Tuli hankittua 1:45 laivamalli, mutta miehistöstä ei ole vielä tietoakaan.
Voisko ~1:45 -kokoisia ihmisfiguureita (ei sotilaita tms.) hankkia jostain esim. tilaamalla? Tai onko kukaan väsännyt sellaisia itse?
1:45 -figuurit
2
541
Vastaukset
- laivanrakentaja
itellä 1:75 laivamalli ja suunnitelmissa miehistön "pestaaminen" nettiä oon kolunnu ja kyl noit sivuja löytyy..mutta sopivia äijiä ei..
ootko löytäny jo itelles miehistöä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000000385&posting=22000000030536960- Albert F.
Ei ole löytynyt. Täytyy siis tehdä itse!
Hiljattain ilmestyneessä Pienoismallien rakentamista käsittelevässä kirjassa oli joitain neuvoja figuurien rakentamiseen.
Itse ajattelin lähteä liikkeelle rautalanka-luurangosta, jonka ympärille kierrän sopiviksi kerroksiksi perhojen sidontalankaa. Tässä käy varmaan mikä tahansa lanka.
Sen jälkeen kittiä päälle ja lopullinen muotoilu viilalla/askarteluveitsellä. Lopuksi maalaus.
Enpä tiedä käytännössä miten toimii, koska en ole kokeilut. Mutta pitää koittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460