mistä halvat lennot?

henry

Auttakaa jos voitte!!! olen lähdössä viettämään lomaa aasiaan (thaimaa, vietnam, indonesia?) ja haluaisin kysyä kokemuksia mistä kannattaa lähteä etsimään halpoja lentoja ja matkoja. Ja kannattaako itse varata lento ja hotelli vaiko paketti matka?

ja onko kenelläkään kertoa kokemuksia tai suosituksia????!!!!

ps:kiitos avusta

25

9225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjokaarle

Kysele matkatoimistoista tai katsele niiden nettisivuja. Tyvestä sitä puuhun noustaan.

• Iines i

Miksi et ottaisi äkkilähtöjä Thaimaaseen kts. listaa http://www.matkaopas.info/akkilahdot/thaimaa/ ja sitten vaan käyttää sitä äkkilähdön majoitusta sen verran mitä nyt käyttää ja lopun ajan lentelee pitkin (Air Asia halvin) ja bookkaa majoitukset erikseen. Helppoa ja mukavaa :)

• tyllivapaa
        Iines i kirjoitti:

Miksi et ottaisi äkkilähtöjä Thaimaaseen kts. listaa http://www.matkaopas.info/akkilahdot/thaimaa/ ja sitten vaan käyttää sitä äkkilähdön majoitusta sen verran mitä nyt käyttää ja lopun ajan lentelee pitkin (Air Asia halvin) ja bookkaa majoitukset erikseen. Helppoa ja mukavaa :)

"Lentelee pitkin air aasiaa" Minä en niin hirveästi tykkää tuosta "lomailusta" lentokentillä.
        Jos on monta kk aikaa voihan paikkaakin tietty vaihtaa, mutta 2vko lamalla minun mielestä järjetöntä viettää aikaa lentokentällä/matkalla. Matkatoimiston matka on helppo ja niillä tietty taso ja takuu. omatoimimatkoilla matkustusaika usein jopa tupla suoraan lentoon.
        Jos matkailu on noin rahasta kiinni, kannattaisi matkustaa vähän harvemmin

• Anonyymi

Halvat lennot - https://aviasales.tp.st/q5LrfdMd
        Aviasales on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Aviasales hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.

• kirjoittamani viesti aasia/sri Lankasivulta.tai www.momondo.com tai travellinkin sivuilta.Löytyy HALPOJA lentoja.Matkatoimistojen valmispaketeissa tunnetusti "vähän" ilmaa hinnoissa.Varaa hotelli paikanpäältä.Halpojakin löytyy jos tasosi ei luxusta vaadi.

• asdfasfeeeee

Ei ole yksiselitteinen juttu. Omatoimimatka ei välttämättä ole halvempi, vaikka niiden kannattajat niin väittävätkin. Jos olet lähdössä parin viikon tai lyhyemmälle matkalle niin paketti on usein halvempi. Varsinkin jos kyse on vielä sesongin aikaisesta matkasta. Omatoimimatka tulee halvemmaksi jos vietät matkalla pidemmän ajan (kk->) ja matkustat sesongin ulkopuolella. Esim. Joulukuun alussa voi saada pakettimatkoja Thaimaahan kahdeksi viikoksi alle tonnin hintaan ja pelkät lennot maksavat yleensä vähintään 900-1000 euroa... Vähän halvemmalla voit saada jos otat vaihtolennot jonkin Euroopan kaupungin kautta, mutta muutaman kympin tai satasenkaan takia ei kannata lähteä koneita vaihtelemaan. Niin ja vaikkapa supersaver.fi osoitteesta voit hakea lentoja jos kuitenkin pelkästään niitä etsit. Paketteja taas voit hakea tietysti matkatoimistojen sivuilta. Rupeavat vaan olemaan aika loppu tällä hetkellä.

• Petrs

Ostin juuri Bangkokin liput tuolta: www.eticket.fi. En ole ennen käyttänyt tätä sivustoa mutta vaikutti tosi selkeätlä ja lentoliput oli halvat, 860 eur per nenä. Mielestäni kannattaa aina varata itse lennot netistä ja hotellit sitten netistä tai puhelimella riippuen vähän siitä mihin on menossa.

• phäängmaak

sikahinta 860e uuuhhh...itse maksoin kesällä 680.
        fisnkiltä saa suoran lennon 910e eli ovat selkeästi nostaneet hintoja.

• myöhässä
    • lomalainen5
    • Thaimaa kutsuu

Meidän lentolippu Phukettiin oli 498 € / henkilö (suoraan Finnmatkoilta) . Joten kyllä noita lippuja halvallakin saa.

• paskamestaan saakin

Mutta esim. Malesiaan, minne myös naisturistit tahtovat matkustaa eli tasopaikkoihin, ei enää 500:lla mennäkään. Jonnekin pattayalle tai pukeen ainoastaan pääsee puoli-ilmaiseksi. Taitaa taikkula jäädä parempiensa jalkoihin. No, tätä menoa sinne pääsee parilla sadalla.

• Luffella

Kannattaa katella Lufthansan tarjouksia! Itse sain Singaporeen hintaan 499 e marraskuulle.

• GoogleDeal.com

matkustan todella paljon ja työmatkojen yhteydessä olen ollut hotelleissa yötä eri puolilla maailmaa. olen käyttänyt lennon hotellin valinnassa ja varauksessa Googledealin palvelut. suosittelen

http://googledeal.com

• omatoimireissumies

Itse suosittelen ehdottomasti omatoimimatkaa. Tuolta päin maailmaa saa tasokasta majoitusta varattua itse helposti ja halvalla. Lentoja saa halvalla, kun varaa ajoissa, etsii jonkin aikaa ja käyttää hyvää kilpailutussivustoa. Esim. juuri nyt menopaluu noin 650€ / hlö Bangkokiin tällä hyväksi havaitulla lentohakukoneella:

http://akkilahto.fi/lentohaku

• aika kalliita ovat

tuolla, muissa halvempia, vaikka vertaa.fi löytyy halvempia, tai sitten vain hakemani matka sattui osumaan juuri niin.

• Aasia rokkaa!

Omatoimisesti kyllä kannattaa, esim. Vietnamista saa todella hyvälaatuisia kahden hengen huoneita noin 20€ / yö ja esim. Bangkokiin löytää lentoja usein halvalla, nytkin kun katsoin http://www.momondo.fi niin löytyi menopaluulentoja alkaen 525 € / hlö.

Viimeksi kun reissasin Vietnamissa (esim. Ho Chi Minh City / Chau Doc / Can Tho), niin tuli varattua oikeastaan joka paikkaan hotellit täältä: http://hotellihaku.akkilahto.fi/

Joka kaupungista löytyi hyvä hotelli (tsekkasin muiden varanneiden antaman arvosanan mukaan) hintaluokassa 20-25 € / 2 hlöä ja toki halvemmallakin olisi saanut, mutta kun oli 3 viikkoa majoittunut Kambozan puolella kunnon viidakkomajoissa, niin sitä halusi vähän loman loppuajasta luksustella.

• valinnan.vapaus

Turhan paljon näistä puhutaan, kuinka "omatoimimatkoilla" säästää. Suhtellisen pienistä summista kuitenkin puhutaan. Pitää muistaa "valmismatkojen" turvallisuus, suorat lennot (yleensä), peruutusturva yms. Hotellin kohdalla vaihtaminen ym. mahdollista matkatoimiston matkalla. Omatoimimatkoilla yleensä ainakin 1 konen vaihto, matkustusaika venyy - 6h lentokentälläkin on pitkä aika. Tilasin juuri lennon goalta - sri lankalle ero eri järjestäjien kesken hyvin pieni 2-30e = ei mitään merkitystä, supersaverin valitsin. Halvimmat hotellit 14vrk/40e !
        Tapoja elämään yleensäkin on monia, jokainen valitkoon omansa, sen hyvän

• pertti26

Tälläinen löyty, sivulla siis luetellaan halvimmat sivustot pakettimatkoille etelään, sekä vihjeet mistä saa halvimmat lennot pelkälteen.

www.halvatIennot.blogspot.fi

• laura900
    • NainenMatkaa
    • lentopete66
    • lopetahaaveilu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe