tietääkö joku hyvää hotellia prahan keskustasta tai ainakin vaivattoman matkan päästä keskustasta? Ja hintaahan ei tietty sais olla paljoa, kipuraja menee siinä sadassa eurossa per yö. Hotellin pitäisi myös olla siisti, mutta mitään luksusta emme vaadi. Kiitos vastauksistanne.
hotellia prahasta?
10
2572
Vastaukset
- Jeppis jee
Tsekkaa linkistä:
http://www.pragueholiday.cz/
Löytyy paljon vaihtoehtoja eri hintaluokista.
Mukavaa matkaa! - pepito
Tuolla paljon edullisia hotelleja Prahassa.
Vaihda kieli englanniksi jollei espanja suju.
On luotettava.
http://www.hotelicia.es/- onko kokemusta
Tosi hyvä hotellisivusto tuo espanjankielinen. Ja on todella halvempi kuin muut. Kysymys: Oletko varannut hotellin sivuston kautta???
- käynyt
suomalaisen kannattaa tietenkin valita hotelli SIBELIUS .se on aika lähellä keskustaa ja rauhallisella alueella sekä edullinen!
- Kyllikki P.
Suomalaisena kyllä suosin viiden tähden hotelleita. Itselläni on hyvä kokemus Four Season- hotellista, joka sijaitsee aivan ydinkeskustassa, upeat maisemat ja ennen kaikkea tasokas ravintola!
Mukavaa lomaa! - Annikki.A.
Kyllikki P. kirjoitti:
Suomalaisena kyllä suosin viiden tähden hotelleita. Itselläni on hyvä kokemus Four Season- hotellista, joka sijaitsee aivan ydinkeskustassa, upeat maisemat ja ennen kaikkea tasokas ravintola!
Mukavaa lomaa!Minä en seuralaiseni kanssa asu koskaan muualla kuin Hiltonissa. Suosittelen! Meitä ei haittaa, vaikka ollaan hieman keskustan ulkopuolella, sillä hotellissamme on kaikki mitä matkallamme tarvitsemme.
- Dilly
täysillä Sibeliusta! Olimme viikon kesällä 2003, silloin OK-matkoilla. Nyt omatoimisesti hyvän kokemuksen perusteella 5 yötä maaliskuussa. 44 euroa yö, sisältäen aamupalan (ilmeisesti vastapäisessä Orionissa). Reilunkokoiset huoneistot, täydellinen keittiö, jos kiinnostaa itse kokkailla.
- ihan ok hotelli
Yövyimme kyseisessä hotellissa hintaan 68 e/yö. Sijainti lähellä metropysäkkiä I.P. Pavlova, joten keskustaan pääsee kätevästi. Lähialueella myös useita hyviä ja todella edullisia ravintoloita. Hotelli on siisti ja palvelu toimii. Aamiainen ei ole erityisen runsas, mutta sisältää kaiken tarpeellisen. Ainut haittapuoli oli huonohko äänieristys.
- 7 yötä
Viikon Hotelli Waldsteinissa majalleena voin suositella sitä. Sijainti aivan loistava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882