Directx 9.0

Help

Kysyisin semmosta että miten directX 9.0 saa pois koneesta,huomasin semmosen että kun pistin sen niin esim:American Army ei enää pyöri.Kertokaa minulle jos tietäsitte.

8

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOs

      levyn? Käyttämällä palautuspistettä?

      Mäsän sivuilla sanotaan, ettei 9.0:aa voi poistaa asennuksen jälkeen.....

    • poistaminen

      Jos käyttöjärjestelmäsi on ME tai XP niin saat poistettua sen palauttamalla koneesi sen asennusta edettävän päivän tilanteeseen, muutoin sitä Ei pysty poistamaan!

    • 1/2

      Americas Army pyörii DirectX 9:llä aivan hyvin, eli Microsoftin koodia ei kannata syyttää tällä kertaa. Ootko asentanut uusimman 9.0a version? Onko näytönohjaimen ajuri tehty DirectX 9:lle? Mikä näytönohjain?

      • help

        GForce4 mmx 64mt ja uusimmat ajurit siihen


      • 1/2
        help kirjoitti:

        GForce4 mmx 64mt ja uusimmat ajurit siihen

        Mitä uudempi DirectX, sitä enemmän se rasittaa näytönohjainta, koska näytönohjaimesta revitään optimoidumman koodin ansiosta entistä enemmän tehoja ulos. Mulla oli sama homma DirectX 7:n kanssa. P3 500 MHz rupesi kaatuilemaan DirectX 7:n asennuksen jälkeen. Homma korjaantui parantamalla kotelon tuuletusta.

        Netistä löytyy katkeraa tilitystä siitä, että Americas Army kaataa koneen. Kaikille noille näyttää olevan yhteisinä tekijöinä AMD:n prosessori ja Gigabyten emolevy. Americas Armyn tekijät olivat vastanneet jollekulle näistä onnettomista, että vika on virtälähde - emolevy - näytönohjain kombinaatiossa. Veikkaan silti että homma on kiinni lämmöistä. Kokeile lähteekö AA käyntiin jos pistät imurin suuttimen (tekstiilisuutin.. onhan äitee opettanut imurin käytön -:) ) imemään ilmaa 5,25 tuuman massamuistipaikasta. Kuulostaa pöljältä, mutta sillä keinoilla pystyy testaamaan kaatuuko kone lämpöihin. Imuri pudottaa kotelon lämpöjä melkein kymmenellä asteella.

        Laadukkaalla kotelolla (ja virtalähteellä) on yllättävän suuri vaikutus koneen vakauteen.


      • minulla
        help kirjoitti:

        GForce4 mmx 64mt ja uusimmat ajurit siihen

        Minulla on tuo sama näytönohjain, DirexctX9 ja kaikki toimii hyvin.


    • ...

      tais olla joku directx buster tai vastaava, jolla sai pois. Mulla oli sama ongelma, että pelit ei toiminu enää 9.0 jälkeen. kokeilin sitä busteria, mut ei se auttanu...formatoin kovon ja asensin kaiken uudelleen...myös directx 9...nyt toimii mut kylläkin vaihdoin windowsin 98:sta xp:hen.

    • Sekasin

      mulla on xp kannettava ja haluaisin amnesian toimimaan mut directx on 10 eli ei hyvä :-( kokeilen directx happy uninstallia ja sit busteria, ehkä auttaa? haluan amnesian toimimaan, se valittaa et päivitä näyttis ja näyttiksen päivitys valittaa ettei oo directx :-( noi mokkulat on kummia, äsken oli 2MT/s ja nyt 50kb/s?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2193
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2035
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1760
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1569
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1009
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      976
    Aihe