Tuli hankittua 1:45 laivamalli, mutta miehistöstä ei ole vielä tietoakaan.
Voisko ~1:45 -kokoisia ihmisfiguureita (ei sotilaita tms.) hankkia jostain esim. tilaamalla? Tai onko kukaan väsännyt sellaisia itse?
1:45 -figuurit
2
541
Vastaukset
- laivanrakentaja
itellä 1:75 laivamalli ja suunnitelmissa miehistön "pestaaminen" nettiä oon kolunnu ja kyl noit sivuja löytyy..mutta sopivia äijiä ei..
ootko löytäny jo itelles miehistöä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000000385&posting=22000000030536960- Albert F.
Ei ole löytynyt. Täytyy siis tehdä itse!
Hiljattain ilmestyneessä Pienoismallien rakentamista käsittelevässä kirjassa oli joitain neuvoja figuurien rakentamiseen.
Itse ajattelin lähteä liikkeelle rautalanka-luurangosta, jonka ympärille kierrän sopiviksi kerroksiksi perhojen sidontalankaa. Tässä käy varmaan mikä tahansa lanka.
Sen jälkeen kittiä päälle ja lopullinen muotoilu viilalla/askarteluveitsellä. Lopuksi maalaus.
Enpä tiedä käytännössä miten toimii, koska en ole kokeilut. Mutta pitää koittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535