Mitäs tänne kuuluu ?
ruutuja ja raitoja otsikko johtu siitä. että tänään kävi ikkunanpesijä, ja tulos oli ruutua ja raitaa.
Hän kirjaimellisesti levitti pölyn ja kärpästen jätökset ikkunoihin tasaisesti. Se siitä pesusta.
eilen kävi siivooja, ja jälki oli tyydyttävää, joskin hänele ei kuulu pölyjen pyyhkiminen, ja se vähän kismittää. Mutta pitää sit pyyhkiä pölyt itse pöytäpinnoilta ja kirjahyllystä.
Mitäs teille muille kuuluu.
Tänään mie rakensin pienen kasvihuoneen vanhoista ikkunoista ja autonrenkaista.
Siis viherpipertäjä touhua parhaimillaan.
Mitenkähän City-pipertäjät elävät luonnon mukaisesti ?
Voisiko joku pipertäjä vastata !
raitaa ja ruutua
8
437
Vastaukset
- kerran viikossa
heliumtäytteinen ilmapallo ja lahjoita orvokille toinen. Pysyy häntä pystyssä kun sidotte sen siihen.
- Pirre*
nukkumaan siitä, ja äläkä nouse sitten enää pylly eellä ylös.
- 57 v mies
Ei kukaan niin kauniisti ruskota suomalaisen
miehen aamun sielunmaisemassa,ei kukaan tuo niin suuria tunteita.Ei kenekään kasvot hehku niin
kauniina rakkaassa kainalossa,ei tuoksuta niin suloisesti lakanoita.
Ei kenekään hellät sanat,ihanat kuiskaukset,tuo
suomalaiselle miehelle niin täydellistä oloa.
Ei kenekään toisen pehmeän käden kosketukset,ihonsa kimmoista ja pemeä sively ole niin suloa.
Ei kukaan tee päivästä niin valtavaa uusien
kokemusten summaa,niin suurta nautinnon virtaa.
Ei ketään suomalainen mies voi niin paljoa rakastaa,Olla arjessa ja juhlassa vieressä
ja auttaa.
Ei kukaan ole suomalaiselle miehelle tärkeämpi
ja rakkaampi kuin suomalainen nainen!
Hänen kunniakseen; Ozzy Osborne
Mama, I am coming home. - Puidenhalaaja
dramatiikkaa on riittänyt, vaikka sinua ei ole vähään aikaan näkynytkään;)
Jännä muuten, että sinulla käy siivooja vaikka pystyt rakentamaan kasvihuoneen:O Tai taidan olla vanhanaikainen: nykyäänhän on kotitalousvähennys joten itseään voi hemmotella. Olispa ollut tuollainen systeemi silloin, kun lapset olivat pieniä. Olisi nostanut elämisen laatua tuntuvasti kun ei olisi tarvinnut uhrata toista viikkovapaata siivoamiseen.
Ikkunoiden pesettämisestä tuli mieleen naapurin mummeli. Hän suunnitteli tilaavansa "kunnalta siivoojan" pesemään ikkunoita. "Mutta antaa nyt vielä kärpästen paskoa niin menee samaan hintaan", hän aprikoi. Kärpäset olivat kyllä jo siihen mennessä paskoneet niin ettei tahtonut läpi nähdä... - ongelma poistuu
vali vali eikö ollut pokkaa sanoo pesijälle.olit teennäinen ja haukut selän takana. tuijota povees.
- ibiza
pölynpyyhkimisineen hoitelen itse... Viikkosiivous on tuttua vuosien takaa ja se on tehtävä vaikkakin joskus tuntuu tarpeettomalta...
Ikkunoiden pesun nykyisin suorittaa pari kertaa vuodessa opiskeleva lapsenlapseni... Ei jää ruutuja eikä raitoja... Omakotitalossani on kolminkertaiset lasit joten pintoja riittää....
Minulla "viherpipertäjällä" on myös puutarha, jonka sato on "jemmattu" talven varalle.... Kasvisuojassa kasvatin Gladiuksia silmäni iloksi... Ne kun kestävät maljakossa ja ed.m. elämäntoverini haudalla niin kauan..... ihana pesettäjä-toivottavasti siivoojasi saavat niin ison palkan että voivat laskea narinan kuuluvan samaan pakettiin. Minä pesen ikkunat itse ja jos joskus saan pesemiseen apua niin en taatusti kehtaa raitoja luetella. Jäi muuten kevätpesussa muutama raita omankin pesun jäljiltä vaikka hyvä olenkin. Hyvää päivän jatkoa pesijöille ja pesettäjille.
- olla ainakaan
ammatitaitoinen ikkunanpesijä?
Heiltä ei jää raitaa, ei ruutua.
Kai takuu on voimassa, jos maksaa pitää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427