Tuli hankittua 1:45 laivamalli, mutta miehistöstä ei ole vielä tietoakaan.
Voisko ~1:45 -kokoisia ihmisfiguureita (ei sotilaita tms.) hankkia jostain esim. tilaamalla? Tai onko kukaan väsännyt sellaisia itse?
1:45 -figuurit
2
541
Vastaukset
- laivanrakentaja
itellä 1:75 laivamalli ja suunnitelmissa miehistön "pestaaminen" nettiä oon kolunnu ja kyl noit sivuja löytyy..mutta sopivia äijiä ei..
ootko löytäny jo itelles miehistöä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000000385&posting=22000000030536960- Albert F.
Ei ole löytynyt. Täytyy siis tehdä itse!
Hiljattain ilmestyneessä Pienoismallien rakentamista käsittelevässä kirjassa oli joitain neuvoja figuurien rakentamiseen.
Itse ajattelin lähteä liikkeelle rautalanka-luurangosta, jonka ympärille kierrän sopiviksi kerroksiksi perhojen sidontalankaa. Tässä käy varmaan mikä tahansa lanka.
Sen jälkeen kittiä päälle ja lopullinen muotoilu viilalla/askarteluveitsellä. Lopuksi maalaus.
Enpä tiedä käytännössä miten toimii, koska en ole kokeilut. Mutta pitää koittaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446