luin juuri avaruusseikkailu 2001:sen ja pidin siitä kovasti. Olisiko muilla samanhenkisiä kirjoja suositteilla? Eli jotain "realistisempaa" eikä tyyliin star trek...
Avaruuskirjat
3
478
Vastaukset
- miia65
voit lukaista loput Clarket. Ne sopivat juuri alkuun, ovat ohuita ja helppoja. Vaikka hänet nykyään työnnetty sivummalle voi kuitenkin vilkaista vuosilukua ja todellakin hän on joitakin ajatuksia sijoittanut kirjoihinsa jotka nykyään ovat jo toteeutuneet tai joita edes harkitaan.
Oi niitä aikoja kun itse aloittelin noita, nettiä ei vielä ollut olemassa ja tarinat olivat "enemmän" kuin nykyään.
Sitten Vernon Vinge ja Alastair Reynolds, vaikka kirjat ovatkin tiiliskiviä ei kannata säikähtää; lukiessa ne kuitenkin tuntuvat lyhyiltä :D - ...
Hyllylle jossa lukee "Science Fiction", sitten vaan alat kahlaamaan läpi.
Edessäsi on ihmemaa joka jaksaa ällistyttää sinua yhä uudestaan. - kun tossa joku
jo suositteli Vernon Vigeä "realistisena" (hah) niin
minä suosittelisin Isaac Asimovin "säätiö"-sarjaa.
Ja miksei Herbertin Dyynejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759