Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Älkää tappako

viattomia eläimiä

olkaa niin kilttejä ja antakaa eläinten olla rauhassa , pyydän ihan nätisti teitä ???

23

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että pidä

      sinä turpasi kiinni, että me metsästäjät saadaan tappaa eläimiä rauhassa. Ja jos et pyyntöä usko niin minä käsken! Jos käskyä et tottele, niin...

      • mutta saat ollakin

        minä en välitä sinusta, olet varmaan ällö luonne.En toivota hyvää sulle...... eli Haista sinä iso kukkanen jonka lehmä eilen söi.


      • käsken sinua
        mutta saat ollakin kirjoitti:

        minä en välitä sinusta, olet varmaan ällö luonne.En toivota hyvää sulle...... eli Haista sinä iso kukkanen jonka lehmä eilen söi.

        pitämään turpasi kiinni. Kohta saalis karkaa kun ääntelet. Vielä kerran varoitan, että ei kannata jättää käskyä noudattamatta.........


    • mitä muuta

      lihaa voin syödä, niin kerropa ja lopetan metsästyksen. Siis, olen lihansyöjä ja teollinen liha ei minulle kelpaa.

      • Suden ystävä

        apina tässä mainostaa, jotta

        "olen lihansyöjä ja teollinen liha ei minulle kelpaa".

        Sulle todellakin kelpaa teollinen liha. Lupaan syödä kottikärryllisen paskaa, jos sulle ei pullamössöhampurilaiset ole maistuneet ja riistan osuus syömästäsi lihamäärästä ole vain marginaalinen.

        "Mulle ei kelpaa"..... heh heh, kerranki täällä on oikeita vitsiniekkoja. Tuommoselle possulle kelpaa mikä tahansa eines. Turhaa siinä röhiset ja ähkit senki sianpossu, mässytä vaan niitä grilliherkkuja. Toki voit metsästää luonnossakin, mutta enimmät saaliisi ovat varmasti rahalla metsästettyjä makkaroita ja eineslihapullia.


      • se on tullunna
        Suden ystävä kirjoitti:

        apina tässä mainostaa, jotta

        "olen lihansyöjä ja teollinen liha ei minulle kelpaa".

        Sulle todellakin kelpaa teollinen liha. Lupaan syödä kottikärryllisen paskaa, jos sulle ei pullamössöhampurilaiset ole maistuneet ja riistan osuus syömästäsi lihamäärästä ole vain marginaalinen.

        "Mulle ei kelpaa"..... heh heh, kerranki täällä on oikeita vitsiniekkoja. Tuommoselle possulle kelpaa mikä tahansa eines. Turhaa siinä röhiset ja ähkit senki sianpossu, mässytä vaan niitä grilliherkkuja. Toki voit metsästää luonnossakin, mutta enimmät saaliisi ovat varmasti rahalla metsästettyjä makkaroita ja eineslihapullia.

        neevomaan jotta kuinka syyvvään kottikärryllinen paskoo. Tuo ollii melekonen yllätys, myö on luultu jotta se vuan haesteloo ja arvostelloo sitä.

        Ilemankos se eelen olj huolissaan jos paska sattuupi solahtammaan lahkeeseen ja neevo käättämään vaeppoja. EEpähän mittään alettaan kerätä paskamaesterille syötävee eeköhän tuota jokkaeselta jonniinkokonen kökkö syntyne, vuan kyllä suap ite käävä sen huussin alta kerreemässä, jokkii tolokku se on oltava.

        Täätyy myöntee jotta ollaan vähän pettyneitä, myö ollaan luultu jotta out tolokun tyyppi, vuan että huussin alla...


      • Suden ystävä
        se on tullunna kirjoitti:

        neevomaan jotta kuinka syyvvään kottikärryllinen paskoo. Tuo ollii melekonen yllätys, myö on luultu jotta se vuan haesteloo ja arvostelloo sitä.

        Ilemankos se eelen olj huolissaan jos paska sattuupi solahtammaan lahkeeseen ja neevo käättämään vaeppoja. EEpähän mittään alettaan kerätä paskamaesterille syötävee eeköhän tuota jokkaeselta jonniinkokonen kökkö syntyne, vuan kyllä suap ite käävä sen huussin alta kerreemässä, jokkii tolokku se on oltava.

        Täätyy myöntee jotta ollaan vähän pettyneitä, myö ollaan luultu jotta out tolokun tyyppi, vuan että huussin alla...

        tarvi syödä sitä kottikärryllistä, kun täällä olevat hevostelijat ja "riistanmetsästäjät" todellisuudessa täyttävät massunsa suurimmaksi osaksi kaupan lihapullilla. Lukisit tekstini vähän tarkemmin, ennenkuin suollat tyhjää löpinääsi vai etkö yleensäkään ymmärrä lukemaasi.


      • kaekkijaan.
        Suden ystävä kirjoitti:

        tarvi syödä sitä kottikärryllistä, kun täällä olevat hevostelijat ja "riistanmetsästäjät" todellisuudessa täyttävät massunsa suurimmaksi osaksi kaupan lihapullilla. Lukisit tekstini vähän tarkemmin, ennenkuin suollat tyhjää löpinääsi vai etkö yleensäkään ymmärrä lukemaasi.

        Ee kyllä vieläkää mäne minun hummeettikoppaan,mitenkä se aena ja jokahelevetinkerta ne nämä mooseksenkaverin jutut männöö vuan tuonne kalsarinpersaaksen puolelle.Jottae tässä lienöö pahemmankerran metässä.
        Siitähän minun piti huastoo,vaekka en nuita ylempänä kirjottajia ookkaan,jotta kerran melekein tulj syötyvä kaapan lihapullija.Eokko kutale olj pannu teerjpaestin sekkaan jottae lihapullan mätökkäetä.Minä siinä pottujen piälle paestia lapioijessain katon,jotta kivipiirahan se siinä.Eepä oo näellä kylillä ennen,eekä sen jäläkeen nähty niin jumalattoman etäs lentänyttä teerjpaestia,kun tämän emäpetoksen tajusin.Sejjäläkeen ee oo ollu lintupaestissa kaapuntilaestenlihhoo meellä.


      • on löötännä
        Suden ystävä kirjoitti:

        tarvi syödä sitä kottikärryllistä, kun täällä olevat hevostelijat ja "riistanmetsästäjät" todellisuudessa täyttävät massunsa suurimmaksi osaksi kaupan lihapullilla. Lukisit tekstini vähän tarkemmin, ennenkuin suollat tyhjää löpinääsi vai etkö yleensäkään ymmärrä lukemaasi.

        lihapullan paskakärristään ja nyt sitä oksettaa voe tokkiisa, ohan se tietenniin niinniin jotta sitähän se on immeinen mitä se syöp.

        Paskamaesterin teksti on oekeen opettavvoo siinä viime viikkoloena opittu ulostuspuolelta lähes kaekki mitä voep oppija.


        Meellä tiällä syrjäkylillä on niin vaekeeta ku ee oo ollunna muuta kun sinä, hyvä Paska, meellä opettajana. Voe tokkiisa myöhän tiällä kirjotettasiin vaekka kuinka älykästäe tekstijä vuan ku malli on tullunna sinulta ni eepä sitä oekeen sua irtoomaan suurija kirjallisia eepoksia.


      • Suden ystävä
        on löötännä kirjoitti:

        lihapullan paskakärristään ja nyt sitä oksettaa voe tokkiisa, ohan se tietenniin niinniin jotta sitähän se on immeinen mitä se syöp.

        Paskamaesterin teksti on oekeen opettavvoo siinä viime viikkoloena opittu ulostuspuolelta lähes kaekki mitä voep oppija.


        Meellä tiällä syrjäkylillä on niin vaekeeta ku ee oo ollunna muuta kun sinä, hyvä Paska, meellä opettajana. Voe tokkiisa myöhän tiällä kirjotettasiin vaekka kuinka älykästäe tekstijä vuan ku malli on tullunna sinulta ni eepä sitä oekeen sua irtoomaan suurija kirjallisia eepoksia.

        taas Veli Huilu ja Veli Viulu yrittävät duettona säestää, kun minä latelen totuuksia. Pelkäätte vissiin tosi paljon Isoa Pahaa Sutta, kun soittonne on noin epävireistä.

        Onneksi turvananne on Suden ystävä, jotta jotain edes uskallatte vinkua. Jospa pikkuhiljaa opitte ymmärtämään, että ei se susi ole niin pelottava. Ja tämä on juuri se asia, mitä minä yritän teille opettaa.


      • niin ehkäpä
        Suden ystävä kirjoitti:

        apina tässä mainostaa, jotta

        "olen lihansyöjä ja teollinen liha ei minulle kelpaa".

        Sulle todellakin kelpaa teollinen liha. Lupaan syödä kottikärryllisen paskaa, jos sulle ei pullamössöhampurilaiset ole maistuneet ja riistan osuus syömästäsi lihamäärästä ole vain marginaalinen.

        "Mulle ei kelpaa"..... heh heh, kerranki täällä on oikeita vitsiniekkoja. Tuommoselle possulle kelpaa mikä tahansa eines. Turhaa siinä röhiset ja ähkit senki sianpossu, mässytä vaan niitä grilliherkkuja. Toki voit metsästää luonnossakin, mutta enimmät saaliisi ovat varmasti rahalla metsästettyjä makkaroita ja eineslihapullia.

        lakkaat olemasta naurettava apina.


      • Suden ystävä
        niin ehkäpä kirjoitti:

        lakkaat olemasta naurettava apina.

        sinä sitten olet kun sinulla ei tuon kummosempaa klisettä ole sanottavana?

        Jos sulla olisi jotain sanottavaa, niin voisi olla mielenkiintoista kuulla mitä tollanen yrittää sanoa. Jos ihan itse yrittäsit kertoa jotain, niin katotaan millä tasolla ajatuksesi liikkuvat. Nyt keskustellaan metsästyksestä ja luonnon suojelusta, mutta sinä vain turiset jotain lääkkeistäsi. Tämä ei minua kiinnosta. Juuri äsken otin yskänlääkettä ärtyneeseen kurkkuuni. Tämäkö on sinun mielestä mielenkiintoista? Jos sinä syöt mitä tahansa pillereitä, niin se ei ole oleellista tällä palstalla. Tärkeämpää on keskusteltavasta asiasta heitetyt omat ajatukset.

        Apinahan on juuri eläin, joka vain toistaa jotain ihmisen mielestä. Mutta näissä toistoissa voi olla jotain mielenkiintoistakin, kunhan vain tarpeeksi kaivetaan. Osaahan apina esim. käyttää työkaluja jne...

        Minulla laaja käsitys ihmismielestä. Sen perusteella voisin väittää, jotta sinä tykkäät banaaneista!


      • kulokku
        Suden ystävä kirjoitti:

        sinä sitten olet kun sinulla ei tuon kummosempaa klisettä ole sanottavana?

        Jos sulla olisi jotain sanottavaa, niin voisi olla mielenkiintoista kuulla mitä tollanen yrittää sanoa. Jos ihan itse yrittäsit kertoa jotain, niin katotaan millä tasolla ajatuksesi liikkuvat. Nyt keskustellaan metsästyksestä ja luonnon suojelusta, mutta sinä vain turiset jotain lääkkeistäsi. Tämä ei minua kiinnosta. Juuri äsken otin yskänlääkettä ärtyneeseen kurkkuuni. Tämäkö on sinun mielestä mielenkiintoista? Jos sinä syöt mitä tahansa pillereitä, niin se ei ole oleellista tällä palstalla. Tärkeämpää on keskusteltavasta asiasta heitetyt omat ajatukset.

        Apinahan on juuri eläin, joka vain toistaa jotain ihmisen mielestä. Mutta näissä toistoissa voi olla jotain mielenkiintoistakin, kunhan vain tarpeeksi kaivetaan. Osaahan apina esim. käyttää työkaluja jne...

        Minulla laaja käsitys ihmismielestä. Sen perusteella voisin väittää, jotta sinä tykkäät banaaneista!

        on tullunna kippeeksi liijasta paskanjaahamisesta, siihe ee aata muu ko syöt keltasta lunta.

        Syykii on selevinnä minkätähe sinä yllytät toisia syömään pannaania on hyvinniin yksinkertanen, helevatta ku et ou vielä selevittännä mistä piästä alottasit, ni voesit kahtoo mallija.

        Kannattee keskittyvä siihen pannaanijuttuun ja jättee nämä vaekeet asijat viisammilles. Sinä ku et tunnetusti pysty tekemmään kahta asijoo yhtäaekoo, nimittäen ajattelemmaan ja hengittämmään piä varas ettee mäne taju.


      • on sun lempi
        Suden ystävä kirjoitti:

        taas Veli Huilu ja Veli Viulu yrittävät duettona säestää, kun minä latelen totuuksia. Pelkäätte vissiin tosi paljon Isoa Pahaa Sutta, kun soittonne on noin epävireistä.

        Onneksi turvananne on Suden ystävä, jotta jotain edes uskallatte vinkua. Jospa pikkuhiljaa opitte ymmärtämään, että ei se susi ole niin pelottava. Ja tämä on juuri se asia, mitä minä yritän teille opettaa.

        ohjelmas:
        http://youtube.com/watch?v=Kho3j76GGD4


      • enempää
        Suden ystävä kirjoitti:

        sinä sitten olet kun sinulla ei tuon kummosempaa klisettä ole sanottavana?

        Jos sulla olisi jotain sanottavaa, niin voisi olla mielenkiintoista kuulla mitä tollanen yrittää sanoa. Jos ihan itse yrittäsit kertoa jotain, niin katotaan millä tasolla ajatuksesi liikkuvat. Nyt keskustellaan metsästyksestä ja luonnon suojelusta, mutta sinä vain turiset jotain lääkkeistäsi. Tämä ei minua kiinnosta. Juuri äsken otin yskänlääkettä ärtyneeseen kurkkuuni. Tämäkö on sinun mielestä mielenkiintoista? Jos sinä syöt mitä tahansa pillereitä, niin se ei ole oleellista tällä palstalla. Tärkeämpää on keskusteltavasta asiasta heitetyt omat ajatukset.

        Apinahan on juuri eläin, joka vain toistaa jotain ihmisen mielestä. Mutta näissä toistoissa voi olla jotain mielenkiintoistakin, kunhan vain tarpeeksi kaivetaan. Osaahan apina esim. käyttää työkaluja jne...

        Minulla laaja käsitys ihmismielestä. Sen perusteella voisin väittää, jotta sinä tykkäät banaaneista!

        riekkua, tulee vielä isäs tai äitis ja näppää kynsille.


    • PROVOJA!

      Provoja,provoja,provoja,provoja,pravojo,joprova, varojop,vorojap,ojavopr,jne,jne.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    • Meikämanne

      Viattomia tapa, petoeläimiä kyllä. Ne työkseen tappavat viattomia heikompia eläimiä.

      • poika 15v

        miksi ei saisi tappaa eläimiä jos on siihen lupa? siitä ei ole millekkään haittaa vaan enemmän hyötyä


    • vivvegomgom

      metsästäisi? ihmiset on lihansyöjiä ja ihmiset on metsästänyt aina. Kaippa ihminen pärjäisi pelkillä kasviksilla ilman mitään vitamiinitabletteja ja insuliineja jos ihmiset olis kasvissyöjiä mutta kun ei olla.

    • Anonyymi

      Ton kommentin takia oon tappanu kiduttamalla eläimen joka päivä tähän päivään asti ja raiskannut sen ku se tirisee pannulla omassa rasvassaan.

    • Anonyymi

      Eläimiin tyydyttävä kun vielä ei saa ihmisiä ammuskella huvikseen ja ei ne varmaan maistuisikaan kummoselta.

      • Anonyymi

        Pumppaakohan sabotöörit haitallisia aineita, jo kymmeniä vuosia, sun vesijohtoon, kun aina kidutat, tapat, pelkuroit,
        apinaa, vaippoja ym. ym..
        Samoilla seutuvilla melkein kivenheiton päässä oli juuri teinikloppien kidutusmurhaaminen joten verkostovettä on aihetta epäillä ja tutkia. Kuulitko kidutusmurhattavan vaikerointia.
        Betonisairautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pumppaakohan sabotöörit haitallisia aineita, jo kymmeniä vuosia, sun vesijohtoon, kun aina kidutat, tapat, pelkuroit,
        apinaa, vaippoja ym. ym..
        Samoilla seutuvilla melkein kivenheiton päässä oli juuri teinikloppien kidutusmurhaaminen joten verkostovettä on aihetta epäillä ja tutkia. Kuulitko kidutusmurhattavan vaikerointia.
        Betonisairautta!

        Jätevesien käsittelylaitoksien materiaalista on mitattu sekä seurailtu jopa kriminalistisia aineita jossain siellä sun siellä pumpatun. Vieläpä enenevissä määrin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe