mistä halvat lennot?

henry

Auttakaa jos voitte!!! olen lähdössä viettämään lomaa aasiaan (thaimaa, vietnam, indonesia?) ja haluaisin kysyä kokemuksia mistä kannattaa lähteä etsimään halpoja lentoja ja matkoja. Ja kannattaako itse varata lento ja hotelli vaiko paketti matka?

ja onko kenelläkään kertoa kokemuksia tai suosituksia????!!!!

ps:kiitos avusta

25

8921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjokaarle

      Kysele matkatoimistoista tai katsele niiden nettisivuja. Tyvestä sitä puuhun noustaan.

      • Iines i

        Miksi et ottaisi äkkilähtöjä Thaimaaseen kts. listaa http://www.matkaopas.info/akkilahdot/thaimaa/ ja sitten vaan käyttää sitä äkkilähdön majoitusta sen verran mitä nyt käyttää ja lopun ajan lentelee pitkin (Air Asia halvin) ja bookkaa majoitukset erikseen. Helppoa ja mukavaa :)


      • tyllivapaa
        Iines i kirjoitti:

        Miksi et ottaisi äkkilähtöjä Thaimaaseen kts. listaa http://www.matkaopas.info/akkilahdot/thaimaa/ ja sitten vaan käyttää sitä äkkilähdön majoitusta sen verran mitä nyt käyttää ja lopun ajan lentelee pitkin (Air Asia halvin) ja bookkaa majoitukset erikseen. Helppoa ja mukavaa :)

        "Lentelee pitkin air aasiaa" Minä en niin hirveästi tykkää tuosta "lomailusta" lentokentillä.
        Jos on monta kk aikaa voihan paikkaakin tietty vaihtaa, mutta 2vko lamalla minun mielestä järjetöntä viettää aikaa lentokentällä/matkalla. Matkatoimiston matka on helppo ja niillä tietty taso ja takuu. omatoimimatkoilla matkustusaika usein jopa tupla suoraan lentoon.
        Jos matkailu on noin rahasta kiinni, kannattaisi matkustaa vähän harvemmin


      • Anonyymi

        Halvat lennot - https://aviasales.tp.st/q5LrfdMd
        Aviasales on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Aviasales hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.


    • kirjoittamani viesti aasia/sri Lankasivulta.tai www.momondo.com tai travellinkin sivuilta.Löytyy HALPOJA lentoja.Matkatoimistojen valmispaketeissa tunnetusti "vähän" ilmaa hinnoissa.Varaa hotelli paikanpäältä.Halpojakin löytyy jos tasosi ei luxusta vaadi.

      • asdfasfeeeee

        Ei ole yksiselitteinen juttu. Omatoimimatka ei välttämättä ole halvempi, vaikka niiden kannattajat niin väittävätkin. Jos olet lähdössä parin viikon tai lyhyemmälle matkalle niin paketti on usein halvempi. Varsinkin jos kyse on vielä sesongin aikaisesta matkasta. Omatoimimatka tulee halvemmaksi jos vietät matkalla pidemmän ajan (kk->) ja matkustat sesongin ulkopuolella. Esim. Joulukuun alussa voi saada pakettimatkoja Thaimaahan kahdeksi viikoksi alle tonnin hintaan ja pelkät lennot maksavat yleensä vähintään 900-1000 euroa... Vähän halvemmalla voit saada jos otat vaihtolennot jonkin Euroopan kaupungin kautta, mutta muutaman kympin tai satasenkaan takia ei kannata lähteä koneita vaihtelemaan. Niin ja vaikkapa supersaver.fi osoitteesta voit hakea lentoja jos kuitenkin pelkästään niitä etsit. Paketteja taas voit hakea tietysti matkatoimistojen sivuilta. Rupeavat vaan olemaan aika loppu tällä hetkellä.


    • Petrs

      Ostin juuri Bangkokin liput tuolta: www.eticket.fi. En ole ennen käyttänyt tätä sivustoa mutta vaikutti tosi selkeätlä ja lentoliput oli halvat, 860 eur per nenä. Mielestäni kannattaa aina varata itse lennot netistä ja hotellit sitten netistä tai puhelimella riippuen vähän siitä mihin on menossa.

      • phäängmaak

        sikahinta 860e uuuhhh...itse maksoin kesällä 680.
        fisnkiltä saa suoran lennon 910e eli ovat selkeästi nostaneet hintoja.


    • myöhässä
    • lomalainen5
    • Thaimaa kutsuu

      Meidän lentolippu Phukettiin oli 498 € / henkilö (suoraan Finnmatkoilta) . Joten kyllä noita lippuja halvallakin saa.

      • paskamestaan saakin

        Mutta esim. Malesiaan, minne myös naisturistit tahtovat matkustaa eli tasopaikkoihin, ei enää 500:lla mennäkään. Jonnekin pattayalle tai pukeen ainoastaan pääsee puoli-ilmaiseksi. Taitaa taikkula jäädä parempiensa jalkoihin. No, tätä menoa sinne pääsee parilla sadalla.


    • Luffella

      Kannattaa katella Lufthansan tarjouksia! Itse sain Singaporeen hintaan 499 e marraskuulle.

    • GoogleDeal.com

      matkustan todella paljon ja työmatkojen yhteydessä olen ollut hotelleissa yötä eri puolilla maailmaa. olen käyttänyt lennon hotellin valinnassa ja varauksessa Googledealin palvelut. suosittelen

      http://googledeal.com

    • omatoimireissumies

      Itse suosittelen ehdottomasti omatoimimatkaa. Tuolta päin maailmaa saa tasokasta majoitusta varattua itse helposti ja halvalla. Lentoja saa halvalla, kun varaa ajoissa, etsii jonkin aikaa ja käyttää hyvää kilpailutussivustoa. Esim. juuri nyt menopaluu noin 650€ / hlö Bangkokiin tällä hyväksi havaitulla lentohakukoneella:

      http://akkilahto.fi/lentohaku

      • aika kalliita ovat

        tuolla, muissa halvempia, vaikka vertaa.fi löytyy halvempia, tai sitten vain hakemani matka sattui osumaan juuri niin.


    • Aasia rokkaa!

      Omatoimisesti kyllä kannattaa, esim. Vietnamista saa todella hyvälaatuisia kahden hengen huoneita noin 20€ / yö ja esim. Bangkokiin löytää lentoja usein halvalla, nytkin kun katsoin http://www.momondo.fi niin löytyi menopaluulentoja alkaen 525 € / hlö.

      Viimeksi kun reissasin Vietnamissa (esim. Ho Chi Minh City / Chau Doc / Can Tho), niin tuli varattua oikeastaan joka paikkaan hotellit täältä: http://hotellihaku.akkilahto.fi/

      Joka kaupungista löytyi hyvä hotelli (tsekkasin muiden varanneiden antaman arvosanan mukaan) hintaluokassa 20-25 € / 2 hlöä ja toki halvemmallakin olisi saanut, mutta kun oli 3 viikkoa majoittunut Kambozan puolella kunnon viidakkomajoissa, niin sitä halusi vähän loman loppuajasta luksustella.

      • valinnan.vapaus

        Turhan paljon näistä puhutaan, kuinka "omatoimimatkoilla" säästää. Suhtellisen pienistä summista kuitenkin puhutaan. Pitää muistaa "valmismatkojen" turvallisuus, suorat lennot (yleensä), peruutusturva yms. Hotellin kohdalla vaihtaminen ym. mahdollista matkatoimiston matkalla. Omatoimimatkoilla yleensä ainakin 1 konen vaihto, matkustusaika venyy - 6h lentokentälläkin on pitkä aika. Tilasin juuri lennon goalta - sri lankalle ero eri järjestäjien kesken hyvin pieni 2-30e = ei mitään merkitystä, supersaverin valitsin. Halvimmat hotellit 14vrk/40e !
        Tapoja elämään yleensäkin on monia, jokainen valitkoon omansa, sen hyvän


    • pertti26

      Tälläinen löyty, sivulla siis luetellaan halvimmat sivustot pakettimatkoille etelään, sekä vihjeet mistä saa halvimmat lennot pelkälteen.

      www.halvatIennot.blogspot.fi

    • laura900
    • NainenMatkaa
    • lentopete66

      Sanoisin että tarjoushaukka on paras vaihtoehto. Siellä on niin halpoja lentoja että oksat pois. Tänään ostin torontoon lennot alle neljällä huntilla http://tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/halvat-lennot/364-e-helsinki-toronto-lennot/

      noita lentoja kandee vaan ostaa aika nopee eennen ku hinnat kallistuu

    • lopetahaaveilu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe