onkos kultahietikolla/varnassa minkä hintaisia matkalaukkuja?
itse en laukkua omista, niin jäin miettimään että joss sellaisen ostaisi reissusta. mennessä tavarat kassiin ja tullessa sitten uuteen matkalaukkuun.
jos jollain on tietoa hinnoista niin olisin kovasti kiitollinen :)
matkalaukkujen hinnat?
lauantaina kultahietikolle!
4
1241
Vastaukset
- marinar
riipu laukusta:)
mutta 20- 40 €.... ainakin albenassa- burgeri
Sama juttu. eli 20-40 ja hyviä pyörillä ja kahvalla varustettuja.
- tietoinen 1
burgeri kirjoitti:
Sama juttu. eli 20-40 ja hyviä pyörillä ja kahvalla varustettuja.
ei kannata ostaa . surkeita laadultaan .
- pekoti
tietoinen 1 kirjoitti:
ei kannata ostaa . surkeita laadultaan .
itse ostin 2007 kesällä heinäkuussa matkalaukun 15eurolla olen lentänyt sen jälkeen 6 kertaa availlu laukkua useasti ja vetänyt perässä omasta mielestä ainakin 100km luultavasti hiukan vähemmän. laukku vielä ainakin moitteettomassa kunnossa kaikki toimii vetoketjut yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313606- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913152- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862728- 352530
- 692443
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882062