. Kukapa haluaisi antaa mökkinsä toiselle ilmaiseksi? Ymmärsin tuon kun kyselin mökkiä jo vuosia sitten.
Ole valmis maksamaan saat kunnon mökin jossa on mukava viettää lomaa. Kyllä hinta/laatu on sielläkin yleensä kohdallaan.
Hyvää lomaa sinulle!
- Netistä löytänyt
Olimme viime talvena perheemme kanssa ihanassa mökissä Rukalla. Löysimme sen netin kautta. Sen nimi oli Aurinkopaikka. Se löytyy netistä. Hinta oli sopiva kun huomasimme mistä paikasta on kyse. Mökki oli erittäin hyvin varusteltu ja siisti. Menemme keväällä uudelleen jos lomat osuu kohdalleen.
- Tuula**
Minulla kelorivitalo-osake 42 9 m2 Luostolla, makuupaikat kuudelle. Voin vuokrata 400 eurolla/viikko. Itse menossa viikolla 8, toistaiseksi muut kevään viikot vapaana.
Kaikki mukavuudet on ja keskustaan alle 1 km, valaistulle ladulle 80 m.
Jos kiinnostaa, laita postia
[email protected]- Tuula**
Hei sinä TM,joka laitoit minulle sähköpostia 9.9. kysyen mökistä. Jostain syystä en saa yhteyttä sähköpostiisi, postit palaavat aina takaisin omalle koneelleni.
Tarjous on voimassa ja mökki vapaa kysymänäsi ajankohtana. Soita tai laita tekstiviestiä 050-3810145, jos haluat lisätietoja tai että laitan mökin teille varaukseen. - 747
Moi, Luosto kiinnostaa. Meitä on kaksi pariskuntaa, joten kaksi erillistä maakuutilaa tarvitaan. Lisäksi suotavaa, että WC ei ole suihkutilassa. Lomamme on viikolla 14. Miten kaukana laduista asuntosi on? Entä varustus?
terv Markku
- siitä
mitä haet. Mökki erämaassa, Saariselälle 30 km (n), sähkö agrikaatilla, sauna lämpiää tarv. joka päivä. Itse asustaisin viereisessä mökissä, teillä olisi kelomökki, jossa varaava takka ja öljylämmitys. Vesi kannettavissa järvestä, ei kai kovin houkuttele? Itse nautin hiljaisuudesta ja rauhasta. Hinta 10 euroa/vrk. Ei näin hulluja oo muita kuin minä. Mutta halvempaa et saa mistään.
- mökki45
mitäs jos tulee koira mukaan ja kaksi ihmistä.
onnistuuko vuokraus vielä ja samalla hintaa. - heinäkuussa ?
Pitäis löytää mökki rauhallisella paikalla viikot 30-31. Tarkoituksena kalastella ja muutenkin viettää leppoisaa aikaa.
- eteläsuomalainen
Etsiskelin vuokramökkiasiaa täältä Suomi24:stä ja löysin tämän vanhan ketjun. Ainakin tällaiseen vaihtoehtoon olen törmännyt (Saariselän suunnalla):
www.kiilomaja.fi - lapinkultsi
Täältä voi myös etsiä mökkejä: http://www.mokkivertailu.fi
- mokki
www.nettimokki.com
- Pertsa4
www.villilappi.fi löytyy ainakin laajasti valikoimaa ja eritasoisia/kokoisia mökkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528