Ollaan lähdössä joulukuussa pariksi viikoksi Porto de Galinhasiin ja suunnitelmissa olisi pistäytyä myös yhden yön reissu Recifessä. Mitäpä suosittelisitte kyseisestä kaupungista? Vanha kaupunki on kuulemma hieno. Taidemuseot kiinnostais kans, onko niistä kenelläkään tietoa? Ja eihän tytöt voi tehdä reissua ilman shoppailua, joten mistäpä löytyy parhaat vaate/kenkäkaupat?:)
Recifessä käyneitä?
2
781
Vastaukset
- Santtu
Hei!
Olimme yhdistelmä lomalla Recife 4 pv -Porto de Galinhas 10 pv viime vuoden helmikuussa. Tykkäsin kovasti kummastakin paikasta. Recifessä olisin halunnut olla vielä pari päivää enemmän. Recifestäkin löytyy mahtava ranta, hyviä ravintoloita, isoja ostoskeskuksia. Shoppailusta sen verran, että kannattaa mennä paikallisten suosimiin ostoskeskuksiin. Itse kävimme myös jossain pienemmässä ostoskeskuksessa, jossa oli huomattavasti halvempaa kuin siellä isoimmassa ostarissa. Kenkäkaupoissa on aivan toistaluokkaa nuo valikoimat kuin Suomessa ja myyjä laittaa kengän jalkaan ja itse vain istut tuolilla. Mutta sandaaleita ym. siellä vain ainakin silloin oli tarjolla. Vanha kaupunki oli näkemisen arvoinen.
Illalla kävellessämme Recifen katuja hotellille pölähti viemäristä iso lauma torakoita. Hyi! :) Että kannattaa vähän seurata mihin astuu.. Oikein mukavaa lomaa teille!- pax1
vastauksestasi. Kuulostaa kivalle, en jaksaisi odottaa enää joulukuuhun! Onneksi matkan suunnittelu on melkein yhtä hauskaa kuin itse matkakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286