Miten tapahtuu maton peseminen? Suuri matto, pieni kylpyhuone. Matossa on paljon tahroja, jotka eivät helpolla lähde. Mitä pesuainetta?
Kiitos vastauksista!
Maton pesu?
5
2805
Vastaukset
- ja suopaa
Ihan tavallisen maton voi pestä kylpyhuoneessa käyttäen esim. mäntysuopaa ja juuriharjaa. Myös pyykinpesujauhetta voi käyttää pahoihin tahroihin. Pyykinpesujauhetta käyttäessä kannattaa laittaa kumihanskat käteen jos on yhtään herkkä iho ja muutenkaan niistä ei ole haittaa. Maton voi taittaa ja pestä osan kerralaan. Lopuksi huuhtelee hyvin ja laittaa ilmavasti kuivumaan. Esimerkiksi saunanlauteilla sen voi kuivattaa helposti. Naruille ei kannatta laittaa sillä märkä matto on todella raskas.
- .soo
mäntysuopaa pintaan. jos pahasti likaa niin vio vähän harjata sitä, sitten antaa mennä painepesurilla. näin minä teen
- Pesuaine ja tehostaja
Laita vesi ja pesuaine lastenammeeseen (on halpa!). Pidä mattoa tunti siinä liemessä, huuhdo suihkulla ja siinä se. Ei mitään hankaamisia. Swipe on hyvä aine.
- Kyllä lähtee
Etsii kaikki matot kotoa mitkä voi pestä vie pesulan koneeseen 1 koneelliseen mahtuu jo paljon.En muista paljon maksoi varmasti parempi ja helpompi lopputulos.
- loka-ale
Mattolaiturilla on loka-ale
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740