hävettävää me olemme me ja muut saavat hävetä, terveisin kaikkien hyvä ystävä "Rantaneuvos"
Suomussalmelaisilla ei ole mitään
4
487
Vastaukset
- peipelle
Joka pitäjässä on omat hovinarrinsa. Ei kellään ole syytä hävetä muuta kuin itseään.
- Rannanneuvos
alkuperäisviestin alle, haloo.
Yritä oppia tapoja, kaikki kärsii takiasi.- Kurjuuden kuningas
Tosiaanni, rantaneuvoksella paukkuu tuo "minä ite" mentaliteetti oikein komiasti yli.
Peeveli, eikö se järkipolo yhtään raksuta?
Van kun se on se oma nimimerkki niin soma siinä näytöllä...
- lenkki
alkaa kiristyä... On se vaan niin, että kunnon kylähullun pitäisi olla vähän nöyrempi ja jonkun verran diplomaattisempi. Mutta ihmisiähän tässä ollaan. Jos Rantaneuvos vaikka julkisesti tällä palstalla nöyrtyisi ja käyttäytyisi sen jälkeen salonkikelpoisesti... Heittäisi myös sen polliisihöpöttelyn pois ja katuisi syvästi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661