Mitä hyötyä on morriongesta (esim. tämä http://www.healfishing.com/kauppa/products.php?g1=4827f7&g2=5c4255) verrattuna tavalliiseen, morruskapilkkimisessä?
Morri onki
1
815
Vastaukset
- laikaman
Jotkut kaverit eivät käytä mormyn kanssa kärkeä lainkaan. Itse olen tottunut jonkunlaiseen viikseen. Se pitää olla sopivan herkkä, jotta pystyy saamaan aikaan sopivan keinunnan vieheeseen. Epänormaali viiksen liike on sitten merkki tärpistä ja onkiminen rennompaa. Kesällä veneenlaidalla viiksi on ehdoton, voi keskittyä toiseen vapaan tai muuhun hommaan ja pitää vain silmällä.
Nuo muoviset eivät tahdo pitkään kestää, väsyvät ja taittuvat vääriin asentoihin. Säädettävän pituuden avulla voi kyllä kylmän aiheuttaman jäykistymisen.
Itse olen väsännyt esim 0,40 siimasta mutkan, jonka vartan venttiilikumen avulla vavan päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412302
- 2072282
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779