Konserttikiertue

KaukainenTähti

Wautsi, Wau!

Eilinen, kauan odotettu konsertti nyt takana päin!
Tosi mahtava!

Paras oli kyllä Jämijärven aloitteleva bändi...

22

2836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ihan

      tajuttoman hyvä konsertti. Riittää muisteltavaa pitkäksi aikaa. Nyt vaan ei sitten täällä päin Suomea olekaan loppuvuonna keikkoja mikä sinänsä harmittaa aika paljon...

    • laulunlyömä

      Eikö Suomesta todellakaan enää löydy laulajia , kun tällaiset jokeltajat pitävät ja häpäisevät konsertit.
      Konserttisalit on tarkoitettu LAULAJILLE, ei pöhnäisten tansittajille, mutta eihän Suomi olemikään kulttuurivaltio.

      • vaan sulle

        Huomaa kyllä, ettet ollut itse paikanpäällä.


      • Kaukainen...
        vaan sulle kirjoitti:

        Huomaa kyllä, ettet ollut itse paikanpäällä.

        Sanos muuta!

        Ihan huippu se oli!
        Nyt odottelen sitten Tampere-talon taltiointia!
        Mitäs luulet, pysykö miehillä biisilista samana, joka konsertissa?


      • heidän nettisivuilta
        Kaukainen... kirjoitti:

        Sanos muuta!

        Ihan huippu se oli!
        Nyt odottelen sitten Tampere-talon taltiointia!
        Mitäs luulet, pysykö miehillä biisilista samana, joka konsertissa?

        että biisilista on tehty (jonka sinäkin siis taisit tietää:) joten oletan kyllä että sen mukaan mennään joka keikalla. On varmaan selkeämpää, että samat biisit samas järjestyksessä. Mutta enpä toki mene vannomaan. Oli ensimmäinen konsertti itselläni ja olin ihan myyty, mielellään olis mennyt vaikka toiseenki konserttiin mutta taitaa olla pikkasen kustannuskysymys, niin ja tosiaan tuleehan telkusta sitten 6.päivä lisää :) Se nyt pikkasen lohduttaa!


      • laulunlyömä
        vaan sulle kirjoitti:

        Huomaa kyllä, ettet ollut itse paikanpäällä.

        Niinpaljon ei minulle makseta, että näitä kurkkuräkää oksentavia , monotoonisia hönöttäjiä menisin kuuntelemaan.
        Konserttisalit on tarkoitettu , Jaakko Ryhäselle ja muille LAULAJILLE.


      • on sun mielipiteesi
        laulunlyömä kirjoitti:

        Niinpaljon ei minulle makseta, että näitä kurkkuräkää oksentavia , monotoonisia hönöttäjiä menisin kuuntelemaan.
        Konserttisalit on tarkoitettu , Jaakko Ryhäselle ja muille LAULAJILLE.

        ja sulla on siihen oikeus. Sanottakoon nyt kuitenkin, jos et ole vielä huomannut, että nykypäivänä konserttisalit täyttyy kyllä bändistä kuin bändistä, lähes kaikki heittää myös näitä konserttirundeja, joten kyllä sinne mahtuu sekä sun Jaakot että nämä meidänki suosikit. Ja kaikille riittää muuten yleisöäkin (esim. useat Yölinnun konsertit loppuunmyytyjä).


      • paikalla ollut
        on sun mielipiteesi kirjoitti:

        ja sulla on siihen oikeus. Sanottakoon nyt kuitenkin, jos et ole vielä huomannut, että nykypäivänä konserttisalit täyttyy kyllä bändistä kuin bändistä, lähes kaikki heittää myös näitä konserttirundeja, joten kyllä sinne mahtuu sekä sun Jaakot että nämä meidänki suosikit. Ja kaikille riittää muuten yleisöäkin (esim. useat Yölinnun konsertit loppuunmyytyjä).

        Tunnen syvää häpeää yölinnun puolesta kun Tampere-Talon konsertti taltiointi tulee ulos tv:stä.Siis konsertti oli hirveää kuraa Simo sönkkäsi juonnoissa,basisti soitti väärin,hirveitä hevi paska sovituksia,äänentoisto yhtä mössöä,todella huonosti "käsikirjoitettu",varmaan heavy mätöstä johtuen muutama ihminen poistui kesken konsertin,hirveän kuuloista.Levyillä yölintu kuulostaa hyvältä kun kaikki tarpeeton liika soitto jätetään pois,mutta keikoilla,no huh huh.no tulipa käytyä katsomassa tuokin ja todetttua omin korvin että kyllä me ollaan tyhmiä kun tuollaisesta paskasta vielä maksetaan,omalta osaltani jäi viimeiseksi kerraksi.Basisti ja rumpali tekniikaltaan hyviä soittajia ja ainoita jotka osaavat laulaa taustoja,kun vain jättäisivät kikkailut vähemmälle.Ugh!olen puhunut...


      • konserttihan taitaa
        paikalla ollut kirjoitti:

        Tunnen syvää häpeää yölinnun puolesta kun Tampere-Talon konsertti taltiointi tulee ulos tv:stä.Siis konsertti oli hirveää kuraa Simo sönkkäsi juonnoissa,basisti soitti väärin,hirveitä hevi paska sovituksia,äänentoisto yhtä mössöä,todella huonosti "käsikirjoitettu",varmaan heavy mätöstä johtuen muutama ihminen poistui kesken konsertin,hirveän kuuloista.Levyillä yölintu kuulostaa hyvältä kun kaikki tarpeeton liika soitto jätetään pois,mutta keikoilla,no huh huh.no tulipa käytyä katsomassa tuokin ja todetttua omin korvin että kyllä me ollaan tyhmiä kun tuollaisesta paskasta vielä maksetaan,omalta osaltani jäi viimeiseksi kerraksi.Basisti ja rumpali tekniikaltaan hyviä soittajia ja ainoita jotka osaavat laulaa taustoja,kun vain jättäisivät kikkailut vähemmälle.Ugh!olen puhunut...

        olla ainoa, joka on saanut risuja. Taisivat itsekin jossain mainita, että se ei mennyt niin hyvin (ei noilla sanoilla tosin).
        Riippuu varmaan tietysti siitä mitä odottaa ja jos kauhistelee kovaa musiikkia tai sitä pientä lyhyttä heviosiota siinä niin toisaalta saattais olla hyvä vaikka löysätä pipoakin. Mutta toisaalta eipä kaikki tykkää kaikesta. Soittajissahan ei ole kenessäkään mitään vikaa laulajasta puhumattakaan, ammattitaitoa ja kokemusta löytyy kaikilta. Ehkei silti aina onnistu niin hyvin.


      • hnöpa<
        paikalla ollut kirjoitti:

        Tunnen syvää häpeää yölinnun puolesta kun Tampere-Talon konsertti taltiointi tulee ulos tv:stä.Siis konsertti oli hirveää kuraa Simo sönkkäsi juonnoissa,basisti soitti väärin,hirveitä hevi paska sovituksia,äänentoisto yhtä mössöä,todella huonosti "käsikirjoitettu",varmaan heavy mätöstä johtuen muutama ihminen poistui kesken konsertin,hirveän kuuloista.Levyillä yölintu kuulostaa hyvältä kun kaikki tarpeeton liika soitto jätetään pois,mutta keikoilla,no huh huh.no tulipa käytyä katsomassa tuokin ja todetttua omin korvin että kyllä me ollaan tyhmiä kun tuollaisesta paskasta vielä maksetaan,omalta osaltani jäi viimeiseksi kerraksi.Basisti ja rumpali tekniikaltaan hyviä soittajia ja ainoita jotka osaavat laulaa taustoja,kun vain jättäisivät kikkailut vähemmälle.Ugh!olen puhunut...

        Olivatkos selvinpäin?


      • laulunlyömä
        paikalla ollut kirjoitti:

        Tunnen syvää häpeää yölinnun puolesta kun Tampere-Talon konsertti taltiointi tulee ulos tv:stä.Siis konsertti oli hirveää kuraa Simo sönkkäsi juonnoissa,basisti soitti väärin,hirveitä hevi paska sovituksia,äänentoisto yhtä mössöä,todella huonosti "käsikirjoitettu",varmaan heavy mätöstä johtuen muutama ihminen poistui kesken konsertin,hirveän kuuloista.Levyillä yölintu kuulostaa hyvältä kun kaikki tarpeeton liika soitto jätetään pois,mutta keikoilla,no huh huh.no tulipa käytyä katsomassa tuokin ja todetttua omin korvin että kyllä me ollaan tyhmiä kun tuollaisesta paskasta vielä maksetaan,omalta osaltani jäi viimeiseksi kerraksi.Basisti ja rumpali tekniikaltaan hyviä soittajia ja ainoita jotka osaavat laulaa taustoja,kun vain jättäisivät kikkailut vähemmälle.Ugh!olen puhunut...

        Näinhän siinä käy ,kun ei ole edellytyksiä konsertin pitämiseen.Olen aina ihmetellyt sitä, että nykyään pääsee levyttämään ja konsertoimaan ilman mitään koulutusta.Joka-alalle vaaditaan ainavain enemmän koulutusta ja osaamista, mutta levyttämään ja esiintymään pääsee kuka tahansa, jolle on muori ja faari joululahjaksi ostanut jonkun soittopelin.
        Vaatikaa ihmiset musiikissakin tasoa ja osaamista, sillä katsoja ja levyjen ostaja on kuningas.
        Ei näitä kolmen soinnun humpan vääntäjiä tarvitse katsella eikä kuunnella.


      • että oli
        hnöpa< kirjoitti:

        Olivatkos selvinpäin?

        selvinpäin!sen veran tuntui simolla olevan aivot narikassa että spiikeissä tuli pahoja taukoja joita ei todellakaan olisi tullut jos homma oli hanskassa etten sanoisi että oli aika heikoilla hangilla.Se heavy osio nyt vain on niin perseestä ei ole siitä kysymys että pipo olisi kireällä,se ei vain toimi.Tyylitaju on kyllä aika pahasti hukassa mikolla ja karilla jos ei tajua että eihän tollasta paskaa sovi nyt tanssiorkesterin soittaa edes muutamaa tahtia.Luulisi että yölinnun tuottaja/löytäjä edes neuvoisi noita äijiä sen verran että sanoisi ettei toimi koska luulen että tokkopa hänkään kovin kyseisestä sovituksesta diggailee


      • puhutaan edelleen
        että oli kirjoitti:

        selvinpäin!sen veran tuntui simolla olevan aivot narikassa että spiikeissä tuli pahoja taukoja joita ei todellakaan olisi tullut jos homma oli hanskassa etten sanoisi että oli aika heikoilla hangilla.Se heavy osio nyt vain on niin perseestä ei ole siitä kysymys että pipo olisi kireällä,se ei vain toimi.Tyylitaju on kyllä aika pahasti hukassa mikolla ja karilla jos ei tajua että eihän tollasta paskaa sovi nyt tanssiorkesterin soittaa edes muutamaa tahtia.Luulisi että yölinnun tuottaja/löytäjä edes neuvoisi noita äijiä sen verran että sanoisi ettei toimi koska luulen että tokkopa hänkään kovin kyseisestä sovituksesta diggailee

        Tampereen konsertista, niin eivät varmana olleet päissään kukaan. Miettikää nyt, televisioitava konsertti, kukaan ei ole niin tyhmä että lähtisi edes pienessä sievässä tonttuilemaan telkkariin. Kyllähän Simo aina joskus unohtelee laulunsanoja ja joskus jää vähäksi aikaa miettimään, että mitä pitikään sanoa. Mielestäni sellanen kertoo vaan siitä, että joko vähän jännittää tai sitten skarppaa niin paljon että siksi unohtaa. Itseasiassa yksi piirre, jonka vuoksi itse ja monet muut pitävät Simosta on se, että se on tosiaan kuin yksi meistä -tavallinen. Tavallisuuteen kuuluu myös inhimilliset mokat, vaikka olis kuinka esiintyjä.
        Mun mielestä ymmärrettävää on myös se, että koska Yölintu ei normaalisti vedä konsertteja vaan keikkoja, joissa ei kauheesti tarvitse spiikata, on tollanen tilanne aina uudehko heillekin ja varmaan vaatii useamman konsertin ennenkuin homma on hanskassa.
        Kyllä mä ymmärrän, että joitakin harmittaa maksaa 30e konsertista, jonka kokee pettymykseksi, mutta aina niitä on, joita ei miellytä. Mun mielestäni on kuitenki vähän väärin lähteä heittämään jotain "näinköhän olivat edes selvinpäin" -kommentteja siksi, jossei itseä miellyttänyt. Jossei ollut jonkun mielestä hyvä niin sillä sipuli, turha kai lähteä ns. mustamaalaamaan omien mieltymyksien vuoksi.


      • jaloviinasnapsia jännitykseen
        puhutaan edelleen kirjoitti:

        Tampereen konsertista, niin eivät varmana olleet päissään kukaan. Miettikää nyt, televisioitava konsertti, kukaan ei ole niin tyhmä että lähtisi edes pienessä sievässä tonttuilemaan telkkariin. Kyllähän Simo aina joskus unohtelee laulunsanoja ja joskus jää vähäksi aikaa miettimään, että mitä pitikään sanoa. Mielestäni sellanen kertoo vaan siitä, että joko vähän jännittää tai sitten skarppaa niin paljon että siksi unohtaa. Itseasiassa yksi piirre, jonka vuoksi itse ja monet muut pitävät Simosta on se, että se on tosiaan kuin yksi meistä -tavallinen. Tavallisuuteen kuuluu myös inhimilliset mokat, vaikka olis kuinka esiintyjä.
        Mun mielestä ymmärrettävää on myös se, että koska Yölintu ei normaalisti vedä konsertteja vaan keikkoja, joissa ei kauheesti tarvitse spiikata, on tollanen tilanne aina uudehko heillekin ja varmaan vaatii useamman konsertin ennenkuin homma on hanskassa.
        Kyllä mä ymmärrän, että joitakin harmittaa maksaa 30e konsertista, jonka kokee pettymykseksi, mutta aina niitä on, joita ei miellytä. Mun mielestäni on kuitenki vähän väärin lähteä heittämään jotain "näinköhän olivat edes selvinpäin" -kommentteja siksi, jossei itseä miellyttänyt. Jossei ollut jonkun mielestä hyvä niin sillä sipuli, turha kai lähteä ns. mustamaalaamaan omien mieltymyksien vuoksi.

        ja huuhteli ne keppanalla alas ettei jännittäis niin paljon?


    • lissu

      Sibeliustalon konsertti eilen...hyvä muuten,mutta simo aivan liian humalassa.Pitäis kyllä osata olla ottamatta ennen konserttia!!!

      • Lässykkä

        ihan tosissasi?


      • lissu
        Lässykkä kirjoitti:

        ihan tosissasi?

        valitettavasti...ei voinnut erehtyä viinan katkusta,kun nimmareita jakoi.


      • ....

        Ei voinut olla huomaamatta..


      • aippa
        .... kirjoitti:

        Ei voinut olla huomaamatta..

        Siis hetkinen,ny on pakko kommentoida Yölinnun mollaamista!!Olin Turun konsertissa,pojat ei ainaka kännis ollu,tosin eivät ole kovinkaan luonnikkaita niinki juhlavassa paikassa ko Turun konserttitalo.Olen käyny paljo myös lintujen ravintolakeikoilla,enkä kyl ol kännejä sielläkä havainnu.Baaritiskillä ovat kyllä,mut keikan jälkeen=vapaalla..Luitteko lintujen ja eritoten Simon kommentit Tampereen konsertista?Myönsivät jännittävänsä tv-kameroita..Kauan eläköön Yölintu!


      • olen aika
        aippa kirjoitti:

        Siis hetkinen,ny on pakko kommentoida Yölinnun mollaamista!!Olin Turun konsertissa,pojat ei ainaka kännis ollu,tosin eivät ole kovinkaan luonnikkaita niinki juhlavassa paikassa ko Turun konserttitalo.Olen käyny paljo myös lintujen ravintolakeikoilla,enkä kyl ol kännejä sielläkä havainnu.Baaritiskillä ovat kyllä,mut keikan jälkeen=vapaalla..Luitteko lintujen ja eritoten Simon kommentit Tampereen konsertista?Myönsivät jännittävänsä tv-kameroita..Kauan eläköön Yölintu!

        monella keikalla ollut ja tänä syksynä myös konsertissa, eikä kukaan ole koskaan kännissä ollut. Voi olla, että on saattanut pari ottaa ennen keikkaa, mutta se nyt ei tee isoa eikä pientäkään miestä humalaan. Eli toisin sanoen koskaan ei ole "viinasta" ollut haittaa esiintymiseen, oli sitä sitten otettu tai ei. Ja tosiaan keikan jälkeenhän on ihan sama mitä kukakin tekee.
        Mutta toisaalta tämä asia onkin jo ihan puhki käsitelty tällä sivustolla, joten mitäpä tätä enää jauhamaan.


      • aippa
        olen aika kirjoitti:

        monella keikalla ollut ja tänä syksynä myös konsertissa, eikä kukaan ole koskaan kännissä ollut. Voi olla, että on saattanut pari ottaa ennen keikkaa, mutta se nyt ei tee isoa eikä pientäkään miestä humalaan. Eli toisin sanoen koskaan ei ole "viinasta" ollut haittaa esiintymiseen, oli sitä sitten otettu tai ei. Ja tosiaan keikan jälkeenhän on ihan sama mitä kukakin tekee.
        Mutta toisaalta tämä asia onkin jo ihan puhki käsitelty tällä sivustolla, joten mitäpä tätä enää jauhamaan.

        Jep,olen samaa mieltä et asia loppuunkaluttu.Toisilla vaa tapana seurata niitä toisarvosia juttuja,mä käyn keikoilla vain musiikkiin mieltyneenä=)Hyvää jatkoa kaikille linnuille,nähään keikoilla!


    • entinen basisti

      Tanssimusiikkiin on kautta aikojen kuulunut nuorten muusikkojen viinanjuonti ja sukupuoli-ilottelu. Perinteen jatkajille hurrahuudot; mutta muistakaa ehkäistä ja valehdella vaimoille, jotta perinne säilyy. Vanhana voi sitten muistella ja naureskella kun eturauhasta vaivaa ja vaimo lähti kälppimään...Mutta siihen asti soi ja vireydestä ei niin väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe