saako jostain vielä monster allergy lehteä? tai sen albumia. näyttää ettei sitä myytäs enää? vai oliko ollenkaan..
monster allergy?
6
1801
Vastaukset
- liwen
Mulla kuitenkin olisi yksi lehti Nr2 Ja itekin etsin lisää sarjiksia, mutta ei ole ilmestynyt. Itse katon sitä sarjaa, se on todella mahatva! Zick on jotekin söde, enkä tiedä miksi x) Ja Elenalla on parhaat ilmeet...Zickilläki on hyvät ilmeet. Tieäätkö joku, onko suomalaisia nettisivuja Monser Allergystä?
- mörrrkö
ja kaikki monsterit on siistejä kans! XD ihan huippu sarja! harmittaa vaan ku mistään ei enää saa.. ehkä kirpparilla tms. ei allergylle kai sivua oo tehny kukaan. suomeks siis. itse en oo löytäny. se muute muistuttaa gorillazin laulajan hahmoo? XD
- liwen
mörrrkö kirjoitti:
ja kaikki monsterit on siistejä kans! XD ihan huippu sarja! harmittaa vaan ku mistään ei enää saa.. ehkä kirpparilla tms. ei allergylle kai sivua oo tehny kukaan. suomeks siis. itse en oo löytäny. se muute muistuttaa gorillazin laulajan hahmoo? XD
Aina kun se Zick käyttää sitä inhalaattoria, siitä tulee kiva ääni x) Näitkö sä sen 1 jakson? Mä en nähny T__T Jos katsoit, niin voitko kertoa mitä siinä tapahtu? *kysyy silmät kiiltäen* Tämän päivänen jakso oli aika hyvä :)
- mörrrkö
liwen kirjoitti:
Aina kun se Zick käyttää sitä inhalaattoria, siitä tulee kiva ääni x) Näitkö sä sen 1 jakson? Mä en nähny T__T Jos katsoit, niin voitko kertoa mitä siinä tapahtu? *kysyy silmät kiiltäen* Tämän päivänen jakso oli aika hyvä :)
voii.. en miekään nähny.. kaikista hyvistä sarjoista jää alut näkemättä. taisin varmaan kolmannest alottaa kattomaan XDD joo! se ääni on ihan mahtava! ehkä monster allergystä tulee boksi?
- liwen
mörrrkö kirjoitti:
voii.. en miekään nähny.. kaikista hyvistä sarjoista jää alut näkemättä. taisin varmaan kolmannest alottaa kattomaan XDD joo! se ääni on ihan mahtava! ehkä monster allergystä tulee boksi?
Mä näin jakso 2:sta asti. Huomenna tulee se hirviöallergiaa, jihuu!! pitääpä laittaa se nauhalle kun se tulee, oon niin täpinöissä että lasken jopa tunteja siihen
- mörrrkö
liwen kirjoitti:
Mä näin jakso 2:sta asti. Huomenna tulee se hirviöallergiaa, jihuu!! pitääpä laittaa se nauhalle kun se tulee, oon niin täpinöissä että lasken jopa tunteja siihen
ei niin väliä XD kuvatha kertovat.. että espanjaks. mahtaa kuullostaa jännältä XD ei sitä sitte enkuks oo näkyny..? kummaa. pitää toivoo poksia.. luultavasti jos jotai tulee ni ne on yksittäisinä dvdinä. meinasin vhsää mu eihän sille nykyään tehä mitään XDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190