Hyvä Ladaväki

Olen ollut reissussa ja olen vieläkin toisella puolella maapalloa. Siitä tämä aikaero. Muttereita riittää siellä ja täällä! Pitkästä aikaa olen lukenut rakkaita sivujamme. Olen huomannut jonkun ryökäleen kirjoittavan meidän pikku Taiston nimissä (8 vuotiaan pojan kossin). Pyydän kunnioittavasti kaikkia tosi Lada-miehiä ja naisia olematta vastaamatta TaistoS nimimerkin kirjoituksiin. Tämä viesti ei tarkota minun paluuta, ainoastaan pyyntö olla reagoimatta TaistoS valheellisiin kirjoituksiin. Kiitos.

17

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopas jotakin

      Onpa lapsellista, Reiskan sanaan ei voi siis luottaa millään tasolla. Varsin huomionkipeä ihminen - näemmä. Ja mitä tulee Taiston humoristisiin kirjoituksiin, ne ovat vähintään yhtä oikeutettuja kuin Reiskan aiemmat höpöhöpö-tason kirjoitukset.

      PS. Reiska ei ole kyllä millään matkalla vaan valvoo kotonaan öitään tuskissaan, kun tuli luvattua liikoja palstalaisille. Ylpeys ei käy lankeemuksen edellä.

    • kirjoitukseissa

      on sentään jotain järkevääkin toisin kuin sinun

      • nää pikkupojat vaan

        tyhmyyksissään ja tietämättään kirjoittelevat puuta heinää.Kyllä nekin toivottavasti miehistettyään tajuavat hyvän auton päälle


      • Hilver
        nää pikkupojat vaan kirjoitti:

        tyhmyyksissään ja tietämättään kirjoittelevat puuta heinää.Kyllä nekin toivottavasti miehistettyään tajuavat hyvän auton päälle

        Koska tapahtuu sellainen ihme, että ladisti miehistyy (ts alkaa käyttää päätään) ja tajuaa hyvän päälle eli hankkii laadukkaan länsiauton? Vai onko ladisti evoluutiossa täysin oma ihmislajinsa?


      • on jo
        Hilver kirjoitti:

        Koska tapahtuu sellainen ihme, että ladisti miehistyy (ts alkaa käyttää päätään) ja tajuaa hyvän päälle eli hankkii laadukkaan länsiauton? Vai onko ladisti evoluutiossa täysin oma ihmislajinsa?

        miehistynyt, sillä hän ei tarvitse sukuelimensä jatkoksi näitä ns. "hyviä läsiautoja" koska Lada-miehestä jo näkee päällepäinkin, että siinä on liikenteessä Miehinenmies, eikä mikään näppyvoiteenkuluttaja :-)


      • Tohtori Toheloi
        on jo kirjoitti:

        miehistynyt, sillä hän ei tarvitse sukuelimensä jatkoksi näitä ns. "hyviä läsiautoja" koska Lada-miehestä jo näkee päällepäinkin, että siinä on liikenteessä Miehinenmies, eikä mikään näppyvoiteenkuluttaja :-)

        Totta on, ettei lada-miehellä ole jatkeelle tarvetta. Tuelle sitäkin enemmän.


      • Ex lada
        Tohtori Toheloi kirjoitti:

        Totta on, ettei lada-miehellä ole jatkeelle tarvetta. Tuelle sitäkin enemmän.

        Viimeksi Tallinnassa käydessäni näin, kun suomalais-kilvissä olevaan laatikko-lahnaan nostettiin isoa laatikollista niitä sinisiä vinoneliön muotoisia pillereitä.


      • joku
        Tohtori Toheloi kirjoitti:

        Totta on, ettei lada-miehellä ole jatkeelle tarvetta. Tuelle sitäkin enemmän.

        joka on tietävinään, mutta ei tiedä edes sitä, että toiminnassa ollessaan se mainittu lemmenkapula on tuettuna omalla toimipaikallaan aivan jokapuolelta. Ladamiestä ovat kaikki ne joihin toimenpiteet kohdistuvat kiittäneet, paitsi ne jotka ovat pyörtyneet.


    • se nähdään

      Reiskan puheiden paikkaansapitävyys. Lupasit lopettaa mutta kuinkas taas kävikään. Taas tuli valehdeltua suut ja silmät täyteen.

    • Totuus on tällä kertaa se, että mutsi luki ukon kirjoitukset netistä ja sanoi nyt ymmärtävänsä miksi kaikki naapurit meille nauraa ja pelleinä pitää.

      Mutsi kielsi ukkoa kirjoittamasta nettiin enää koskaan ja uhkasi vakavilla seurauksilla jos näin käy. Ukko ei oikein sulattanut moista uhkailua ja kaikella kiusallaankin kirjoitti yöllä salaa yllä olevan tekstin. Oli ollut ovela ja tilannut puhelinherätyksen, väitti aamulla sen olleen työpuhelu. Mutta koska mutsi on vähän epäluuloinen se tarkasti koneen aamulla, näki tekstin ja suuttui, kampitti ukon ja istui päälle. Mutsi on 150cm pitkä ja painaa ainakin 150kg (vaaka ei näytä enempää), ukko huutaa parhaillaankin alla apua ja on jo luvannut lopettaa kirjoittelun kokonaan ja myydä vielä ladan pois.

      Mutta kyllähän se tiedetään, kunhan vaan lupaa ja lupaa, ei se sitä lupaustaan oikeasti yritä edes pitää.

      Sisko sanoi tulevansa oikeuteen todistamaan jos ukko ei pidä lupaustaan, mutta se on valitettavasti vielä alaikäinen. Pitäisikö meidän täyttää luovutuskirja valmiiksi ja vaatia siihen ukon allekirjoitus, saataisiinko me sitten myydä lahna jollekulle?

      • jese1

        Jos elämäntehtäväsi on tässä niin hakeudu hoitoon.


      • Ihtoa

        Anna palaa vaan lisää synkkää yksinpuhelua


    • Wiljami W

      Eiköhän panna Reiska pannaan, hänen takiaan ollaan saatu hävetä liikaa jo muutenkin.

      • ou nou

        EI vaan ole latuska miehillä mihin jatkettu työntää, autoa sen sijaaan piesee työntämään.ps. Reiskan juttuja lukiessani ei miehessä mitään puutteita oo, autojen päälle vaan turhan yks totinen.Kokeilis muitakin merkkejä.


      • panna jonnekkin

        sanonko minne!


      • "häpeä"

        Itseäsi?

        No minkäs sille voi?


    • Mennyttä kalua

      Jos Taistoa on uskominen. Häirikkö on kukistettu ja poljettu niin syvälle suohon, ettei sieltä enää nousta. Se osoittaa Ladistien luhistumisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe