Mitä hyötyä on morriongesta (esim. tämä http://www.healfishing.com/kauppa/products.php?g1=4827f7&g2=5c4255) verrattuna tavalliiseen, morruskapilkkimisessä?
Morri onki
1
804
Vastaukset
- laikaman
Jotkut kaverit eivät käytä mormyn kanssa kärkeä lainkaan. Itse olen tottunut jonkunlaiseen viikseen. Se pitää olla sopivan herkkä, jotta pystyy saamaan aikaan sopivan keinunnan vieheeseen. Epänormaali viiksen liike on sitten merkki tärpistä ja onkiminen rennompaa. Kesällä veneenlaidalla viiksi on ehdoton, voi keskittyä toiseen vapaan tai muuhun hommaan ja pitää vain silmällä.
Nuo muoviset eivät tahdo pitkään kestää, väsyvät ja taittuvat vääriin asentoihin. Säädettävän pituuden avulla voi kyllä kylmän aiheuttaman jäykistymisen.
Itse olen väsännyt esim 0,40 siimasta mutkan, jonka vartan venttiilikumen avulla vavan päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013