Tuli hankittua 1:45 laivamalli, mutta miehistöstä ei ole vielä tietoakaan.
Voisko ~1:45 -kokoisia ihmisfiguureita (ei sotilaita tms.) hankkia jostain esim. tilaamalla? Tai onko kukaan väsännyt sellaisia itse?
1:45 -figuurit
2
541
Vastaukset
- laivanrakentaja
itellä 1:75 laivamalli ja suunnitelmissa miehistön "pestaaminen" nettiä oon kolunnu ja kyl noit sivuja löytyy..mutta sopivia äijiä ei..
ootko löytäny jo itelles miehistöä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000000385&posting=22000000030536960- Albert F.
Ei ole löytynyt. Täytyy siis tehdä itse!
Hiljattain ilmestyneessä Pienoismallien rakentamista käsittelevässä kirjassa oli joitain neuvoja figuurien rakentamiseen.
Itse ajattelin lähteä liikkeelle rautalanka-luurangosta, jonka ympärille kierrän sopiviksi kerroksiksi perhojen sidontalankaa. Tässä käy varmaan mikä tahansa lanka.
Sen jälkeen kittiä päälle ja lopullinen muotoilu viilalla/askarteluveitsellä. Lopuksi maalaus.
Enpä tiedä käytännössä miten toimii, koska en ole kokeilut. Mutta pitää koittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477