Tuli hankittua 1:45 laivamalli, mutta miehistöstä ei ole vielä tietoakaan.
Voisko ~1:45 -kokoisia ihmisfiguureita (ei sotilaita tms.) hankkia jostain esim. tilaamalla? Tai onko kukaan väsännyt sellaisia itse?
1:45 -figuurit
2
541
Vastaukset
- laivanrakentaja
itellä 1:75 laivamalli ja suunnitelmissa miehistön "pestaaminen" nettiä oon kolunnu ja kyl noit sivuja löytyy..mutta sopivia äijiä ei..
ootko löytäny jo itelles miehistöä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000000385&posting=22000000030536960- Albert F.
Ei ole löytynyt. Täytyy siis tehdä itse!
Hiljattain ilmestyneessä Pienoismallien rakentamista käsittelevässä kirjassa oli joitain neuvoja figuurien rakentamiseen.
Itse ajattelin lähteä liikkeelle rautalanka-luurangosta, jonka ympärille kierrän sopiviksi kerroksiksi perhojen sidontalankaa. Tässä käy varmaan mikä tahansa lanka.
Sen jälkeen kittiä päälle ja lopullinen muotoilu viilalla/askarteluveitsellä. Lopuksi maalaus.
Enpä tiedä käytännössä miten toimii, koska en ole kokeilut. Mutta pitää koittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529