Kuinka koet oman elämäsi tällä

hetkellä?
Neuvos itse elää elämänsä parasta aikaa saa toteuttaa itseään niinkuin itse haluaa ja mikään ulkopuolinen taho ei ole sitä syrjäyttämässä toistaiseksi.

30

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta

Sinulle umpipösilöiden aloitusten ja ajatusten kirjoittelu kenties on antoisaakin terapiaa.

Siinä itseäsi toteuttaessasi tulet samalla pilanneeksi toisilta keskustelupaikan. Kuka viitsii enää keskustella palstalla, joka on täynnään rantaneuvosryönää, pahinta saastetta mitä tällaiselle palstalle kuvitella voi!

Vaan minkäs sinulle raukalle tekee? Olet niin itseäsi täynnä, ettei muiden henkinen hyvinvointi sinulle mitään merkitse.

• Kuinka koet oman elämäsi tällä
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 25.9.2007 klo 09.11
        Poista oma viesti

hetkellä?
        Neuvos itse elää elämänsä parasta aikaa saa toteuttaa itseään niinkuin itse haluaa ja mikään ulkopuolinen taho ei ole sitä syrjäyttämässä toistaiseksi.

• turha koska sen avattiin Perjantai iltaan kello 21.45 mennessä 1165 kertaa, terveiseni kaikille ja hyvää syksyä ja tapaamme vielä tässä.

• Kuokkija naapurista

just tällä hetkellä. Kiitos kuuluu pienellä palkalla melkein yötä päivää työtä tekevälle puolisolle, hänen ansiostaan elintaso on kohtuullinen.

Henkisellä puolella elämää varjostaa huoli omasta ja toisten tulevaisuudesta (sairaus, vanhuus, työttömyys) ja suuttumus tämän hetkisestä tilanteesta apua tarvitsevien kohdalla.

Häpeän päättäjien puolesta, eivät näköjään itse älyä asettua toisen asemaan. Ovat niin umpinaisissa tynnyreissä, etteivät näe ulkopuolelle. No, sydämen sivistystähän ei opita kouluissa.

Oikein hyvää aurinkoisen päivän jatkoa sinne, kai sielläkin on aurinkoista, kun meilläkin.

• ettei siihen ole mitään lisättävää, tervehtien "Neuvos"

• pitäisi

apteekista hakea. Vaan tämänkin kuun rahat meni alkukuusta laskuihin ja vähäisiin eväisiin.
      Kuntayhtymän aikana ei näemmä kannata toimeentulotukea mennä anomaan. Pitäisi olla toisentyyppinen ihminen tai sitten parempi osaisten yhteiskunta kelpoinen jälkeläinen. Niin sitten saisi kaikkeen tarpeeseen.
      Halvempihan se on kuntayhtymälle sitten jos joutuu sairaalaan. Toivottavasti ei käy niin?

• ja varaton, muttet hae harkinnanvaraista tukea kunnasta joka sulle kuuluisi.

• näytät tekevän

kaiken aikaa.ihan peherrät niinkuin sika vatukossa.elä vaan jatkossakin ja toteuta itse itseäsi ja neuvostele sydämesi kyllyydestä.kunhan et tule tänne palstalle vouhkaamaan ja rajoittelemaan mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei.mitä neuvos sallii ja mitä ei.paina jo lopulta siihen paksuun lanttuusi,että sinä et ole piruvieköön mitään erikoisen ainutlaatuista näillä kankailla.eikä maapallo pyöri rinkiä napasi ympäri.muut saavat kuule itseneuvos elää myös elämäänsä niinkuin tahtovat.etkä sinä ole se ulkopuolinen taho,joka täällä rajoittelee toisten elämistä.olitpa sitten netti-,paska-,kylä-,tai pillupoliisi.toivottavasti oli tarpeeksi selkeästi artikuloitu.

• me kaikki olemme yksilöitä joilla on tarpeita elää omaa elämäänsä niin kuin parhaaksi näemme ja hyvää syksyä myös sulle, toivotta kaikkien hyvä ystävä.

• moni on jo väsynyt neuvoksen aloituksiin ja heittänyt hyvästi koko palstalle, syys terveisin itse neuvos ja Suomussalmelta.

• NIPSU-NEITI

Elä ja anna toistenkin elää.
      Eipä valittamista omassa elämässä,muistaa vaan ajatella positiivisesti,jos asiat ei aina mee niinku pitäs.
      Hyvää syksyn jatkoa.

• Kurjuuden kuningas

Niin sitä minä vain että joko sen "karhunpennun" koepi on kunnossa? Jos ei niin se lyijyhaude sitten pantava siihen.... muuten se on amputaation paikka ja ehken ei ollenkaan kiva juttu se

• tämänmoista nyt täällä tänään, tervehtien "Neuvos"

• onkimiesoiva

Ei oo kehumista, mutta tuppi heiluu jollain lailla niin kauan kuin on elonpäiviä.

• kuppa kunta

helevetti soikoon.

• sävellajissa
        kuppa kunta kirjoitti:

helevetti soikoon.

helevetti soi? ;)

• kuppa kunta kirjoitti:

helevetti soikoon.

kelläkään kun tekemättömätkin työ jäävät tekemättä kun meillä on tuo kainuunmaakuntayhtymä ja heillä kallis palkkaiset byrokraatit.

• sävellajissa kirjoitti:

helevetti soi? ;)

nyt on jo syksy hiipinyt Suomussalmellekin.

• edes heiluu niin ei sitten muuta kuin terve vaan.

• Kurjuuden kuningas

Eero Antero Seppänen; oletko Sinä mennyt unohtamaan tehtävän jonka takia olet luotu tähän kurjaan maailmaan?
      Nimittäin, kerkeätkö enää ollenkaan suomaan ajatustakaan Suomen nälkää näkeville ja vähäosaisille? Vähän nyt kyllä tässä pakkaa huoli puseroon ja kylmä rinki takalistoon näiden "opetuslastesi" puolesta. Talvi pukkaa päälle ja Nälkämaanneuvos vaan paahtaa netissä.

• jälleen Ivalossa neuvoksen syntymäpäivänä 2008, neuvos ei todella jätä heikompiosaisia pulaan vaan toimii sen puolesta kokoajan, tervehtien "Neuvos"

• kuluttamassa

Paskareissuhan tämä elämä on! Vielä vähän kesken. Saisi kyllä jo loppua, mieluimmin kerrasta poikki, kuin hitaasti kitumalla.

• jo leivänmaku tunnetaan, äkkilähtö paras lähtö ettei meitä sitten vielä vanhempana tarvitse kenenkään lapiolla olla kääntelemässä kuntayhtymien vuodeosastoilla, terve mieheen ja jaksamista.

• Kisuli.
        rantaneuvos1 kirjoitti:

jo leivänmaku tunnetaan, äkkilähtö paras lähtö ettei meitä sitten vielä vanhempana tarvitse kenenkään lapiolla olla kääntelemässä kuntayhtymien vuodeosastoilla, terve mieheen ja jaksamista.

toivon että sinua käännellään lapiolla kuin paskakasaa,ainakin 20vuotta.lakkaisit jauhamasta paskaa köyhien auttamisesta,ihteäsikään et osaa auttaa,täällä vaan jauhat sontaa ja pilasit hyvän keskustelu palstan.

• mieltä
        Kisuli. kirjoitti:

toivon että sinua käännellään lapiolla kuin paskakasaa,ainakin 20vuotta.lakkaisit jauhamasta paskaa köyhien auttamisesta,ihteäsikään et osaa auttaa,täällä vaan jauhat sontaa ja pilasit hyvän keskustelu palstan.

kanssasi, mutta vaihtaisin lapion talikkoon, jossa olisi mahdollisimman terävät piikit.

• mieltä kirjoitti:

kanssasi, mutta vaihtaisin lapion talikkoon, jossa olisi mahdollisimman terävät piikit.

niin miksette niitä sovella käytäntöön.

• Kisuli. kirjoitti:

velvollisuus hoitaa heikommassa asemassa olevat, mutta minkäs tiet kun yhteiskunnan varat meneekin aivan muualle ja köyhä saapi nuolla näppejään.
        Suomussalmi ei ole minulle paras paikka tehdä hyvän tekeväisyys työ ennemmin käyn Lapissa tai Savossa ja niin olen myös käynykin jo toistakymmentä vuotta niin terve mieheen.

• avaukseeni osallistuneita ja hyvää syksyn jatkoa.

• Eino juhani
        rantaneuvos1 kirjoitti:

avaukseeni osallistuneita ja hyvää syksyn jatkoa.

en kerenny ennemmin.

• Eino juhani kirjoitti:

en kerenny ennemmin.

kun kerran muistit minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe