vihreä talonrakentaja ihan vaan asiallisia kokemuksia pyytäisin valmistalopakettien asujilta erityisesti älvsby,simos (sivo-) ja vaajatalo merkeistä. Takana 10 vuotta erinäistä vanhan remontoimista ja kävelee nuppiin tämä touhu, nyt olis sit kuumetta uuteen mut rakentamaan ei ite enää aleta. Miten muuten noi valmistalopakettien hinta-arviot ovat pitäneet paikkansa?
Kuinkan paljon tommosiin pihatöihin pitäs keskimäärin varata?
valmistalopaketit
4
4851
Vastaukset
- lopu kun
ostat tuon elspyn-talon, hinta pitää kutinsa ja pihaan menee paketin lisäksi 10000 - 20000 euroa sis. liittymät.
- ja hinta-arvio
on pitänyt talon osalta 100%. Alkuhintaan tuli kyllä 10% lisää, mutta jokainen lisänippeli itse valittiin ja todettiin hintansa arvoiseksi - ei niistä mikään ollut pakollinen. Ja sitä talon muutettiin mielestäni paljon.
Maanrakennus sitten taas heittaa ihan kunnolla, kun kiveä saa ajaa tonttiin todella paljon. Siihen taas ei talotehtaalla ole paljon sanottavaa.- yhtään, muutokset eivät
siis ole kovinkaan suuria voineet olla.
- asdasdadad
yhtään, muutokset eivät kirjoitti:
siis ole kovinkaan suuria voineet olla.
niin minulle on hiukan epäselvää, mitä tuo "rakenteellisesti" tarkoittaa. Ulkoseinät ovat siellä, missä mallitalossakin, mutta sisällä on siirrelty seiniä, joiden alla menee perustusantura (jota siis siirrettiin myös). Ikkunoita on tullut lisää ja poistettu.
Ainakin itse olen ymmärtänyt, että nämä ovat muutoksia, joita ei voi tehdä kaikkiin avaimet käteen taloihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052476
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951745Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861518Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141425Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2541261Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451168- 441059
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan52867- 85865