luin juuri avaruusseikkailu 2001:sen ja pidin siitä kovasti. Olisiko muilla samanhenkisiä kirjoja suositteilla? Eli jotain "realistisempaa" eikä tyyliin star trek...
Avaruuskirjat
3
483
Vastaukset
- miia65
voit lukaista loput Clarket. Ne sopivat juuri alkuun, ovat ohuita ja helppoja. Vaikka hänet nykyään työnnetty sivummalle voi kuitenkin vilkaista vuosilukua ja todellakin hän on joitakin ajatuksia sijoittanut kirjoihinsa jotka nykyään ovat jo toteeutuneet tai joita edes harkitaan.
Oi niitä aikoja kun itse aloittelin noita, nettiä ei vielä ollut olemassa ja tarinat olivat "enemmän" kuin nykyään.
Sitten Vernon Vinge ja Alastair Reynolds, vaikka kirjat ovatkin tiiliskiviä ei kannata säikähtää; lukiessa ne kuitenkin tuntuvat lyhyiltä :D - ...
Hyllylle jossa lukee "Science Fiction", sitten vaan alat kahlaamaan läpi.
Edessäsi on ihmemaa joka jaksaa ällistyttää sinua yhä uudestaan. - kun tossa joku
jo suositteli Vernon Vigeä "realistisena" (hah) niin
minä suosittelisin Isaac Asimovin "säätiö"-sarjaa.
Ja miksei Herbertin Dyynejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355