Kysyisin semmosta että miten directX 9.0 saa pois koneesta,huomasin semmosen että kun pistin sen niin esim:American Army ei enää pyöri.Kertokaa minulle jos tietäsitte.
Directx 9.0
8
440
Vastaukset
- JOs
levyn? Käyttämällä palautuspistettä?
Mäsän sivuilla sanotaan, ettei 9.0:aa voi poistaa asennuksen jälkeen..... - poistaminen
Jos käyttöjärjestelmäsi on ME tai XP niin saat poistettua sen palauttamalla koneesi sen asennusta edettävän päivän tilanteeseen, muutoin sitä Ei pysty poistamaan!
- 1/2
Americas Army pyörii DirectX 9:llä aivan hyvin, eli Microsoftin koodia ei kannata syyttää tällä kertaa. Ootko asentanut uusimman 9.0a version? Onko näytönohjaimen ajuri tehty DirectX 9:lle? Mikä näytönohjain?
- help
GForce4 mmx 64mt ja uusimmat ajurit siihen
- 1/2
help kirjoitti:
Mitä uudempi DirectX, sitä enemmän se rasittaa näytönohjainta, koska näytönohjaimesta revitään optimoidumman koodin ansiosta entistä enemmän tehoja ulos. Mulla oli sama homma DirectX 7:n kanssa. P3 500 MHz rupesi kaatuilemaan DirectX 7:n asennuksen jälkeen. Homma korjaantui parantamalla kotelon tuuletusta.
Netistä löytyy katkeraa tilitystä siitä, että Americas Army kaataa koneen. Kaikille noille näyttää olevan yhteisinä tekijöinä AMD:n prosessori ja Gigabyten emolevy. Americas Armyn tekijät olivat vastanneet jollekulle näistä onnettomista, että vika on virtälähde - emolevy - näytönohjain kombinaatiossa. Veikkaan silti että homma on kiinni lämmöistä. Kokeile lähteekö AA käyntiin jos pistät imurin suuttimen (tekstiilisuutin.. onhan äitee opettanut imurin käytön -:) ) imemään ilmaa 5,25 tuuman massamuistipaikasta. Kuulostaa pöljältä, mutta sillä keinoilla pystyy testaamaan kaatuuko kone lämpöihin. Imuri pudottaa kotelon lämpöjä melkein kymmenellä asteella.
Laadukkaalla kotelolla (ja virtalähteellä) on yllättävän suuri vaikutus koneen vakauteen. - minulla
help kirjoitti:
Minulla on tuo sama näytönohjain, DirexctX9 ja kaikki toimii hyvin.
- ...
tais olla joku directx buster tai vastaava, jolla sai pois. Mulla oli sama ongelma, että pelit ei toiminu enää 9.0 jälkeen. kokeilin sitä busteria, mut ei se auttanu...formatoin kovon ja asensin kaiken uudelleen...myös directx 9...nyt toimii mut kylläkin vaihdoin windowsin 98:sta xp:hen.
- Sekasin
mulla on xp kannettava ja haluaisin amnesian toimimaan mut directx on 10 eli ei hyvä :-( kokeilen directx happy uninstallia ja sit busteria, ehkä auttaa? haluan amnesian toimimaan, se valittaa et päivitä näyttis ja näyttiksen päivitys valittaa ettei oo directx :-( noi mokkulat on kummia, äsken oli 2MT/s ja nyt 50kb/s?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446