Bratz-keskustelu

Bratz-95

27

2296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bratz-95

      Mulla on siis 60 Bratz-nukkea, ja niistä 58 on tavankokoisia (korkeus 25cm) tyttönukkeja. Niistä kaikista on kuvat sivuillani, eli ette voi sanoa, että valehtelen.

      Suosikkini on Yasmin.

      • Sasha-bratz

        Vau! tosi paljon=) minä pidän eläimistä, pidätkö sinä?


      • Bratz-95
        Sasha-bratz kirjoitti:

        Vau! tosi paljon=) minä pidän eläimistä, pidätkö sinä?

        Sain Fashion Stylistz-Leahin ja -Cloen, ja nyt mulla on 62 Bratz-nukkea. Niistä molemmista on kuva sivuillani.

        En pidä eläimistä, vaan RAKASTAN eläimiä :D


      • ihan tottapa!
        Bratz-95 kirjoitti:

        Sain Fashion Stylistz-Leahin ja -Cloen, ja nyt mulla on 62 Bratz-nukkea. Niistä molemmista on kuva sivuillani.

        En pidä eläimistä, vaan RAKASTAN eläimiä :D

        Olet maailman onnekkain ihminen...

        Sulla vois muutes ihan hyvin olla Suomesta eniten bratzei! :D


      • Bratz-95
        ihan tottapa! kirjoitti:

        Olet maailman onnekkain ihminen...

        Sulla vois muutes ihan hyvin olla Suomesta eniten bratzei! :D

        Ai, niinkö? :D
        En tiiä... Ainakin (en halua kehuskella) varmaan eniten Itä-Suomesta.


      • oikeesti!
        Bratz-95 kirjoitti:

        Ai, niinkö? :D
        En tiiä... Ainakin (en halua kehuskella) varmaan eniten Itä-Suomesta.

        Eli :D


      • Bratz-95
        oikeesti! kirjoitti:

        Eli :D

        :-) Ois sit kiva jos muutkin kirjottas tänne...


      • 0NN3K4SK0?
        Bratz-95 kirjoitti:

        :-) Ois sit kiva jos muutkin kirjottas tänne...

        Onni ei synny massatavarasta, muistakaahan se, kullat :)


    • Bratz-95

      Mä ostin 63. Bratzini, mehiläisasuisen Costume Party-Yasminin. Laitoin siitä sivuilleni kuvan.

    • Bratz-fani

      Moi Vuokko ja muutkin!
      Mulla on 82 Bratz nukkea. (siis 25 cm. tyttöjä)
      Ja asun Ruotsissa.
      Minulla on kotisivut osoitteessa http://felibratz.vuodatus.net

      • Bratz-95

        Moi, Bratz-fani xD

        Ostin 64. Bratzini, Flower Girlz-Noran! Kuva löytyy sivuiltani.


      • Bratz-fani
        Bratz-95 kirjoitti:

        Moi, Bratz-fani xD

        Ostin 64. Bratzini, Flower Girlz-Noran! Kuva löytyy sivuiltani.

        xD

        Sain Sweet Dreamz Cloen, Yasminin ja Kumin.
        Nyt minulla on 92 Bratziä.


    • Bratz-95

      Ostin 65. Bratz-nukkeni, Birthday 2007 2nd Edition-Yasminin. Kuva löytyy mun sivuilta...

    • Bratz-95

      Ostin Play Sportz Dance-Tessin :) Se oli 66. Bratzini. Ja kuva on mun sivulla...

    • Bratz-95

      Ostin Flower Girlz-Cloen, 67. Bratzini:) Kuva on tuttuun tapaan mun sivuilla...

      • Bratz-fani

        Oletko käynyt tähden ja Bratz98:n keskusteluissa?
        Samat Bratzit tähdellä mutta Bratz98:lla on myös Triiiplets Valentina ja Sierrna...
        Eikö ole kummallista??


      • Bratz-95
        Bratz-fani kirjoitti:

        Oletko käynyt tähden ja Bratz98:n keskusteluissa?
        Samat Bratzit tähdellä mutta Bratz98:lla on myös Triiiplets Valentina ja Sierrna...
        Eikö ole kummallista??

        En, outoa :O

        Mä oon saanu tummahiuksisen Be Bratzin ja Play Sportz-Lileen


      • Bratz-95
        Bratz-95 kirjoitti:

        En, outoa :O

        Mä oon saanu tummahiuksisen Be Bratzin ja Play Sportz-Lileen

        Moi, hyvää joulua. Mä sain eilen Magic Hair-Yasminin, 70. Bratzini


      • Bratz-95
        Bratz-95 kirjoitti:

        Moi, hyvää joulua. Mä sain eilen Magic Hair-Yasminin, 70. Bratzini

        Joo, eli ostin keskiviikkona 71. Bratzini Flashback Fever-Yasminin. Kuva on taas mun sivuilla


    • Bratz-95

      Ostin tän viikon alussa 72. Bratzini Movie Stars-Cloen:D Kuva on sivuillani.

      • -jänskättää-

        Kertoilet siis vaan tääl uusista brädeistäs ja kukaan ei kommentoi? Okke... xD Mut on kyl sul noit paljon!


      • lol pöö xD
        -jänskättää- kirjoitti:

        Kertoilet siis vaan tääl uusista brädeistäs ja kukaan ei kommentoi? Okke... xD Mut on kyl sul noit paljon!

        saakko noit lahjaks vai mitä


      • Bratz-95
        lol pöö xD kirjoitti:

        saakko noit lahjaks vai mitä

        Ostan omilla rahoillani.

        Tällä hetkellä mulla on 76, oon ostanu lisää


      • Bratz-95
        Bratz-95 kirjoitti:

        Ostan omilla rahoillani.

        Tällä hetkellä mulla on 76, oon ostanu lisää

        Joo, eli ette taida kirjoitella pahemmin tänne xP

        No, sain tänään lahjaksi Play Sportz Inline Skating-Sashan. Mulla on nyt 77 Bratzia, kuva sivuillani


      • haniböö<3
        Bratz-95 kirjoitti:

        Joo, eli ette taida kirjoitella pahemmin tänne xP

        No, sain tänään lahjaksi Play Sportz Inline Skating-Sashan. Mulla on nyt 77 Bratzia, kuva sivuillani

        .........


    • bratziiii

      öö..ää... niin. ja noi linkit pitäis päivittäääää...kirjotaks tänne enää?:P

    • :)

      Moi!vaikka tiedänkin ettei täällä käy enää kukaaan...mulla on 211 bratzia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe