Moi
Kyselisin kun ei blondille tullut taas mieleen etukäteen selvittää tätä asiaa.. Eli ostin kytkyn joka ei sim lukittu pelaa millä korteilla vaan mutta on soneralta tullut tälle myyjälle liittymän mukana ja ei kuuleman mukaan enään tarviikaan niin kallista puhelinta. Mitä tapahtuu jos hän ei hoidamaksujaan? Sulkeeko sonera puhelimeni? Onko ketään joka oikeasti tietää onko näin käynyt tutullesi ym.
ostin kytkyn
3
1287
Vastaukset
- sim lukittuja sori vaan
Elisalla ja Saunalahdella osa ja osa ei.
Jos soneralta tullut puhelin on kaveri saanut poistettua sim lukituksen joka on ollut laiton toimi.Sopimuksen tekijä maksaa vaikka möisi puhelimen minne tahansa eli jos todella puhelimesta poistettu sim lukitus jonka tietenkin voi helposti tarkistaa kokeilemalla jotain prepaid korttia eri operaattorin niin osta pois jos halvalla saat.Takuu tosin ei pelaa enään ja soneran kytkyistä on kaikissa huolloissa sarjanumerot joten:=)- tiedoksi vaan
itse kuukausi sitten hain soneran liittymän ja nokia E90 liikkeestä ja myyjä sanoi että puhelin on sim lukittu muttakun tulin kotiin ja kokeilin niin eipä ollutkaan, hyvin toimii kaikilla korteilla.
- mulla 6280 ja ei toimi
tiedoksi vaan kirjoitti:
itse kuukausi sitten hain soneran liittymän ja nokia E90 liikkeestä ja myyjä sanoi että puhelin on sim lukittu muttakun tulin kotiin ja kokeilin niin eipä ollutkaan, hyvin toimii kaikilla korteilla.
edes toinen soneran kortti vain se jonka sain kytkyn yhteydessä.Jäljellä enään 8kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875