Moi!
Tuleeko kellään muulla supistuksia lähinnä vain öisin? Itse heräilen monta kertaa yössä, siihen että maha on ihan kireä ja olo tosi tuskainen. Voiko olla kyse jostain muusta kuin supistuksista? Mulle on neuvolassa sanottu, että hae heti saikkua, kun siltä tuntuu, mut en nyt kehtaisi ns. turhaan jäädä pois töistä. Vaikuttaako fyysinen työ ja stressi suppareihin? Voisko esim. purkautua öisin, kun rentoutuu nukkuessa?
Supistuksia? - saikkua?
tammimaha
3
440
Vastaukset
sitä sairaslomaa. supistukset voi käynnistää synnytyksen liian aikaisin. kova työ ja stressi aiheuttavat niitä. myös jotkut tulehdukset saavat aikaan supistuksia. mene heti lääkäriin.
- närästystä?
Tuli vaan mieleen kun itselläni on maha öisin joskus kipeä, kova ja pallomainen. Närästyksen piikkiin on mennyt ainakin mulla.
- tammimaha
Ei mulla ole koskaan närästystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312