Alapuolella oli vähemmän imartelevaa tietoa Corkista, mutta kertoisiko joku noin yleisemmin millainen paikka Cork on ja kannattaako käydä. Olen menossa Dubliniin ja pohdin lennähtääkö sieltä yhdeksi päiväksi Corkiin - kannattaako? Kuinka pitkä matka lentokentältä kaupunkiin? Mitä näkemisen arvoista kaupungista löytyy? miten kuluttaa siellä päivä (noin 12-18:00)?
Cork
3
698
Vastaukset
- justuspontus
iso yli 100000 asukkaan kaupunki
en tuhlaisi päivää siellä vaan kiertelisin mieluummin rannikkoa- kuin Dublin
Siellä ja sen ympäristössä saa kulumaan useammankin päivän.
- reilaaja
kuin Dublin kirjoitti:
Siellä ja sen ympäristössä saa kulumaan useammankin päivän.
Cork on mielestäni paljon mukavampi kaupunkina kuin Dublin. Dublinissa on sama ongelma kuin monessa muussakin eurooppalaisessa pääkaupungissa,että se on sulautunut jonkinverran samanlaiseksi kuin muutkin eurooppalaiset suurkaupungit. Corkissa "irlantilainen" -henki on pysynyt yllä ja siellä voi kokea mielestäni paremmin "oikean" irlantilaisen kulttuurin. Itse olin Corkissa 5pvää ja mukavasti aika kului.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42888
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775