luin juuri avaruusseikkailu 2001:sen ja pidin siitä kovasti. Olisiko muilla samanhenkisiä kirjoja suositteilla? Eli jotain "realistisempaa" eikä tyyliin star trek...
Vastaukset 3
- miia65
voit lukaista loput Clarket. Ne sopivat juuri alkuun, ovat ohuita ja helppoja. Vaikka hänet nykyään työnnetty sivummalle voi kuitenkin vilkaista vuosilukua ja todellakin hän on joitakin ajatuksia sijoittanut kirjoihinsa jotka nykyään ovat jo toteeutuneet tai joita edes harkitaan.
Oi niitä aikoja kun itse aloittelin noita, nettiä ei vielä ollut olemassa ja tarinat olivat "enemmän" kuin nykyään.
Sitten Vernon Vinge ja Alastair Reynolds, vaikka kirjat ovatkin tiiliskiviä ei kannata säikähtää; lukiessa ne kuitenkin tuntuvat lyhyiltä :D - ...
Hyllylle jossa lukee "Science Fiction", sitten vaan alat kahlaamaan läpi.
Edessäsi on ihmemaa joka jaksaa ällistyttää sinua yhä uudestaan. - kun tossa joku
jo suositteli Vernon Vigeä "realistisena" (hah) niin
minä suosittelisin Isaac Asimovin "säätiö"-sarjaa.
Ja miksei Herbertin Dyynejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482