Mikä markkinoilla oleva kone kävisi hyvin pelikoneeksi? Pelaasn simulaatiopeliä jotka vaativat todella hyvän näytönohjaimen ja paljon tilaa.
Paras pelikone?
7
576
Vastaukset
- atari90000
tietokoneella on loistavia simulaattoripelejä
kun taas konsolit on vähän enmmän arcademaisen tyylisiä - vaativat..
lähinnä tehokkaan prossan ja reilusti muistia jotta teko-äly (jos sitä on) toimii, ei välttämättä viimeisen päälle tehokasta näyttistä
- ...
200€ lisää saat varata käyttöjärjestelmään kone ilman käyttöjärjestelmää.
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2D-BG?t=false
Jimm's PC Store - Your toaster will never be the same Jimm's extreme gamer:
6999€
Ominaisuudet
Stacker kotelo 850W Thermaltake virtalähde
2x nVidia 8800GTX näytönohjaimet
Intel Core 2 Extreme X6800 prosessori Scythe ninja cooleri
Asus Ageia Fysiikka kortti
nVidian 680i emolevy
2x150GB WD Raptor SATA kiintolevyt
2x750GB SATA kiintolevyt
4x 2048MB DDR2 800MHz
1xPlextor 18x DVD -DL RW
1xPlextor polttava Blu-Ray asema
Vähän edullisempi:
Game sniper Mikromajasta:
1399€
Paketti sisältää:
NEXUS CATERPILLAR 600W
ASUS P5N32-E SLI
INTEL CORE 2 DUO E6750
2GB DDRII 800
NVIDIA 8800GTS 640MB
HDD 2X 500 GB SATAII
18 X DVD /- RW LIGHTSCRIBE
KORTINLUKIJA 16-IN-1
2 x GBLAN 10/100/1000
6 x USB 2.0
2 x FIREWIRE
8-KANAVAINEN AUDIO
TAKUU 24KK
tai
itsekoottuna:
Alkaen 900€:sta ylöspäin
Q6600
gf8800gts
Intelin P35 piirisarjaan perustuva emolevy(esim.Abit,Gigabyte)
250 GB SATA kiintolevy
2GB DDR2 muistia
DVD -asema
Emo ja koppa- kallis siihen
nähden et ei noi toimi 2x nopeemmin vaik on kaks näyttistä.
mut ei jaksa alkaa laskeen, mutta se kone mitä oon suunnitellu niin siinä on inansa paremmat osat ja hinta n 2000€. oli vaikka tuplais kaikki nii ei tulis ku neljä tonnia. vähä on hinnassa ilmavaraa :) - ja taas mennään
kallis siihen kirjoitti:
nähden et ei noi toimi 2x nopeemmin vaik on kaks näyttistä.
mut ei jaksa alkaa laskeen, mutta se kone mitä oon suunnitellu niin siinä on inansa paremmat osat ja hinta n 2000€. oli vaikka tuplais kaikki nii ei tulis ku neljä tonnia. vähä on hinnassa ilmavaraa :)jatkuvaa päivittämistä osta kerralla tollanen 6 tonnin vekotin niin ei tartte ku näyttistä päivitellä välillä uudempaan
- hyviä löytyy
vain itse osat valitsemalla saat parhaan omaan käyttöön mutta parasta ei voi rakentaa jos et lotossa ole voittanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540