Liian märkä alapäästä kiihottuessa

Anon22

Ongelmani ei ole alapään kuivuus vaan päin vastoin.Kiihottuessa olen jopa kiusallisen kostea.Onko jotain mistä saisi apua tähän kiusalliseen ongelmaan.

14

11503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sittenkään ainut...

Mulla on sama vika ja luulin olevani ainut, koska asiasta ei koskaan puhuta....mut toivottavasti täälä joku tietää vastauksen...

• anonymous4

Mulla on toi ihan sama juttu.. Makin luulin olevani ainut mutta ilmeisesti en ole. Poikaystava siita aina sanoo mutta minka ma sille mahdan.. Olis joo tosi kiva jos joku tietaisi mita asialle voi tehda vai voiko mitaan..

• Vanha täti

Olkaapas onnellisia vaan, että kostutte hyvin. Monia miehiähän se hyvinkin kiihottaa. Toki ymmärrän, että "kitka" jää vajaaksi mutta mitä muuta haittaa siitä olisi? Mieshän on innoissaan kun hän tietysti ajattelee, että kosteutenne on hänen aikaansaannostaan..;)
        Ehditte surra sitten mahdollisesti liian kuivia limakalvojanne, kun ikäännytte.

• Anon22
        Vanha täti kirjoitti:

Olkaapas onnellisia vaan, että kostutte hyvin. Monia miehiähän se hyvinkin kiihottaa. Toki ymmärrän, että "kitka" jää vajaaksi mutta mitä muuta haittaa siitä olisi? Mieshän on innoissaan kun hän tietysti ajattelee, että kosteutenne on hänen aikaansaannostaan..;)
        Ehditte surra sitten mahdollisesti liian kuivia limakalvojanne, kun ikäännytte.

Toisaalta olenkin tyytyväinen,koska ikinä yhdyntä ei aiheuttanut kipua tms.eikä ole liukkari tarvinnut käyttää.Ja on tuo mieskin tyytyväinen ollut,mutta minulle itselleni vaiva on kiusallinen.Vähänkin ku mies hiplaa niin kiusallinen ongelma astuu kehiin.

• e-pillerit!
        Anon22 kirjoitti:

Toisaalta olenkin tyytyväinen,koska ikinä yhdyntä ei aiheuttanut kipua tms.eikä ole liukkari tarvinnut käyttää.Ja on tuo mieskin tyytyväinen ollut,mutta minulle itselleni vaiva on kiusallinen.Vähänkin ku mies hiplaa niin kiusallinen ongelma astuu kehiin.

E-pillereiden yksi yleisimpiä sivuoireita on emättimen kuivuus. Se ei ehkä iske heti käytön alussa, vaan se voi tulla kuukausien-vuoden kuluessa pikkuhiljaa. Yleensä se on ei-toivottua, mutta voi tietysti vähentää ei-toivottuakin kostumista. Varoituksena tosin, että mukana voi tulla myös kipua (johtuen limakalvojen ohenemisesta ja kuivuudesta tietty), kutinaa ja muuta kivaa. Koska kostuminen on yhteydessä veren virtaukseen sukuelimiin, kuivumisen yhteydessä voi tapahtua myös niin, että sukuelinten turpoaminen tai naisen klitoriksen erektio ei enää tapahdu entisissä määrin, joten tuntoherkkyys voi kärsiä. Tämä tosin ei taida olla valtavan yleistä, mutta niin tapahtuu joka tapauksessa joskus.

Jos taas jo käytät hormoneita, niin yletön kostuminen voi johtua niistäkin. Se on ehdottomasti harvinaisempaa, kuin kuivuminen, mutta joskus käy niinkin päin.

Toisaalta, sekin on hyvä pointti, että kostumisen voisi nähdä myös iloisena asiana. Useammin kuivuus ja kivut ovat ongelm ennemmin, ja miehet tyypillisesti innostuvat, kun nainen on tosi märkä.

• Epätoivoinen

Minulla on ihan sama ongelma. Mietin, voiko siitä johtua se, että en itse saa orgasmia koskaan? Seksi on aivan mahtavaa, mutta se tunto "katoaa" melko nopeasti. Yhdessä asennossa se tuntuu juuri oikeassa kohdassa ja oikealla tavalla vähän aikaa, sitten se katoaa. Yritän liikutella lantiota ja napata sen kohdan takaisin mutta ei. Asennon vaihdon jälkeen se taas tuntuu vähän aikaa ja katoaa. Minusta on ihanaa kostua niin nopeasti ja niin paljon, mutta se vie minulta itseltäni sen todellisen nautinnon, koska haluaisin saada sen yhdynnässä. Johtuuko tämä liiallisesta kosteudesta vai jostakin muusta?

• toinen vanha täti

Orgasmin metsästys voi itsessään aiheuttaa tuon tunteen katoamisen. Olen sen itsekin huomannut, että mitä enemmän yrittää, sen huonompi tulos. Antaa vaan mennä ja rentoutuu, niin silleen se löytyy parhaiten. Liika suorituspainotteisuus on monesti koko homman tappaja. Rakastelu on välittämistä niin itsestä kuin toisestakin. Ei se ole mikään urheilusuoritus vaikka kaloreita kuluukin.

• ei niin vanha täti

Ongelma kuulostaa aikasen tutulta täälläkin, en vaan oo koskaan nähnyt sitä varsinaisena ongelmana. Itseäni ei "liiika" kostuminen häiritse, ja mies on siitä ihan innoissaan, mutta välillä vaan (varsinkin orgasmin jälkeen) kostun niin paljon ettei mies enää tunne mitään.

Jos ei nauraminen seksin yhteydessä häiritse, niin pidä lähettyvillä pyyhe/talouspaperia tms. Sillä saa ylimääräiset pois jos tarttee.

• Epätoivoinen

Ei kostuminen minuakaan haittaa, alkaa vain harmittamaan se kun ei koskaan itse saa orgasmia. Alussa sekään ei ollut ongelma, koska tykkään itse tuottaa nautintoa, mutta nyt jo pidempään kestäneessä suhteessa se olisi ihan kivaa. Ja en tosiaankaan seksin aikana ajattele että pakko saada nyt. Mies tuntuu jossakin asennossa helkutin hyvältä vähän aikaa ja sitten ihan kuin ei tapahtuisikaan enää mitään. Ja asennon vaihdon jälkeen tuntuu taas vähän aikaa ihanalta ja katoaa taas. Mietin, että voiko tämä oikeasti johtua sitä, että kostun liikaa ja sen takia "menetän tunnon" vaiko jostakin muusta...

• Loiskis!

Kädet peliin myös.. ;)

• Lihakset käyttöön

Kostun paljon. Ei se kostuminen vie lantionpohjan lihasten puristusvoimaa, joten orgasmi tulee kyllä.

• .....

Puristusvoimaa löytyy kyllä, mutta se tunne kuitenkin katoaa. Ehkä tässä on sitten jotain muuta itsessä mätää.

• Keski-ikäinen täti

no jos puristusvoimaa löytyy niin puristele puristele vaan. Kyllä tunne tulee jos on tullakseen. Ei rakastelukerrat ole toistensa kopioita. Josus pelkästään joku elämän muu asia saattaa häiritä tilannetta niin, ettei orgasmi tule. ei kannata otaa tavoitteeksi että aina tulee. kun "jyystää". Kyllä siitä hommasta sillä konstilla katoaa kaikki ihanuus ja läheisyys, mikä on kuitenkin orgasminkin edellytys.
      se, että itsekin tekee töitä rakastelun aikana parantaa kyllä tuntemusta. Itse tykkään juurikin päällä olosta siksi, että siinä jos missä voin aivan itse koko ajan vaikuttaa siihen miltä tuntuu ja missä riippumatta siitä kuinka märkä olen. Ja märkyyttä kyllä riittää, sillä kuulun niihin, joilla orgasmissa just oikein "roiskuu". Ei silti ole liikaa kosteutta. Sehän on vain hyvä, ettei liikaa hierry. ei mene limakalvot rikki eikä tule mitään tulehduksiakaan niin helposti.

• sdkfjsdk

Mulla oli nuorempana joskus 16veenä sama ongelma. En tiedä oliko sitten joku hormonaalinen juttu. Toisaalta..en tiedä onko se juurikaan vähentynyt vaan opin nauttimaan siitä "liikaa" kostumisesta. Aluks kiusallisesta asiasta tuli jotenkin kiihottava myös itselle kun oppi elämään asian kanssa. Nyt taas mietin että ihan kamalaa kun jonain aikana kuukaudesta ei meinaa enää kostua millään ja se vasta kamalaa onkin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe