Ollaan harkittu Keddy-merkkistä takkaa mökille... Onko kenelläkään tästä kokemusta? Ainakin Honka-rakenne välittää näitä takkoja ja kehuu kuplille!
Keddy-tulisijat
8
6041
Vastaukset
- lämmittävä
Ostat tehokkaimman ja laadukkaan uunin,ei muuta kun soitto jussille!
- paskaa
ne viittii mainostaa. mikä tuossa varaa joku valurauta möykky ei helvata. kusetusta oon nähny mut tää vie voiton kaikista.
- EN SUOSITTELE
paskaa kirjoitti:
ne viittii mainostaa. mikä tuossa varaa joku valurauta möykky ei helvata. kusetusta oon nähny mut tää vie voiton kaikista.
Enpä suosittele tuommoisat valurautaa ostamaa,Itse päätyisin varaavaan kotimaiseen takkaan, ja jos pitää välttämättä saada kiertoilmatakka niin osta KOTIMAINEN.
- pelaa
paskaa kirjoitti:
eihän se valurauta möykky ole kuin 50-150 kg, mutta paljonko se ja takka on yhteensä!!!!? Ja kun siihen lisätään vielä että paljonko kiinteistön rakenteet varaa lämpöä niin monessa tapauksessa näillä tehokkailla sydämillä saadaan yllättävän tehokkaita ratkaisuja! Kokemusta on!!!
- saumats
paskaa kirjoitti:
Kyllä Keddy lämmittää mökin ja pitää lämpimänä edellyttäen että olet raskinut ERISTÄÄ mökkisi.
Jos rahat eivät riittäneet lämmöneristeisiin , voin kyllä arvata kuka sinua on kusettanut.
Laihialaisittain ,"Hyppynarullakin saa lämpöä"
- "Kesäkustavilainen"
Alkuperäinen kysyjä tiedusteli kokemuksia Keddy-takoista. Minulla on Kustavissa Honkarakenteen pyöröhirsihuvila, jossa hirren paksuus on 190mm.
Mökillämme on myös Keddy-kiertoilmatakka ja se on liitetty "Anki" savupiippuun. Takka on koristerapattu valkoisella antiikkilaastilla ja lopputulos on tosi kaunis ! Voin 17 vuoden käyttökokemuksella sanoa että se on ERINOMAINEN takka ja ollut ainakin meidän loma-asunnollamme todella tehokas ja kätevä. Valurautasydän lasiluukuin on todella toimiva ratkaisu. Kyse ei siis ole varsinaisesti varaavasta takasta vaan kiertoilmatakasta. Lämpöä riittää koko yöksi!! Voin suositella lämpimästi! PS: Täällä esitetyt asiantuntemattomien kommentit voi ehkä jättää omaan arvoonsa!- yxjii
Kulläpä olet ollun todellakin KUSTAVISSA
- Lämmintä ja halvalla
yxjii kirjoitti:
Kulläpä olet ollun todellakin KUSTAVISSA
Tiedän muutaman tapauksen jotka ovat todelle tyytyväisiä. Keddy takkoja kannattaa kysyä myös www.indot.fi liikkeen kautta Salosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803