raitaa ja ruutua

isa.elise

Mitäs tänne kuuluu ?
ruutuja ja raitoja otsikko johtu siitä. että tänään kävi ikkunanpesijä, ja tulos oli ruutua ja raitaa.
Hän kirjaimellisesti levitti pölyn ja kärpästen jätökset ikkunoihin tasaisesti. Se siitä pesusta.
eilen kävi siivooja, ja jälki oli tyydyttävää, joskin hänele ei kuulu pölyjen pyyhkiminen, ja se vähän kismittää. Mutta pitää sit pyyhkiä pölyt itse pöytäpinnoilta ja kirjahyllystä.
Mitäs teille muille kuuluu.
Tänään mie rakensin pienen kasvihuoneen vanhoista ikkunoista ja autonrenkaista.
Siis viherpipertäjä touhua parhaimillaan.
Mitenkähän City-pipertäjät elävät luonnon mukaisesti ?
Voisiko joku pipertäjä vastata !

8

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran viikossa

      heliumtäytteinen ilmapallo ja lahjoita orvokille toinen. Pysyy häntä pystyssä kun sidotte sen siihen.

      • Pirre*

        nukkumaan siitä, ja äläkä nouse sitten enää pylly eellä ylös.


    • 57 v mies

      Ei kukaan niin kauniisti ruskota suomalaisen
      miehen aamun sielunmaisemassa,ei kukaan tuo niin suuria tunteita.Ei kenekään kasvot hehku niin
      kauniina rakkaassa kainalossa,ei tuoksuta niin suloisesti lakanoita.

      Ei kenekään hellät sanat,ihanat kuiskaukset,tuo
      suomalaiselle miehelle niin täydellistä oloa.
      Ei kenekään toisen pehmeän käden kosketukset,ihonsa kimmoista ja pemeä sively ole niin suloa.


      Ei kukaan tee päivästä niin valtavaa uusien
      kokemusten summaa,niin suurta nautinnon virtaa.
      Ei ketään suomalainen mies voi niin paljoa rakastaa,Olla arjessa ja juhlassa vieressä
      ja auttaa.

      Ei kukaan ole suomalaiselle miehelle tärkeämpi
      ja rakkaampi kuin suomalainen nainen!

      Hänen kunniakseen; Ozzy Osborne
      Mama, I am coming home.

    • Puidenhalaaja

      dramatiikkaa on riittänyt, vaikka sinua ei ole vähään aikaan näkynytkään;)

      Jännä muuten, että sinulla käy siivooja vaikka pystyt rakentamaan kasvihuoneen:O Tai taidan olla vanhanaikainen: nykyäänhän on kotitalousvähennys joten itseään voi hemmotella. Olispa ollut tuollainen systeemi silloin, kun lapset olivat pieniä. Olisi nostanut elämisen laatua tuntuvasti kun ei olisi tarvinnut uhrata toista viikkovapaata siivoamiseen.

      Ikkunoiden pesettämisestä tuli mieleen naapurin mummeli. Hän suunnitteli tilaavansa "kunnalta siivoojan" pesemään ikkunoita. "Mutta antaa nyt vielä kärpästen paskoa niin menee samaan hintaan", hän aprikoi. Kärpäset olivat kyllä jo siihen mennessä paskoneet niin ettei tahtonut läpi nähdä...

    • ongelma poistuu

      vali vali eikö ollut pokkaa sanoo pesijälle.olit teennäinen ja haukut selän takana. tuijota povees.

    • ibiza

      pölynpyyhkimisineen hoitelen itse... Viikkosiivous on tuttua vuosien takaa ja se on tehtävä vaikkakin joskus tuntuu tarpeettomalta...

      Ikkunoiden pesun nykyisin suorittaa pari kertaa vuodessa opiskeleva lapsenlapseni... Ei jää ruutuja eikä raitoja... Omakotitalossani on kolminkertaiset lasit joten pintoja riittää....

      Minulla "viherpipertäjällä" on myös puutarha, jonka sato on "jemmattu" talven varalle.... Kasvisuojassa kasvatin Gladiuksia silmäni iloksi... Ne kun kestävät maljakossa ja ed.m. elämäntoverini haudalla niin kauan.....

    • ihana pesettäjä-toivottavasti siivoojasi saavat niin ison palkan että voivat laskea narinan kuuluvan samaan pakettiin. Minä pesen ikkunat itse ja jos joskus saan pesemiseen apua niin en taatusti kehtaa raitoja luetella. Jäi muuten kevätpesussa muutama raita omankin pesun jäljiltä vaikka hyvä olenkin. Hyvää päivän jatkoa pesijöille ja pesettäjille.

    • olla ainakaan

      ammatitaitoinen ikkunanpesijä?
      Heiltä ei jää raitaa, ei ruutua.
      Kai takuu on voimassa, jos maksaa pitää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe