eiks teistäki pokemon-sarjan näyttelijät ookin tosi hyviä!
täysin vastakohta digimon-paskan näyttelijöille, täytyy sanoa että lehmäkin on parempi näyttelemään ku ne surkimukset digimonissa!
pokemonin näyttelijöitä kuunnellessa(varsinkin Jessien ja Jamesin), huomaa miten huolella ne näyttelijät on valittu,eikä pokemonissa sama näyttelijä puhu kymmenen henkilön roolia niinku digimonissa.
digimon on selvästikin haluttu saada vain tuottamaan rahaa mahdollisimman halvoilla kuluilla.eli se on vaan surkea halpatuontikopio joka yrittää "ratsastaa" pokemonin maineen siivellä!!!älkää kattoko sitä!
näyttelijät on tärkeitä...
4
316
Vastaukset
- nau
olet ko ikinä kuullut mitenne puhuu niiden äänion tälläinen aaaa mitä meille tapahtuu pitää lausua täysin tasa paksulla äänellä
- Ölikneh
Kiitos kuuluukin siis PVP-Voicen erinomaisille ääninäyttelijöille, jotka saavat Pokémon-elämyksen tuntumaan lähes täydelliseltä! Valitettavasti sen Nordic Agapion(jotain sinnepäin) porukat eivät
ole yhtä tunteella mukana Digimonin teossa, siltä se ainakin vaikuttaa...Joka tapauksessa Pokemon on hieno ilmiö. Pidetään se siis hengissä! Kiitos Japani! Kiitos PVP! Kiitos maikkari!=) - minä
ei ne äänet oo tärkeitä, jos ei koko ohjelmaa seuraa, mut täytyy mun kyllä myöntää et digimonissa on kammottavat äänet
- Jessie ja James
RakettiRyhmä on paras!!
Musta on tosi tärkeetä et ne näyttelijät omaksuu sen roolinsa ja pystyy olemaan 100% se oma hahmonsa. Mä oon samaa miltä Digimonin puhujista. Ne ei ollenkaan mieti mitä ne sanoo, ne lukee vaan mitä paperissa on.
Musta Pokémon on tosi hyvin toteutettu ja puhuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 535951
- 555434
- 543782
- 143725
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103679- 313156
- 592904
- 592796
- 612480
- 471910