Täytyy sannoo ihan suoraan,et suurin osa teiän jutuista on tosi tylsiä. Ootin enemmmän keskusteluja elämästä ja tapahtumista siellä ja yleensä koko kunnan asioista.
Vaikuttaa olevan nuorta porukkaa osa,ainakin mitä voi päätellä kirjoitusten tasosta.Harmi.
Oon lapsuuteni asunut siellä.
Vierailija
6
602
Vastaukset
- sanottua
ei voine perua. Elämä ja sen tapahtumat ovat enimmäkseen tylsiä kaikkialla. Nuorten osanotto on helevetin hyvä juttu . Tasoa voit itse parantaa pystyessäsi . Et varmaan lapsuudessasikaan pystynyt parempaan. Harmi...
- tämä mennyt
aika lailla överiksi, mutta eipä tämä mikään kulttuuripalsta olekkaan.
- Gloriah
nimenomaan on vanhempaa, keski-ikäistä. Siis nuo nikeillä kirjoittajat. (paitsi minä..) Ei niitä enää jaksa lukee, pitäs keksiä kunnon aloitus..
- pulu pulu
tämä palsta on iha tärähtänyt ---- missä on serifi .
on tultava loppu nuille lähettiläille`????? mitä lie.
aukaiskaa omat sivut ja kirjoitakaa vaikka kirja.
ei joka asialle omaa alotusta. tuliko selväksi.
tässä ei rajoiteta teidä puheripulia vaan otetaan muut huomioon .
teitä oloituksen tekiöitä on yli 10 henkilöä
yhdelle palstalle liikaa
tässä on aihetta kysyä pääpaikalta onko tllä oikea meininki? - karin-poika
mökkipaikkakunnan asiat kiinnoistaisi muttakun palsta on täynnä neuvostakössiänipsuakyläpoliisia tylsine juttuineen.
kunhan meistä aika jättää niin tule uudet tuulet puhahtelemaan tälläkin palstalla ei ole enää sitten nuorten kutsumia näitä vanhoja partoja, syys kesää sulle Karinpoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785