Lahtelaiset kertokaa! Missä on hyvä bailata, tanssii,ikärajat, missä parhaat dj:t yms.!!
LAHDEN PARHAAT BAARIT?
3
488
Vastaukset
- entinen lahtelainen
No okei, lahdessahan ei mitään tosi hyviä baareja olekaan, mutta joitakin mainitsen...
Eli ensin tietty lihatiski teineille: Diva, ikäraja taitaa olla 18, lauantaina 20. ja siinä Divan yhteydessä Virtanen, jos olet kovin nuori niin mene sinne Divan kautta sisään.
Sitten on semmonen mukava "seurustelupaikka" jos ei halua välttämättä bilettää (tosin on sielläkin tanssilattia, pieni), on La Vida, ikä 18.
Sitten on rautatioeaseman lähellä Elwood, joka oli ennen ihan jees mesta, mutta nykyään siellä kai käy enemminkin sellasia amistyyppejä; flaneellipidat ja pillifarkut kandee ottaa siis messiin. Ikä on kai 20....
Ja vielä yksi juottola on Mon Cheri. Ihan jees mesta, jengi on välillä aika hörhöjä...- Matkailija
Kiitos...Oli tos nyt ainakin muutama baari joka vois kiinnostaa:)
- ela
Matkailija kirjoitti:
Kiitos...Oli tos nyt ainakin muutama baari joka vois kiinnostaa:)
Elwoodiin tuskin kannattaa mennä, koska siellä ei oo ollu yökerhoa about vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749