Onko tietoa miten kätevästi ja missä pankissa avaisi tilin jo ennen saapumistaan kyseiseen maahan?
Pankkitilin avaaminen
3
1296
Vastaukset
- aisantuntija
Mikaan ei tietystikaan ole 100% mahdotonta, mutta tekisipa mieleni sanoa, etta ei onnistu pankkitilin avaaminen ennen kuin olet itse paikanpaalla ja sinulla on "vakituinen" osoite.
Miksi tarvit pankkitilin etukateen? Rahaa saat nostettua pankkiautomaatista suomalaisella Visakortilla ja pankkitilin avaaminen hoituu helposti paikanpaalla kun kavelet ensimmaiseen kohdalle osuvaan pankkiin. Mukaan tarvit passin ja luultavasti jonkun todisteen siita etta sinulla on pysyva osoite.- Repe
Onhan se täällä maailmalla aika malliinsa menny kun ei uskota millään että asuu oikeasti jossain. Kyllä meni ikä ja terveys ja hermot kun yritin täällä Irlannissa veronumeroa tultuani hommata. No kaipa niillä joku "hyvä" syy on tuollekin, mutta on nämä muutkin lait täällä aika hevosesta.
- iisiä
Repe kirjoitti:
Onhan se täällä maailmalla aika malliinsa menny kun ei uskota millään että asuu oikeasti jossain. Kyllä meni ikä ja terveys ja hermot kun yritin täällä Irlannissa veronumeroa tultuani hommata. No kaipa niillä joku "hyvä" syy on tuollekin, mutta on nämä muutkin lait täällä aika hevosesta.
osoitteeksi käy esim hostellin osoite, eli mikä tahansa paikka vaan missä satut yöpymään, eivät ole niin tarjkkoja asiasta :) ja tosiaan ihan passilla saat tilin avattua helposti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797