Himmeitä tähtiä

Star Alliancessa

Minulla oli lentolippu Rigasta Air Balticilla Kastrupiin ja jatko SASilla Turkuun. RIXissä pyysin selvityksen Turkuun asti mutta virkailija sanoi, "ettei voi buukata jatkoa, hoitanet Kastrupin transitissa".
Vetosin täpärään vaihtoaikaan mutta:"En voi, zorry,zorry". Kastrupissa rikoin Jouko Kuhan ennätyksen 3000m:n aidoissa Transfer-Centeriin, jossa 50-60 asiakasta vuoronumerolappu kourassa toivoivat parasta. Menossa oli numerot 800, pari yli tai alle. Minulla oli 863 ja 45 min. Uuden numeron kilauttamisen jälkeen virkailija jonkun tovin kuluttua huuteli numeronhaltijaa. Kun kukaan ei reagoinut muutaman tovin kuluttuakaan, kilautettiin uusi numero. Tietysti toivonsa menettäneitä oli jo poistunut jonosta.
Valitettavasti anastin seuraavan haamunumeron ja sainkin paikan Arlandan kautta Turkuun.
Asiakasjono SAS-transferissa kasvoi tasaisesti. Varttituntiseni aikana alunperin kuudesta luukusta suljettiin vain kaksi.
Säälitti sekä asiakkaat, varsinkin lapsiperheet, mutta myös SAS:n transit-virkailijat. Harvoin näkee niin väsynyttä mutta apaattista väkeä. Surku tuli heitäkin.
Tästä tulee ainakin kaksi kysymystä:
Miksi RIX:issä Star Alliancen edustaja ei kertonut, että SAS:n Kastrup-Tku on peruutettu, vaikka sen hyvin tiesi? Olisin jo RIX.ssä tutkinut muita vaihtoehtoja.
Kuinka voisi saattaa SAS:n asiakkuudesta vastaavan operatiivisen johdon tietoon, että SAS:lla on eräästä valmistusviasta johtuen suurehko määrä lentokoneita hangaarissa ja että se aiheuttaa huomattaviakin häiriöitä sekä operaattorille että matkustavaisille.
Kuinka SAS:n asiakkuusjohtajille saisi tiedoksi, että F to F asiakaspalvelua EI VÄHENNETÄ vuorojen peruuntumissuhteessa vaan käänteisesti LISÄTÄÄN, siis jos on mistä lisätä (sorry).

0

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3789
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2357
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2085
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        141
        1989
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        412
        1401
      6. 79
        1231
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        137
        1160
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1060
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        1020
      Aihe