http://www.bordergatewayprotocol.net/jon/media/because/
Jos tiedät, ettet kestä nähdä vähän "raa'empia" kuvia niin älä katso!
miettikääpä
8
1837
Vastaukset
- dkfitppeoroo
Mun päivä on pilalla. Ei ois pitänyt katsoo. Voi kun ihmiset ei valittas ihan turhista, syyllistyn myös siihen itse. Niin kaunis tyttö, voi itku.
- olis ollu
juopolle päälleajajalle kortti kuivumaan kolmeksi kuukaudeksi, sakkoa 240 euroa ja kuukauden ehdollinen tuomio.
Niin ja sitten tietysti esteettisen haitan aiheuttamisesta korvausta 2500 euroa. Henkisistä kärsimyksistä 0 euroa.- ei oikein
selviä jutusta ainakaan omalla enkun kielen taidolla.
Jos oli itse syyllinen niin sittenhän ei olis syytä valittaa. - itse syyllinen
ei oikein kirjoitti:
selviä jutusta ainakaan omalla enkun kielen taidolla.
Jos oli itse syyllinen niin sittenhän ei olis syytä valittaa.linkin tekstin mukaan, vaan vastaantullut rattijuoppopoika törmäsi sen autoon.
- oikeasti.
itse syyllinen kirjoitti:
linkin tekstin mukaan, vaan vastaantullut rattijuoppopoika törmäsi sen autoon.
joku tossa aikasemmassa viestissä sano et ei ois kannattanut katsoa, mä sit katsoin...mua alko hirvittämään kun mä näin hänet, laitoin heti pois, olis pitänyt vaan olla kattomatta, oikeesti voi raukkaa, otan osaa...elääkö hän vielä?
- lähäri
oikeasti. kirjoitti:
joku tossa aikasemmassa viestissä sano et ei ois kannattanut katsoa, mä sit katsoin...mua alko hirvittämään kun mä näin hänet, laitoin heti pois, olis pitänyt vaan olla kattomatta, oikeesti voi raukkaa, otan osaa...elääkö hän vielä?
Minkälaista elämää?Miettikää oikeasti,kivut,syyllisyys(vaikka ei itse ollutkaan kännissä...) ja se että minkälaista elämää voi tuon näkisenä elää?Koska faktahan on että tämä on ulkonäkkeskeinen maailma.Ja tyttö oli todella kaunis aikaisemmin...
Mietin omalle khdalle,niin varmasti en kestäisi ihmisten tuijotusta.Ja sitten vielä;perheen perustaminen,ammatti...
Asiakaspalvelu työtä ei ainakaan voi tehdä(kuka palkkais?) ja kuka mies oikeasti katsoisi pintaa syvemmältä jne,...
Aika tylyn kuullosta tekstiä,tiedän sen mutta elämä on julmaa...
VIHAAN RATTIJUOPPOJA!!mä en ymmärrä miksi pitää ajaa kun juo.Eikö siitä ole jo tarpeeksi todisteita miten siinä käy?Itse menetin parhaan ystäväni rattijuopon takia...
Olen työssäni joutunut "muutaman" rattijuopon uhrin kohtaamaan ja voin sanoa ettei ole kovin kaunista katsottavaa...Ei pelkästeen ne naamassa olevat vammat vaan myös se että on monia neliraajahalvaantuneita nuoria.Monet ovat sanoneet että olisivat toivoneet että ennemmin kuolisivat...:(
- ghty
Järkytyin syvästi näkemästäni. Itsekeskeiset juopottelijat pilaavat monien elämän. Kaunis tyttö kun oli vielä, nuorikin. Minultakin on poistettu vatsalaukku ja ruokatorvi juopon takia, joka myrkytti minut. :( suomen laki ei anna tälläisille tapauksille vastinetta
- Onnettomuudesta selvinnyt...
Tiedätkö vastaavia sivuja vielä lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442