Kristiinankaupunki asuinpaikkana?

T.N.

Millainen kristiinankaupunki on talvella asua ja mitä lapset voivat harrastaa?

13

3466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amalkit

      asua täällä.lapset voivat harrastaa kaikenlaista mitä kansalaisopisto tarjoaa.sää on niinku suomessa talvella on..muutin sisämaasta ja viihdyn täällä..

      • *pertti*

        Kristiinan talvisää ei todellakaan ole samanlainen kuin muualla Suomessa. Myös kesä on erilainen. Rannikolla syksy ja kevät ovat pitkiä, talvi leuto ja vähäluminen. Kesällä lämpötila on helteillä usein 5 astetta alhaisempi kuin sisämaassa. Meren läheisyys vaikuttaa.

        Harrastusmahdollisuudet ovat itsestä kiinni, paikkakunta ei sitä rajoita.


    • krs

      ihan kiva ja rauhallinen paikka tämä on harrastus mahdollisuuksiakin on jonkin verran ja kaiken ikäisille ei tietnkää saman verran ku josaki `suur stadis´ mut aina jotaki löytyy ja nyt näkyy valoa uudelle uimahallillekki :)

      • mahdollista :=)

        että uimahalli palaa poroksi :)


      • ei mitään
        mahdollista :=) kirjoitti:

        että uimahalli palaa poroksi :)

        Ehkä kaupungissa löytyy jotain, mutta kylissä ei löydy mitään.
        Koulut lopetettu, ihan kaikki lopetettu, ainoastaan perunaa ja metsää voi harrastaa


      • ajgopj
        ei mitään kirjoitti:

        Ehkä kaupungissa löytyy jotain, mutta kylissä ei löydy mitään.
        Koulut lopetettu, ihan kaikki lopetettu, ainoastaan perunaa ja metsää voi harrastaa

        ei tää rupukyläs oo yhtää mitää. kaikki menee päi p**** kelaakaan kohta ei oo ollenkaa ja sekin homma on jo valmiiks päi p*** ollu jo kauan ku eivät asioitaan hoida. sama juttu kunnassakin. itse tarvis apua ni ei oo puhettakaa. kaikki t.paikan hakijat saa IHAN kaikki naaman eteen. suomalaisista täälä ei välitetä tippaakaa. paapotaa vaa ruottalaisia ja t.paikan hakijoita


      • härkin
        ajgopj kirjoitti:

        ei tää rupukyläs oo yhtää mitää. kaikki menee päi p**** kelaakaan kohta ei oo ollenkaa ja sekin homma on jo valmiiks päi p*** ollu jo kauan ku eivät asioitaan hoida. sama juttu kunnassakin. itse tarvis apua ni ei oo puhettakaa. kaikki t.paikan hakijat saa IHAN kaikki naaman eteen. suomalaisista täälä ei välitetä tippaakaa. paapotaa vaa ruottalaisia ja t.paikan hakijoita

        olen aivan samaa mieltä saa nähdä mihin kaikki johtaa.


      • hulluuden partaalla
        härkin kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä saa nähdä mihin kaikki johtaa.

        Kiva kuulla jotta kaupungissa on kansalaisopisto toimintaa.
        Ei se meitä täällä sivukylillä auta, ei täällä ole mitään toimintaa meille.
        Kaiken huippuna kaupungin päättäjät ovat huolissaan kun pakolaisilla ei ole mitään harrastustoimintaa täällä, joten heillä on ongelma pakolaisten toiminta.
        Miksi he unohtavat jotta meillä on aivan samat ongelmat, sivukyliltä ei pääse mihinkään. Ainoa harrastus on metsässä kävely ja se ei ainakaan minua enään kiinnosta
        Kaipaan ihmisten kanssa puuhastelua, antakaa se minulle niinkuin annatte pakolaisille.


      • astrid
        hulluuden partaalla kirjoitti:

        Kiva kuulla jotta kaupungissa on kansalaisopisto toimintaa.
        Ei se meitä täällä sivukylillä auta, ei täällä ole mitään toimintaa meille.
        Kaiken huippuna kaupungin päättäjät ovat huolissaan kun pakolaisilla ei ole mitään harrastustoimintaa täällä, joten heillä on ongelma pakolaisten toiminta.
        Miksi he unohtavat jotta meillä on aivan samat ongelmat, sivukyliltä ei pääse mihinkään. Ainoa harrastus on metsässä kävely ja se ei ainakaan minua enään kiinnosta
        Kaipaan ihmisten kanssa puuhastelua, antakaa se minulle niinkuin annatte pakolaisille.

        se sulta ole pois jos ne pakolaiset jotain harrastaa vai yksinkö haluaisit palloilla..outoja kommentteja..lisä väriä ovat tuoneet tänne kuolleeseen paikkaan.


      • sdga
        astrid kirjoitti:

        se sulta ole pois jos ne pakolaiset jotain harrastaa vai yksinkö haluaisit palloilla..outoja kommentteja..lisä väriä ovat tuoneet tänne kuolleeseen paikkaan.

        joo ja saisivat sen värinsä viedä sinne mistä on sen saanukki. saamarin pummit. saa saman rahan tekemättä mitää ku esimerkiksi hiki hatussa töitä tekevä suomalainen (IHMINEN). ruuat saa hakee s marketista krp:n piikkiin ja saa vielä 400€ känni rahaa joka kuukausi. ei tuu mitää.


    • Anonyymi

      Kristiina on mahtava paikka asua, erityisesti lapsiperheelle, täällä on rauhallista ja harrastuksia voi harrastaa laidasta laitaan. Ja nyt alkaa näyttää valoisammalta työpaikkojenkin suhteen kun moni tehdas on ilmoittanut kiinnostuksensa seutua kohtaan. Ja sitten meillä on täällä myös ala+ylä-asteet molemmilla kielillä joka on hyvin tärkeää asukkaille.....

    • Anonyymi

      Kristiinassa voi harrastaa esim. ammuntaa naapurin tontilla..,,,,?

      • Anonyymi

        Ihan fakta kyllä on siinä että pikkurikolliset on huomannu kristiinassa ja myös jurvassa sen molemissa on tarvittavat peruspalvelut ja HUOM:vasteaika virkavallalla 40-60min että saa rauhassa ammuskella. asunnot halpoja vuokrata eli voi ruveta "pienviljelijäksi"mummonmökissä..tämä näin korvakuulo kokemuksella toki muitakin vastaavia paikkoja on kun virkavalta on about.vaasa-seinäjoki,osittain vissiin kauhajoki? sitte pori. ihmiset muuttaa myös kaupunkeihin taloja tyhjinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe