ostin kytkyn

käytettynä

Moi

Kyselisin kun ei blondille tullut taas mieleen etukäteen selvittää tätä asiaa.. Eli ostin kytkyn joka ei sim lukittu pelaa millä korteilla vaan mutta on soneralta tullut tälle myyjälle liittymän mukana ja ei kuuleman mukaan enään tarviikaan niin kallista puhelinta. Mitä tapahtuu jos hän ei hoidamaksujaan? Sulkeeko sonera puhelimeni? Onko ketään joka oikeasti tietää onko näin käynyt tutullesi ym.

3

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sim lukittuja sori vaan

Elisalla ja Saunalahdella osa ja osa ei.
      Jos soneralta tullut puhelin on kaveri saanut poistettua sim lukituksen joka on ollut laiton toimi.Sopimuksen tekijä maksaa vaikka möisi puhelimen minne tahansa eli jos todella puhelimesta poistettu sim lukitus jonka tietenkin voi helposti tarkistaa kokeilemalla jotain prepaid korttia eri operaattorin niin osta pois jos halvalla saat.Takuu tosin ei pelaa enään ja soneran kytkyistä on kaikissa huolloissa sarjanumerot joten:=)

• tiedoksi vaan

itse kuukausi sitten hain soneran liittymän ja nokia E90 liikkeestä ja myyjä sanoi että puhelin on sim lukittu muttakun tulin kotiin ja kokeilin niin eipä ollutkaan, hyvin toimii kaikilla korteilla.

• mulla 6280 ja ei toimi
        tiedoksi vaan kirjoitti:

itse kuukausi sitten hain soneran liittymän ja nokia E90 liikkeestä ja myyjä sanoi että puhelin on sim lukittu muttakun tulin kotiin ja kokeilin niin eipä ollutkaan, hyvin toimii kaikilla korteilla.

edes toinen soneran kortti vain se jonka sain kytkyn yhteydessä.Jäljellä enään 8kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe