InfoCare..

Prkle

On tämä InfoCarekin sitten laatu firma. Kun rikkoutuneen ViewSonic -näyttöni sinne kiikutin, he lupasivat lähettää vastaavan koneen muutaman päivän sisällä.. Mutta näin ei tietenkään käynyt, hieman yli viikon odoteltuani pistin mailia, että missä viipyy?. Vastaus tuli vain parin tunnin kuluttua. Ja sehän oli vain pelkkää ympäripyöreää paskan jauhantaa, josta sai selville sen verran, ettei heillä ollutkaan vastaavia näyttöjä, mutta lähettäisivät sellaisen, kun kuulemma saisivat sellasia ihan lähiaikoina.
Lisää odottelua.. Eikä mitään kuulu, lähetin uudestaan postia, että missä helvetissä se näyttö oikein viipyy? Aloin jopa kuluttajansuojasta hieman vihjailemaan.. Mutta tällä kertaa ei tullut edes vastausta! Helvetti mitä touhua..

Paikan sivuilla vielä sanotaan "Tavoitteemme on tuottaa niin laadukasta palvelua että asiakkaidemme ja kumppaniemme odotukset ylittyvät jatkuvasti." Juu, odotukset ylittyvät oikein kunnolla.. Taidanpa vast edes alkaa välttelemään tuotemerkkejä, joiden takuu-asiat kyseinen firma hoitaa, kun se hoitaa ne niin hemmetin hyvin...

76

24193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prkle

      No vihdoin yli kolmen viikon jälkeen sain näytön takaisin.. Näyttö on samanlainen kuin lähetin huoltoon, ja vielä käytetty sellainen. Johtopidikkeet on revitty pois ja muuta pientä käytön jälkeä löytyy, mutta en valita. Koska on jo korkea aika, että sain näytön takaisin, enkä samaan odotukseen enää halua ryhtyä..

      • samsak

        Oma kokemukseni on firmasta erittäin hyvä, palvelu on ollut erinomaista, takuuvaihdot on pelannut aina.


      • suurostaja
        samsak kirjoitti:

        Oma kokemukseni on firmasta erittäin hyvä, palvelu on ollut erinomaista, takuuvaihdot on pelannut aina.

        JATKOSSA ITSE KYSYN ENNEN OSTAMISTA , ATK, TV, MUU ELEKTROONIIKKA
        MAHDOLLISEN HUOLTOYHTIÖN, JOS ON INFOCARE NIIN EN OSTA KYSEISTÄ LAITETTA
        OLLENKAAN, EI AINAKAAN MISTÄÄN VERKKOKAUPOISTA
        KYSEESSÄ NYT ON UUSI TV JA Lähes 3 VIIKKOA MENNYT, EIKÄ NÄYTÄ LÖYTÄVÄN
        KOKO HUOLTO TILAUSTA, MITÄKÖHÄN KULUTTAJAVIRANOMAINEN SANOISI TÄSTÄ


    • vx2025

      Mullekkaan ei löytynyt vaihtolaitetta, joten pyysin että korjaavat monitorin, sain sen 3 päivän jälkeen takaisin...että kyllä tuo "Tavoitteemme on tuottaa niin laadukasta palvelua että asiakkaidemme ja kumppaniemme odotukset ylittyvät jatkuvasti" paikkansa pitää!

      • todella...

        Ilmoitin Infocareen viallisesta HP:n näytöstä syyskuun 19. Odottelin vaihtolaitetta vaatimattomat seitsemän viikkoa, jonka jälkeen sain korvaavan tuotteet monien kiukkuisten puheluiden ja reklaamaatioiden jälkeen. Nyt odottelen edelleen adapteria, jolla saisin vaihtonäytön sopimaan tietokoneeseeni. Että niin ripeää toimintaa. Koskaan en enää osta laitetta, jonka huollosta Infocare vastaa!!!!


      • Konetta odotellessa
        todella... kirjoitti:

        Ilmoitin Infocareen viallisesta HP:n näytöstä syyskuun 19. Odottelin vaihtolaitetta vaatimattomat seitsemän viikkoa, jonka jälkeen sain korvaavan tuotteet monien kiukkuisten puheluiden ja reklaamaatioiden jälkeen. Nyt odottelen edelleen adapteria, jolla saisin vaihtonäytön sopimaan tietokoneeseeni. Että niin ripeää toimintaa. Koskaan en enää osta laitetta, jonka huollosta Infocare vastaa!!!!

        Odottelen tässä, koska saan kannettavan tietokoneeni takaisin.. Kuudes viikko...
        Kesti kolme viikkoa, että huolto haki sen
        firmasta, jonne olin koneen vienyt. Eilen soitin
        asiakaspalveluun, ja kysyivät onko minulla koneen
        akku.. ei, se on koneessa.. no, lupasivat soitella tänään, missä tilanteessa ilmeisesti huollossa oleva akku on. Toki välissä oli joulun pyhät jne, mutta on tympeää, kun on maksanut kalliin takuun laajennuksen ja nettilasku pyörii -opinnot vain kärsivät tästä ja jatkuvasti saa hypätä kirjastolla.. hm. katsotaan, mitä tapahtuu..


      • uyggyguyguyguyguygugy
        Konetta odotellessa kirjoitti:

        Odottelen tässä, koska saan kannettavan tietokoneeni takaisin.. Kuudes viikko...
        Kesti kolme viikkoa, että huolto haki sen
        firmasta, jonne olin koneen vienyt. Eilen soitin
        asiakaspalveluun, ja kysyivät onko minulla koneen
        akku.. ei, se on koneessa.. no, lupasivat soitella tänään, missä tilanteessa ilmeisesti huollossa oleva akku on. Toki välissä oli joulun pyhät jne, mutta on tympeää, kun on maksanut kalliin takuun laajennuksen ja nettilasku pyörii -opinnot vain kärsivät tästä ja jatkuvasti saa hypätä kirjastolla.. hm. katsotaan, mitä tapahtuu..

        Voi jeesus miten perse firma..
        1,5kk menny ja ...... En es kehtaa sanoa.


      • xxxxSaku

        Ainakaan digiboksin korjaus/testaus ei onnistu.Ensimmäisen ? korjauksen jälkeen toimi 2 päivää. Vaadin takuuseen uutta laitetta laittoivat kolhiintuneen vanhan romun joka toimi yhden illan
        Säälittävän ala arvoista toimintaa miksihän maahantuojat tai kauppiaat maksavat tämmösestä Varmaan saavat halavalla mutta????????Paskaa saavat


    • Repe

      Juu
      Tuttua huttua. Kone oli huollossa 2 viikkoa ja ihme lupausten jälkeen sain kuin sainkin koneen takaisin.. Tosin melkein viikkoa myöhemmin kuin oli luvattu ja piti hakea itse postista vaikka oli luvattu ovelle asti kiikuttaa..
      Luulisi myös kyseisessä firmassa osaavan edes jotain alkeita asiakaspalvelusta ettei tarvisisi jokaista asiaa itse kaivaa, vaan edes yritettäisiin informoida asioista jos jokin viivästyy tms

      • Tööpö

        Meillä hajosi HP:n pöytätietokone joulun pyhinä. Ja nyt ollaan puolessa välissä maaliskuuta ja kone kolmatta kertaa korjattavana InfoCarella. Kone ei ole rikkontunut uudelleen, vaan sitä ei ole saatu kunnolla korjattua. Asiakaspalvelu on syvältä, mitään ei kerrota jos et itse soita ja kysy... Nyt konetta odotellaan kotiin. Saa nähdä kuinka käy tällä kertaa. Mutta se on aivan varma, että niin kauan kun HP tai joku muu firma kertoo hoitavansa takuuhuoltonsa InfoCaren kautta, niin meidän huusholliin ei tule ainuttakaan sellaista konetta.


    • Nimetön

      Kannattaa muuten tarkoin etukäteen selvittää heidän veloitushinnat.Posti toi ja vei 8kg painavan pienen lcd näytön.Infocare veloitti 96 e kuljetuskustannuksista.Empä löydä posti veloitushinnoista vastaavuutta,taitaa olla Infocaren specialprice for you only my friend.Pientä välistävetoa tässäkohtaa sanoisin.Älkää hyvät ihmiset ainakaan lähettäkö sinne mitään huoltoon.

      • Nimetön

        Ovat nyttemmin korjanneet hinnoitteluaan hiukan parempaan suuntaan onneksi.


    • Konttoripäällikkö

      Jos Xeroxin huolto ulkoistetaan Infocarelle, niin meidän firmasta lähtee joka X-merkkinen mylly pihalle. Johan ne hoitavat Konica-Minoltaa ja muitakin merkkejä.
      Tällaista olen kuullut.

      • jussitaas

        Kun viet kannettavan tai muun laitteen huoltoon Infocareen tai myyjälle joka käyttää Infocarea, niin muista tehdä seuraavaa.

        Kuvaa koko laite digikameralla eri kulmista!
        Ota varmuuskopio kaikesta sisällöstä.
        Sopi korjausaika kirjallisesti.
        Tarkista versiot ja päivitykset yms.

        Täältä liikkeestä tulee kone takaisin joka paikasta naarmutettuna (mm. näyttö), kulmat rikottuna ja ohjelmat ajettu jostain uusiksi kysymättä asiakkaalta mitään. Sekä väitetään vielä päälle ettei kone ole laillisilla ohjelmilla varustettu.


      • syvältä.
        jussitaas kirjoitti:

        Kun viet kannettavan tai muun laitteen huoltoon Infocareen tai myyjälle joka käyttää Infocarea, niin muista tehdä seuraavaa.

        Kuvaa koko laite digikameralla eri kulmista!
        Ota varmuuskopio kaikesta sisällöstä.
        Sopi korjausaika kirjallisesti.
        Tarkista versiot ja päivitykset yms.

        Täältä liikkeestä tulee kone takaisin joka paikasta naarmutettuna (mm. näyttö), kulmat rikottuna ja ohjelmat ajettu jostain uusiksi kysymättä asiakkaalta mitään. Sekä väitetään vielä päälle ettei kone ole laillisilla ohjelmilla varustettu.

        Ensin pitää useampi kerta samasta viasta toimittaa kone heille korjattavaksi,kun eivät saa toimimaan.Menee viikkoja ja euroja.Sitten kun on melkeen kaikki osat vaihdettu todetaankin että ohjelmisto vika.


    • kyrsiintynyt

      joo mulla kans "hieman vituttaa"
      konetta olen odotellut jo 7 viikkoa.eivät
      kuulemma saa helposti korjattua.emolevy paskana.
      voi perse mikä huolto!!!

    • Inhocare

      Niin,mulla lähti takuuvaihdossa tullut eri resoluutiolla,rikkinäisellä VGA-liitännällä ollut näyttö takaisin..

    • nimetön123...

      Tehdäänpä nyt selväksi miten koneen korjaus toimii. Teknikko tutkii koneesta vian esim. viallinen emolevy, uusi emolevy laitetaan samantien tilaukseen ja kone varastoon odottamaan varaosia. Joillakin tuotevalmistajilla kuten (olen kuullut tämän useasti) HP, Packard Bell ja LG varaosan tulemisen saattaa kestää jopa viikkoja. Turhaan sitä on firmaa syyttelemään, eihän ne mitään sille voi JOS LAITEVALMISTAJA EI YKSINKERTAISESTI LAITA VARAOSAA TULEMAAN. Vika on ihan omanne kun olette ton merkkisiä koneita ostellut.

      • ...ex-teknikko

        Tämä on niin totta! Valmistajien asenne on nykyään niin EVVK että tekisi mieli lyödä sillä kuuluisalla Hiacen tunkilla päähän, ja lujaa!

        Ite kärsineenä jätän ostamatta kaikki Infocaren huoltamat tuotteet....

        Sijoitusyhtiö Capman omistaa ko. "huoltofirman" eli "maksimaali tuotto tulee siitä kun myydään valmistajille heille kallis huoltosoppari ja sitten annetaan hillot omistajille!


      • Asentajax
        ...ex-teknikko kirjoitti:

        Tämä on niin totta! Valmistajien asenne on nykyään niin EVVK että tekisi mieli lyödä sillä kuuluisalla Hiacen tunkilla päähän, ja lujaa!

        Ite kärsineenä jätän ostamatta kaikki Infocaren huoltamat tuotteet....

        Sijoitusyhtiö Capman omistaa ko. "huoltofirman" eli "maksimaali tuotto tulee siitä kun myydään valmistajille heille kallis huoltosoppari ja sitten annetaan hillot omistajille!

        Putiikilta jonka työvoimasta 80% on opiskelijaharjoittelijoita joille ei makseta ollenkaan palkkaa? InfoCare on huono vitsi, ei mikään IT- laitehuolto. Ammattiasentajat on pistetty ulos, paikassa pyörii amis-harjoittelijat joitten taitoja vasta koulutetaan, mutta jotka käyvät halvasta työvoimasta. Kysykää mistä tahansa tekniikan- alan ammattikoulusta jossa on RTV tai IT- alan koulutusta, ja heiltä on siellä harjoittelijoita. Ja kun koululaiset huoltaa, niin vahinkoja syntyy. Putkinäyttöjen aikoihin kymmenet putket naarmutettiin pilalle kun laite oli naamallaan korjaamon pöydällä ruuvien päällä, tänä päivänä yhä naarmuuntuu koteloinnit, ja mikä milloinkin. Tiedän tapauksen jossa viallinen monitori oli palautettu yli sadan euron laskulla ja huomautuksella "vaikea vika, ei korjattu". Putiikin moraali on muutenkin hakusessa, asiakasta yritetään jymäyttää laskemalla takuu valmistuspäivän eikä ostopäivän mukaan, eli 3 vuoden takuu on äkkiä ohi, jos sitä syö varastoinnit tehtaan, tukkurin, myyjän varastoissa ja rahdit suomen ja aasian väliltä. Mitä tulee paikan tapaan hoitaa työsuhteita, voisi kirjoittaa kirjan- pari, mutta rekisteristä löytyy kaikkea syrjinnästä laittomiin irtisanomisiin, kiristykseen jne. Täysin hullu paikka, tuollaisen voisi kuvitella jonnekkin eestin perämetsiin tai kehitysmaahan, jossa yksilön oikeuksia ei ole koskaan kunnioitettu, mutta 2000- luvun suomessa? Välttäkää kaikin keinoin.


      • ininää
        Asentajax kirjoitti:

        Putiikilta jonka työvoimasta 80% on opiskelijaharjoittelijoita joille ei makseta ollenkaan palkkaa? InfoCare on huono vitsi, ei mikään IT- laitehuolto. Ammattiasentajat on pistetty ulos, paikassa pyörii amis-harjoittelijat joitten taitoja vasta koulutetaan, mutta jotka käyvät halvasta työvoimasta. Kysykää mistä tahansa tekniikan- alan ammattikoulusta jossa on RTV tai IT- alan koulutusta, ja heiltä on siellä harjoittelijoita. Ja kun koululaiset huoltaa, niin vahinkoja syntyy. Putkinäyttöjen aikoihin kymmenet putket naarmutettiin pilalle kun laite oli naamallaan korjaamon pöydällä ruuvien päällä, tänä päivänä yhä naarmuuntuu koteloinnit, ja mikä milloinkin. Tiedän tapauksen jossa viallinen monitori oli palautettu yli sadan euron laskulla ja huomautuksella "vaikea vika, ei korjattu". Putiikin moraali on muutenkin hakusessa, asiakasta yritetään jymäyttää laskemalla takuu valmistuspäivän eikä ostopäivän mukaan, eli 3 vuoden takuu on äkkiä ohi, jos sitä syö varastoinnit tehtaan, tukkurin, myyjän varastoissa ja rahdit suomen ja aasian väliltä. Mitä tulee paikan tapaan hoitaa työsuhteita, voisi kirjoittaa kirjan- pari, mutta rekisteristä löytyy kaikkea syrjinnästä laittomiin irtisanomisiin, kiristykseen jne. Täysin hullu paikka, tuollaisen voisi kuvitella jonnekkin eestin perämetsiin tai kehitysmaahan, jossa yksilön oikeuksia ei ole koskaan kunnioitettu, mutta 2000- luvun suomessa? Välttäkää kaikin keinoin.

        Niin... missähän yrityksessä "Asentajax" työskentelee? Tuskin ainakaan Infocarella. Meneehän tuo avautuminen jo lähes mainospuheesta kyseistä yritystä vastaan. Markkinointia parhaimmillaan?

        Eiköhän lähes jokainen vastaavanlainen yritys saa osakseen huonoa ja hyvää palautetta. Ne hyvät vaan jotenkin tuppaa jäämään antamatta. Ja minun mielestäni kannattaisi ottaa yhteyttä sellaisiin tahoihin, jotka asiaa voivat parantaa, jos ilmenee suunnatonta vääryyttä firmojen toiminnassa. Nämä keskustelupalstat tuottavat vain henkistä tyydytystä itse kirjoittajalle, ei muutoksia firmojen toimintaan.


      • Man from oter space...
        ininää kirjoitti:

        Niin... missähän yrityksessä "Asentajax" työskentelee? Tuskin ainakaan Infocarella. Meneehän tuo avautuminen jo lähes mainospuheesta kyseistä yritystä vastaan. Markkinointia parhaimmillaan?

        Eiköhän lähes jokainen vastaavanlainen yritys saa osakseen huonoa ja hyvää palautetta. Ne hyvät vaan jotenkin tuppaa jäämään antamatta. Ja minun mielestäni kannattaisi ottaa yhteyttä sellaisiin tahoihin, jotka asiaa voivat parantaa, jos ilmenee suunnatonta vääryyttä firmojen toiminnassa. Nämä keskustelupalstat tuottavat vain henkistä tyydytystä itse kirjoittajalle, ei muutoksia firmojen toimintaan.

        Tuon IC:n tilanne on hieman vaikea, kun toimivat täysin valmistajan varassa. Ei se teknikko pysty korjaamaan sitä viallista emolevyä vaikka kuinka haluaisi. Esim HP:n varaosat tulevat täysin sattumanvaraisesti. Eikä tilanne esim. TV-teamissa ole juurikaan parempi. Kannattaa muistaa aina tuo asia, että IC toimii todellakin valmistajien varassa. Myös Tammikuun YT-neuvotteluiden johdosta talosta lähteneiden kokeneiden teknikoiden lähteminen ei tilannetta ainakaan paranna. 15 teknikkoa lähti korjaamolta muille maille. Tuota ei ole juurikaan yleisesti tiedotettu eli koettakaa kestää hyvät kuluttajat.
        Lisätietoja voitte kysellä talon korjaamopäälliköiltä. Ohjatkaa heille kyselyt huollossa olevista laitteista ja antakaa teknikoiden tehdä työnsä kaikessa rauhassa. He tekevät sen minkä voivat. Myös talon TJ:lle voi ohjata kyselyjä tilanteesta.


      • Anonym

        On ne rajat osien odottamisellakin. Suurimmalla osalla valmistajista on kaksi viikkoa raja jota osaa odotellaan. Sen jälkeen asiakas saa uuden laitteen.

        Itse yhden uuden 42" LG:n, kolmen viikon huollon jälkeen saanut. Turha kai edes sanoa että huolto ei ollut Infocare, siä tuskin olisi otettu työn alle samassa ajassa.


      • kiittäen
        Anonym kirjoitti:

        On ne rajat osien odottamisellakin. Suurimmalla osalla valmistajista on kaksi viikkoa raja jota osaa odotellaan. Sen jälkeen asiakas saa uuden laitteen.

        Itse yhden uuden 42" LG:n, kolmen viikon huollon jälkeen saanut. Turha kai edes sanoa että huolto ei ollut Infocare, siä tuskin olisi otettu työn alle samassa ajassa.

        Minun kohdallani Infocaren palvelu oli erinomaista.Laitoin maanantaina läppärin josta oli kovalevy hajalla huoltoon matkahuollon kautta.Soitin perjantaina ja oli kuulemma jo aamusta saatu valmiiksi ja luvattiin toimittaa maanantaina kotiovelle!


      • vika jos

        Kyllä se vaan on infocaren vika jos se valitsee sellaiset osatoimittajat joilla homma kestää.


      • mätiedän

        asiaa!! näin se todellisuudessa meneekin


      • vähänvituttaakokotouhu

        Xerox miehen kanssa olen täysin samaa mieltä. Yhtäkään laitetta ei enään tähän puljuun tule jos
        huoltofirma on Infocare se on varma. Maksakoon vempain mitä ostan vaikka tonnin enemmän.
        Vittu mitä touhua ja asiakaspalvelua. Naapurin mannekin tekee parempaa jälkee ja nopeemmin.


      • ennustaja

        näiköhän tuli vika tikki lähettää sony55" korjattavas,kotona kärys niin vietävästi,nyt ilmoittivat että ei olis vikaa,on takuu laite,,ootan pelon sekavin viilikskin miten käy,vieläkö tarvitsen infocaren palvelua..


    • Ny rtfm

      Jooooo. oli "huollossa" samsungin uus hd-virittimella oleva telkkari. kuva ja ääni pätki oli vika. näillä kesti 4 viikkoa saada telkka takasnin. ja vittu ne sille mitään visssii tehny sama vika aina vain. huolletaanko näitä muualla muuten vauhtuu merkki.

    • kettuuntunut

      No kyllä on pari niin imelää viestiä tässä ketjussa että ihan itkettää.

      Kyllä se infocare(less) on todella huijari firma.

      Itse ostin tuossa vuosi sitten hp kannettavan jonka päälle kaatui kaljaa melkeinpä ensimmäisien viikkojen aikana.

      Noh eikun kone infocare huoltoon ja vastausta odottelemaan.

      olisiko pari päivää mennyt ja sieltä soitettiin että kaikki koneessa on p*skana, kone käynnistyy mutta komponentit tippuu minä hetkenä hyvänsä ja korjaus maksaa noin 1200e

      Mietin että eipä tässä mitään kun 1000e kone niin ei kannata korjata joten ostin uuden koneen mutta mielenkiinnosta kuitenkin pidin kaljakonetta kakkoskoneena ja odotin sinistä savua jota muuten ei ole vielä tänäkään päivänä tullut eli kone on toiminut moitteettomasti noin vuoden päivät vaikka sen piti olla verkkopaino tavaraa.

      No tämä tilalle hommattu uusi hp kannettava onkin sitten oma tapauksensa.

      Heti osto viikolla ihmettelin koneen kovaa tuuletin meteliä ja laitoin sen huoltoon tarkistettavaksi.
      Meni noin viikko ja soitin että missä se kone viipyy.
      vastaus oli että tuuletinta odotellaan ja siitä ilmoitetaan minulle kun se saapuu.
      No olisiko se kolme viikkoa siellä lojunut ja sain koneen kotiin.
      käynnistin koneen ja huomasin että wlan/bluetooth nappi oli hajoitettu ja kone ei yhdistäny edes nettiin.
      No eikun takaisin huoltoon jossa siihen vaidettiin koko emolevy koska nappia ei saanut vaihdettua yksinään.
      (kuoret irvistelivät vähän joka kulmasta tämän käsittelyn jälkeen)
      pari kk kone oli vähemmällä käytöllä pelkän vitutuksen takia mutta kun kävin parilla reissulla niin koneelle tuli taas käyttöä jolloin alkoivat vakavemmat lämpöongelmat, kone kaatuili ja näytönohjain lakkasi vähän väliä toimimasta.
      tarkastelin koneen lämpötiloja ohjelmalla ja ne olivat noin 85-100c välillä pelkässä idletilassa joten otin taas yhteyttä huoltoon.
      jonottamisesta,päivityksien lataamisista ja pompottelusta en jaksa tässä edes alkaa puhua mutta sanon että työstä se käy tämän firman kanssa.
      noh nyt kone on taas huollossa ja siihen vaihdetaan kuulemma TAAS TUULETIN!

      Mielenkiinnolla jään odottelemaan koneen saapumista.

      Päivittelen tätä tarinaa tähän jos muistan.

      Hyvää ___huoltovapaata___ kevättä kaikille!

    • ihmeporukkaa

      Pakko kanssa kertoa kokemus tästä ihme firmasta. Reilu vko sitten HP pöytäkoneeni oli takuussa näytönohjaimen kilahdettua, kaikki sujui hyvin ja nopeasti kone takaisiin kotia viikon sisään. MUTTA avattuani pahvilaatikon huomasin etupaneeli koneesta oli ottanut osumaa asemien etulevyt sain itse laitettua takaisin paikoilleen, muistikorttien telakka oli vääntynyt ja virta nappula paskana ei palautunut ylös painettaessa. Omasta mielestäni ihme toimintaa pistää kone huoltoon ja tulee pas..na takaisin meinaa ei ollut kuljetuksessa mennyt pahvilaatikko oli täysin ehjä, ja ei edes mtn pahoitteluja / selitystä saanut kun soitti että mitä vi..ua. Saa nähdä mitä siitä on mennyt nyt kun tulee TAAS huollosta takaisin.

      • sklubu

        Onko tuo em. huolto ollut osa jotakin sopimusta?


    • into mieli

      Onpas kiintoisaa juttua tässä keskustelussa. Auttaa ehkä tulevaisuudessa ostoksia tehdessä.

      • twl

        Noh, eipä se mene niin paljon paremmin Acer etc etc läppäreilläkään.. takuut on sen verran että kun päivä määrä on taulussa melkeen vois vetää pitkävedon ajatuksesta että se hajoaa 2pv sisällä.

        :)


      • Stockmann
        twl kirjoitti:

        Noh, eipä se mene niin paljon paremmin Acer etc etc läppäreilläkään.. takuut on sen verran että kun päivä määrä on taulussa melkeen vois vetää pitkävedon ajatuksesta että se hajoaa 2pv sisällä.

        :)

        selvittää Kuluttajasuojalain mukaiset oikeutenne "tuotteessa olevan virheen" perusteella. Takuu on siis eri asia, se on lisäetu, jos niin voi sanoa, mutta myyjä vastaa tietyn ajan tuotteeseessa olevista virheistä, jos niitä ei ole aiheutettu tahallaan tai huolimattomuudella. Käykäähän Kuluttajaviraston tai Kuluttajariitalautakunnan sivuilla. Itse olen tapellut suuren ja kauniin Stockmannin kanssa viime ajat ja todeta täytyy, että olen aivan ällistynyt. Ajattelin, että ostan kannettavan sieltä, jos tulee onglemia, ei kait tarvi tapella, mutta toisin kävi, sama tappelu, kuin jonkun hämyfirman kanssa.


      • ei toimi
        Stockmann kirjoitti:

        selvittää Kuluttajasuojalain mukaiset oikeutenne "tuotteessa olevan virheen" perusteella. Takuu on siis eri asia, se on lisäetu, jos niin voi sanoa, mutta myyjä vastaa tietyn ajan tuotteeseessa olevista virheistä, jos niitä ei ole aiheutettu tahallaan tai huolimattomuudella. Käykäähän Kuluttajaviraston tai Kuluttajariitalautakunnan sivuilla. Itse olen tapellut suuren ja kauniin Stockmannin kanssa viime ajat ja todeta täytyy, että olen aivan ällistynyt. Ajattelin, että ostan kannettavan sieltä, jos tulee onglemia, ei kait tarvi tapella, mutta toisin kävi, sama tappelu, kuin jonkun hämyfirman kanssa.

        Yrittivät infocarella korjata canonin monitoimilaitetta kaksi kuukautta, eikä toimi vieläkään!


    • jeap

      Jep, philipsin taulutöllö kävi kans huollossa infocarella ja tuli saman vian kanssa takaisi. kyselin korjaamopäälliköltä että mitäs nyt tehdään niin ilmoitettiin vaan että ei ole mitään vikaa laitteessa.. kiikutin sen sitten myyjäliikkeeseen jossa sanottiin heti että näyttöelementtivika.. eivät myyjän mukaan halua niitä huollossa "korjata" helpompi vaan sanoa että ei oo mitään vikaa. Sain sitten uuden masiinaan myyjäliikkeestä ja tähän asti toiminu hyvin..

      • Pettynyt duke

      • Stadin arska
        Pettynyt duke kirjoitti:

        Erittäin huono asiakaspalvelu, väittävät vielä, että takuuaika mennyt umpeen, vaikka ei olekaan. En suosittele kyseistä firmaa kenellekkään.

        Minulla kävi aivan sama asia kuin "Pettyneelle Dukelle" Väittivät maahantuojalla , että takuuta ei enään ole HP:n läppärissä! No minulla oli Verkkokaupan kuitti edessä , ja sanoin että, läppäri ostettu n. 1,5 kuukautta sitten ja en tiedä meneekö vuodet teillä nopeammin;) No HooPeen vein sitten Infocareen ja sain 4 tunnin päästä tekstarin , että läppäri kunnossa ja emolevy ja prossu vaihdettu , sekä päivitelty jotain ohjelmistoja. Minä innoissaan hakemaan läppäriä, mutta kun pääsin himaan ja laitoin koneen päälle,niin eipä se toiminutkaan!! Nyt kone on takas Inhocaressa ja saa nähdä ehtiikö vuosi vaihtua , kun saan HP:n ( Helvetin Paskan ) takaisin..........


      • ja puheluita
        Stadin arska kirjoitti:

        Minulla kävi aivan sama asia kuin "Pettyneelle Dukelle" Väittivät maahantuojalla , että takuuta ei enään ole HP:n läppärissä! No minulla oli Verkkokaupan kuitti edessä , ja sanoin että, läppäri ostettu n. 1,5 kuukautta sitten ja en tiedä meneekö vuodet teillä nopeammin;) No HooPeen vein sitten Infocareen ja sain 4 tunnin päästä tekstarin , että läppäri kunnossa ja emolevy ja prossu vaihdettu , sekä päivitelty jotain ohjelmistoja. Minä innoissaan hakemaan läppäriä, mutta kun pääsin himaan ja laitoin koneen päälle,niin eipä se toiminutkaan!! Nyt kone on takas Inhocaressa ja saa nähdä ehtiikö vuosi vaihtua , kun saan HP:n ( Helvetin Paskan ) takaisin..........

        InfoCaren kanssa on kulkenut lähes puoli vuotta ees taas, yksi lupaa yhtä ja toinen peruu seuraavassa viestissä. Katson tarkkaan, että kun tämä asia on saatu kuntoon - jos saadaan - niin heidän huoltamiaan merkkejä en osta.

        Vielä Powermillin aikaan palvelu pelasi, nykyään ei.


      • SK
        ja puheluita kirjoitti:

        InfoCaren kanssa on kulkenut lähes puoli vuotta ees taas, yksi lupaa yhtä ja toinen peruu seuraavassa viestissä. Katson tarkkaan, että kun tämä asia on saatu kuntoon - jos saadaan - niin heidän huoltamiaan merkkejä en osta.

        Vielä Powermillin aikaan palvelu pelasi, nykyään ei.

        itelläni Topfieldin digiboxi, samainen huoltofirma korjannut jo kerran, kovalevy meni, nyt kuukauden käytön jälkeen taas sama vika... Takuu kyllä voimassa, mutta viimeeksi kesti hiukan yli 6 viikkoa tuo huolto, nyt ollut 2 viikkoa siellä ja ei kuulemma ole osia, millä korjata, eli tietoa milloin saa takaisin... Mietin jo pitäisikö purkaa kauppa myyjäliikkeen kanssa laitteesta.
        Eli ei hyvää sanottavaa kyseisestä huoltofirmasta minullakaan.


    • uuuuolli

      Laitoin huoltoon Toshiba Qosmio X500-147

      tuli takasin kahden viikon päästä ilman mitään huolto raporttia.
      vika ei ollut hävinnyt, sotin ja tiedustelin että mitähän koneelle on tehty ja sain vastauksen "ei mitään"

      lähtiessä tietokeneen molempien prosessorien tuulettimet olivat kunnossa
      nyt toinen niistä resonoi oikein kunnolla.

      lopputuloksena läppärini tuli takaisin huonommassa kunnossa kuin lähtiessä.

    • pl70

      Laitoin samsungin kameran huoltoon ku oli punasia pisteitä kennossa. Ajattelin että viempäs sinne mistä ostinkin kameran ja saavat hoitaa huoltoon lähettämisen. No lähti sitte tänne infocareen. Viipyi noin kuukauden.

      tuli sitte takasi ja vika pysyny samana ja lisänä tullu vihreitä ja sinisiä pisteitä... On MUUTEN PASKA FIRMA

    • palvelua kiitos!

      Ostin MSI:n läppärin Multitronicista. h. 1280,-e. Paketista otetuani huomasi ettei näyttö toimi ellei panin takakannesta niin sittenn se herää hetkeksi eloon. NO ei muuta kuin Info-careen. Piti kestää 3-5pv meni viikko. Ei siinä mitään. Mutta kun laitoin päälle niin sama s'''tanan vika edelleen. Huoltopapaerin mukaan "Audio board vaihettu. Toiminta testattu."
      Nyt sitten riiitelen multitronicin kanssa sillä heidän Info-caresta saamien tietojen mukaan "kone on toiminut moitteetta."
      En tiedä kuinka konetta on testattu koska en päässyt edes käyttistä asentamaan paskan näytön takia.
      Kun alunperin soitin infocareen niin mulle ei sanottu että pitää ottaa KAIKKI paketissa olevat "pelit ja pensselit" mukaan vaan toin sinne vain koneen. Sanottiin että koska kone on niin uusi niin se menee automaattisesti vaihtooon mutta sitä ennen on tehtävä joku lausunto vakuutusyhtiölle.
      Kun ven paikalle niin sanottiin että se korjataan koska "se on meidän ydin osaamis alaa."
      Koska en tiennyt käytännöistä niin tyydyin siihen että kone korjataan. Nyt ne sanoo ettei konetta saa vaihtoon DOA-takuu juttuna koska se on mennyt jo huoltoon ja jotta se olis mennyt DOA:na niin olis pitänyt palauttaa samalla kaikki ne rojut.
      Että tällästä asiakaspalvelua. Tohon lafkaan en enää astu. Oon pettynyt pahasti myös Multitroniciin sillä valitsin sen firman juuri sen takia että aiemman koneen (HP) takuu hoitui kohtuullisen kivuttomasti. Siitä kiitos Multitronicille ei HP:lle! Sen kokemuksen jälkeen päätin etten enää ikinä HP:tä osta.
      Tässä kuvaa 10 min "huollosta" tulemisen jälkeen

      http://www.youtube.com/watch?v=1USYhWfi5FA

      http://www.youtube.com/watch?v=3DUlnU_kWhU

    • Järjetön diili

      Infocaren asentajat on suoritepalkattuja, tulevat paikalle 2h vasteajalla hommiin kotio jos tulee tai on, kukaan ei ota tollasta osa-aikaduunia vastaan missä ei taata ees päivittäistä työaikaa. Olet töissä paperilla mutta töitä ei välttämättä ole,
      eli luukullekaan on turha mennä.

      Atk-asiantuntija, InfoCare Oy
      InfoCare on johtava IT-alan huolto- ja asiantuntijayritys. Yritys kuuluu norjalaiseen InfoCare AS konserniin, joka on erikoistunut IT-alan palveluihin. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2010 1.646MNOK ja henkilöstömäärä 2.200. Suomen InfoCaren liikevaihto oli vastaavana vuonna 30Meur ja henkilöstömäärä 420.

      Haemme talousalueelle osa-aikaista viihde-elektroniikan ja tietotekniikan asentajaa .....


      Työ on pääosin kotitalouksissa tapahtuvaa keikkaluontoista työtä, jota tehdään päivisin, arki-iltaisin sekä viikonloppuisin. (eli ei mitään rauhotettua vapaa-aikaa. Työtä tehdään työnantajan tarpeen mukaan.

      Työ pitää sisällään viihde-elektroniikan ja tietotekniikan asennusta,tukipalvelua ja vianetsintää .Lisäksi työtä voi olla myös on yritysasiakkaiden tiloissa. Silloin kun muut ei ehdi ensin.

      Työnkesto: Toistaiseksi voimassa oleva

      Toivomme:
      - IT-alan ammatillista koulutusta
      - Windows-käyttöjärjestelmien ja Office-tuoteperheen hyvää hallintaa
      - Työasemien lisälaitteiden hyvä tuntemusta (tulostimet, verkkolaitteet)
      - Oma-aloitteisuutta, itsenäisyyttä, hyviä sosiaalisia taitoja, positiivista asiakaspalvelumieltä sekä hyviä kommunikointivalmiuksia
      - B-ajokortti sekä auto ovat välttämättömät tehtävän suorittamiseksi
      Elät ns. omalla lompakolla ja saat takautuvasti omas pois kun työ on maksettu.
      - Kokemus IT laitteiden huolto-/korjaustehtävistä luetaan eduksi tehtävään haettaessa
      Eli voit tehdä ihan saman homman osuuskuntatoimena ilman infocareakin,
      aika riskaapeli työsopimus nimittäin ottaa tämä homma vastaan.

      Työ edellyttää luotettavuutta, positiivista asiakaspalveluasennetta, valmiutta oppia uutta, englannin kielen taitoa ja hyviä tietotekniikan perustaitoja.

      Jos kiinnostuit, laita hakemuksesi osoitteella [email protected].
      Sähköpostiin otsikoksi "IT asentaja"

      WWW-osoite http://www.infocare.fi
      Yhteystiedot [email protected]
      Työpaikan osoite 15100 LAHTI
      Palkkaus Suoritepalkka
      Työ alkaa sopimuksen mukaan
      Työaika muu osa-aikatyö
      Työn kesto yli 12 kuukautta
      Haku päättyy
      Ilmoitus jätetty
      Ilmoitusnumero 8104315

    • 1234

      Paskin huolto firma ikinä.

    • esko8

      Infocare on syvältä perseestä. Ne kussut niin monia juttuja.

    • joopa joo

      Heh, soitin infocarelle telkun huollosta. Sieltä lupasitvat että huoltomies ottaa yhteyttä ja tulevat sitten korjaamaan laitteen ja tai hakevat korjattavaksi. Nyt on kulunut vähän reilu pari viikkoa ja telkku on edelleen tuossa selkäni takana. Toissapäivänä tuli kuitenkin viesti, että töllöön on tilattu varaosia ja huolto on valmis parin päivän päästä.

      Hieno homma, mutta täytynee kysyä että kenenköhän laitetta huoltavat.

      • joopa joo

        Tasoitukseksi sanottakoon että reilun kolmen viikon jälkeen alkoi tapahtua. Mukava huoltoheppu tuli käväisemään työkalupakin kanssa ja vaihtoi töllöön uuden emolevyn. Toistaiseksi on töllö toiminut niinkuin töllön kuuluisi toimiakin :)


    • maijam63

      En osta ikinä mitään missä on Infocare huoltona. Kerron teille tarinani.

      Takuun voimassaolo aikana tv:ssä ilmeni vika, josta huhtikuun lopussa huoltomies ilmoitti pvm, jolloin tv haetaan ja että kyseessä on "normivika" ja huolto hoituu YHDESSÄ VIIKOSSA. Televisio lähti kohta muutaman päivän päästä 3 kk (20.05.) sitten huoltoon ja takaisin ei ole vielä tullut uutta tai vanhaa. Totta.

      Olen tänä aikana soittanut useaan otteeseen Infocariin ja yhteydenpito on ollut asiakaslähtöistä koko ajan. Vastauksena olen saanut mm. "tuli virheellinen osa" , josta ei kuitenkaan ilmoitettu asiakkaalle enne kuin asiakas kyseli. Taas aikaa kului ja kyselin ja "uudelleen virheellinen osa". Lopulta kesäkuun lopussa usko alkoi mennä. Keskustelin huoltopäällikön kanssa ja sanoi laittavan kesäkuun lopussa asian kuntoon. Viikon kuluttua 5.7 tuli Infocarelta ilmoitus RMA-hekemuksesta. Ajattelin, että josko nyt asia toimisi. Kummastuttavaksi jäi tekstiviestissä kohta "valmistaja toimittaa korjaamolle uuden laitteen, jonka tarkistamme ja lähetämme teille". Eikö asiakkaalla ole oikeutta itse avata uutta televisiopakkaustaan?

      Kuukausi kului ja soittelin heinäkuun lopussa taas. Asiakaspalvelussa hlö luki kummissaan asiasta päätteeltä tietoa, että minulle on myönnetty uusi tv jo heinäkuun alussa, mutta että siellä oli myös maininta että vanha tv on korjattu edellisellä viikolla... Siis saako joku muu nyt minun korjaukseen lähtevän tv:n? Pyysin tiedon tv:stäni ja koko jupakasta heti samana päivänä. Soittivat, että Philipsiltä ollaan minuun samana päivänä yhteydessä uuden tv:n toimittamiseen liittyen. Englannin suuntanumerosta olevaan puheluun puhuessani sain Philipsiltä ilmoituksen televiosta, mikä on eri mallia... mutta että pitäisi olla minulla 8.8 mennessä. Varmistin vielä heiltä, että saanhan sitten avaamattoman pakkauksen ja uuden jalustan, minkä olin omaan tv:seeni ostanut ja nyt näin ollen olisi vielä Infocarella. Philipsiltä sanoivat, että "kyllä". Kysyin vielä tuosta asiakaspalvelun hlön mainitsemasta kommentista, että tv olisikin korjattu - niin Philipsiltä vastasivat, "etteivät he valvo miten tai mihin Infocare käyttää heille jäävät tuotteet"...

      Kuten varmaan arvaatte, Infocare ei ole tähän päivään (11.08) mennessä ottanut minuun mitään yhteyttä uuden tv:n toimittamiseksi tai viestittänyt sellaisen saapumisesta. Eikä myöskään mainostetulta seurantapalvelulta löydy työnumerolla tai tv:n sarjanumerolla työn etenemisestä mitään merkintää.

      Armonaika Infocarille alkaa minun osaltani olla lopussa. Näin huonoa ja epäluotettavaa palvelua en ole saanut koko ikänäni mistään muualta.

    • Infocare + Viewsonic

      Haha, hieno ketju. Muistuu mieleen omat kokemukseni muutaman vuoden takaa Viewsonicin näytön kanssa. Näyttö meni 2v käytön jälkeen pimeäksi (takuuta 3v). Soitin Infocareen ja minulle esitettiin vaihtoehdoiksi nykyisen näytön korjaaminen tai sen vaihtaminen uuteen samanmalliseen. Päätin tehdä vaihdon, liian usein olen kuullut korjaamisen kestävän kuukausia, ja lopulta takaisin tulee yhä rikkinäinen näyttö.

      Piakkoin minulle tuotiin uusi näyttö ja vanha vietiin samalla pois. Otin uuden näytön pois paketista, kytkin koneeseen kiinni ja käynnistin koneen. 5sekuntia työpöydällä oltuani näyttö räpsäytti näkyville räikeät sotkut ja pimeni. Joka kerta sama juttu. Ei muuta kun uusiksi yhteys Infocareen.

      Seuraava näyttö oli jo paketista pois ottaessa niin huonokuntoisen näköinen, että arvasin pirun olevan taas merrassa. Pinta naarmuilla, takaosan johtopidikkeitä puolet repeytynyt irti ja kadoksissa... ja arvatenkaan näyttöön ei tullut kuvaa ollenkaan. Infocarelle soittaessani tein sanavalinnoillani selväksi, että perseily saa luvan loppua.

      Kolmas näyttö sitten vihdoin toimi, vaikka se oli kuvaltaan kummallisen kellertävä siitä huolimatta, että kaikki näytön ja näytönohjaimen asetukset olivat kunnossa. Pari vuotta yöhemmin uutta konetta hankkiessani ostin myös uuden HP:n näytön ja myin tuon Viewsonicin pois. Ei ole tullut ikävä, toivottavasti en enää koskaan joudu tappelemaan Viewsonicien tai Infocaren kanssa.

      Jälkiviisaasti olisi ehkä kannattanutkin korjauttaa se ensimmäinen näyttö...

    • Kuitti

      Kyseinen huoltoliike ei saanut läppäriäni korjattua edes kolmannella yrittämällä. Vikakuvaukseen ei perehdytty, vaan kahdella ensimmäisellä kerralla oli standardioperaationa vaihdettu emolevy.

      Ihan kiva, mutta kun vika ei ollut siinä.

      Toisella kerralla jouduin lähettämään läppärini suoraan takaisin, sillä vikaa oli täysin ennallaan. Vika olisi selvinnyt millä tahansa testillä, herranen aika, vika olisi selvinnyt koneen käynnistämisellä.

      Pahinta on kyseisen lafkan kuljetuspalvelu. Sälli soittaa ilman varoitusta, että "moi, ajoin just ohi, enkä tuu sinne". Suosittelen vakavasti viemään huollettava laite itse perille, ja noutamaan se myös. Tai siis suosittelen ennen kaikkea välttämään tätä lafkaa.

      • Jussukka88

        Nimimerkille Kuitti: Kuulostaa tutulta! Täyttä pelleilyä tämä Infocaren touhu. Mistä jäätelökiskalta ne repäisee nämä työntekijät sinne hommiin? Osaisivatko nuo edes jäätelöpalloa pyörittää...


    • Juke

      Joo itel kans menee hermot toho infocare paska firmaa!! koht menny kuukaus eikä läppäriä ole edes viel korjattu :D Kuullemma joutuivat tilamaa uudestaa osan siihen , koska edellinen osa oli hävinnyt postissa kai :D Kai täs pitää koht soittaa sinne ja sanoo pari valittua sanaa :D

    • Kapa

      Moikka!

      Aivan surkeaa palvelua. Yrittävät saada takuunalaiset työt pois takuun piiristä. Ilmeisesti tehneet maahantuojan kanssa huonot diilit ja saavat takuunalaista töistä tosi vähän. Samsung esim käyttää tätä surkeata firmaa.

    • fdgdgd

      juu,samoja kokemuksia takuunalainen kone (alle 1v. vanha)
      Kaikki näytti hyvältä kun hieno kuljetuslaatikko tuli ja liimattavat tarrat.
      No laite työn alla ja tuli tekstari et ei mene takuuseen,kone ei käynnisty käyttöjärjestelmään ja tuuletin näyttäis olevan rikki.
      Laskua lyödään 55e vaikka eivät korjaa mitään,jos korjaavat lasku useampi sata euroa.
      Siis takuussa olevasta läppäristä, ei vi...,johan on pulju ja takuu kyseisellä merkillä.
      Omaa poikaa vaan säälittää kun joutuu olemaa ilman konetta,täytyy vissiin vaan tilata uus kone.

    • Leno Dell

      Baronalta värvätyt banaanipalkalla huseraavat jantterit ei vaan osaa korjata, vikojen diagnosointi perustuu huoltomanuaalien tavaamiseen koskaan näkemättä itse laitetta,
      Yrityksen johto kulkee pää niin syvällä takapuolessa että pimeetä on...

    • Timo Ma

      Ala-arvoista touhua. Toshiba Qosmion näppäimistö lopetti toimintansa yllättäen. Takuulaite, siis Gigantin kautta Infocareen. Korjaaja ilmoitti syyksi kosteusvaurion. Todellisuudessa tämmöistä ei ole tapahtunut. Pyydän laitteen takaisin korjaamattomana(55€ tarkastusmaksu!) Hautovat laitetta 3 viikkoa, pyydän laitettani takaisin uudelleen. Toshiba tulee takaisin. Se yllättäen toimiikin. Näppäimistö väännelty mutkalle Infocarella. Laite takaisin Giganttiin ja sieltä infocareen. Nyt ei sentään mennyt montaa päivää, laite toimii yhä. Yrittivät laskuttaa takuunalaisen laitteen näppäimistön vaihdosta 180 € . Huijareita. En suosittele kenellekään.

    • INFO CARE KUSETTAA

      Käytin sonyn hifit kaksi kertaa INFOCAREN takuu huollossa. Vieläkään ei toimi mutta he väittävät että laite toimii kuten pitää. Vein hifit SIMSONILLE ja ilmoittivat MAIN BOARD viasta ja sanoivat että viel hifit takuu huoltoon.

    • Täyttä kusetusta

      Vein Gigantista ostetun Toshiban kannettavani huoltoon Infocarelle, sillä sen näppäimistö lakkasi toimimasta. Infocaren "tarkastuksessa" he väittivät vian johtuvan kosteusvauriosta, joten takuu ei kata korjausta. He lähettivät kolme kuvaa näppäimistön pinnoilta, jossa on havaittavissa pieniä nuppineulanpään kokoisia tahroja, mahdollisesti jotain liimaa tai jotain muuta elämisestä johtuvaa likaa tms. Yhdessä kuvassa oli vain likaa/liimaa paketointiteipistä. Näytettiin kuvat Lohjan Gigantissa ja kysyttiin voisiko näistä näppäimistön kosteusvaurio johtua, pojat ihmettelivät ja epäilivät suuresti. Menimme takaisin Infocarelle, ja kysyttiin saammeko nähdä kuvia näppäimistön sisältä, jonne kosteus on päässyt ja aiheuttanut mahdollista hapettumista. Tämä ei sopinut, ja palvelu oli muutenkin tympeää. No menimme sitten pieneen Databit nimiseen huoltoon Tikkurilassa ja oikomuksena korjata näppäimistö. Databitin pojat katselivat, putsasivat hieman näppäimistöä ja puhalsivat, näppäimistö alkoi toimia. Säästimme 172,82e. Tuskinpa he Infocarella edes katsoivat näppäimistön sisälle, kunhan vaan pintapuolin päättelivät vian johtuvan kosteudesta. Suuri kiitos Databitille!

    • Amatööritouhua

      Miinusmerkkisiä kokemuksia tästä paikasta, lähinnä entisenä työntekijänä. En ikinä lähettäisi omaa rikkinäistä laitettani näille "korjattavaksi". Amatöörit leikkivät siellä muka isoa yritystä. Naurettavia pellejä koko lauma!

    • Rahastavia huijareit

      "Huijareita", joo todellakin.

      Ei oo ikinä IKINÄ ennen ollut mitään ongelmaa minkään korjaus firman kanssa ennen ja oon saanut koneita lähettää takuuseen ihan hyvää vauhtia (huono tuuri on mun kaveri).

      Pistettiin Lenovo kone Gigantin kautta InfoCareen koska äänet ei toiminut kunnolla (vaikka oli täysillä äänet, kuulu nipin napin) ja sinisen "Default Boot Device Missing" virhetilan takia. Luulis ettei oo mikään kovin kauhea homma, right?
      Tulee viestiä jonkun ajan päästä että kovalevy vaihdettu ja jos halutaan mun tiedostot ja muut takasin niin joudun maksaan päälle 200 euroa siitä hyvästä. Ei mitään ilmotettu, ei lupia kysytty. Ei oo rahaa sellaseen joten kysyin kaverilta joka tuntee koneita suht hyvin (sanoi kans että InfoCare on hirvein ikinä), ehdotti että jos pyydetään vanha kovalevy takasin postissa, saan tiedostot helposti ite siirrettyä koneelle. Tällänen yksinkertainen, huomattavasti halvempi vaihtoehto ei ollut InfoCaren ehdotus ollenkaan. Halusivat rahaa.

      Lähettivät koneen ja vanhan kovalevyn takasin. Paitsi joo, ainoostaan 10 päiväksi suostuivat antaan mun vanhan kovalevyn? Kaverin mukaan se olis pitänyt antaa mulle kokonaan. Ok, ei hätää, sanoivat että jos eivät saa kovalevyä takasin meiltä 10 päivän kuluttua, niin pyytävät, jälleen kerran, siitä(kin) rahaa. Mitä jotain 190 euroa siitä. No, en tarvinnut vanhaa kovalevyä muuhun kun tiedostojen siirtämiseen koneelle ja kaveri oli tässä apuna. Vietiin kovalevy heti takasin Giganttiin ja kerrottiin että InfoCarelle tää ja kaikki OK.
      Tulee sitten myöhemmin viestiä että "ei oo kovalevyä tullut meille joten joudutte maksaan 190 euroa". Paitsi että paskan puhetta, me vietiin se, kerrottiin että Giganttiin vietiin ja siellä on jos ei muka lähettäneet. Ei jouduttu maksaan, mutta HIUKAN rahastukselta kuullosti.

      Kyllä vieläkin vituttaa että kovalevy vaihdettiin ilman lupaa/ilmoitusta, Adoben 1000 euron ohjelmat lähti koneelta ja vaikka mitä muuta tärkeää juttua mutta. Halusivat rahaa. Kaverin mukaan oli hyvin outoa että mukamas kovalevy pitää vaihtaa jotta äänet toimis?

      Tosiaan kone oli takasin ja näytti kaikki olevan ihan OK. Äänet toimi niinkun pitäis.

      Mut sitten... Sininen virhetila joka oli jo aiemmin ollut ongelmana, tuli takasin. Olin asentamassa uudestaan Adoben ohjelmia koneelle, en saanut, kun virhetila tuli.
      Myöhemmin myös kun avasin koneen ja annoin olla (en tehnyt mitään, olin tekemässä muuta), tuli sama virhetila.

      Kone siis takaisin.

      Ja NYT tänään tuli uutisia että "siellä on viruksia! ei kuulu takuuseen!" ja pyytävät JÄLLEEN HELVETIN KERRAN RAHAA, 110 euroa jos halutaan ohjelmistot (Windows 8) takasin.
      Hauska juttu että mulla oli oikeesti sellanen tunne et ne keksii taas jotain ja millään muulla ei olis väliä kun Windows 8 järjestelmä, kun ei mitään muuta ollut sillä koneella. Ja nehän keksi sitten että siellä on viruksia, poistetaan ohjelmistot ja pyydetään rahaa.

      Hauska juttu kans on etten päässyt edes tekemään juuri mitään sillä koneella, miten siellä yhtäkkiä on viruksia? Smells like bullshit.

      Rahastavat, huijaavat ja valehtelevat. Miksi tällänen firma on vielä toimiva suomessa?

    • zazzzzz

      Byrokratia elää ja voi hyvin Infocaressä, ei niin paljon tuloksia, mutta hankalia aukioloaikoja ja nillitystä kyllä.

    • Inssi-Teppo87

      En taidakaan hakea tähän puljuun töihin...

    • Anonyymi

      Vieläkö tää hikipaja on pystyssä vuonna 2020? Todella ala-arvoista toimintaa niin asiakkaille kuin työntekijöillekin.

      • Anonyymi

        Miksi ei olisi? Tuntuvat nykyään tarjoavan lähituki- ja helpdesk -palveluita yrityksille. Toisaalta yrityksen "kiinnostavuudesta" kertoo se, että taitaa työntekijät tuolla vaihtua aika nopeaa tahtia. Vähän väliä hakevat 24/7 service deskiin porukkaa.


    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan paska tyopaikka. Sinne tuli ihme simputus saannot ettei edes vesipulloa saa vieda tyopisteelle. Siella kaikki ei pese kasiaan ja noudata hygieniaa. Eli pahin mahdollinen koronapaikka Vantaalla. Alkaa menko sinne. Jos lahetatte laitteita korjattaviksi, niin siina voi sitten olla vaikka mita kusta ja paskaa, jos sita on korjannut joku pesemattomilla kasilla vessassa kaynnin jalkeen.

    • Anonyymi

      Nykyään nimellä Elcare Nordic.

      Olipas suorastaan kelvoton takuukorjauskokemus Elcaren kanssa. Kännykkä lähti postilla huoltoon, kirjoitin nettilomakkeeseen ja vielä erikseen lapulle paketin sisälle isolla "HALUAN SÄILYTTÄÄ TIEDOSTOT, PALJON TÄRKEITÄ KUVIA YM". No, ilman mitään ilmoitusta olivat sitten pyyhkineet kaikki tiedostoni, puhelin täysin nollattu.

      Tämä firma mainostaa kotisivuillaan tiedostojen palautuspalveluita, mutta asiakkaan pyynnön vastaisesti poistivat kaikki tiedostot. En käsitä tällaista välinpitämättömyyttä.

      Reklamaatioon tuli perus pahoitteluvastaus ja linkki johonkin vastuuvapautuslausekkeeseen, etteivät ole vastuussa tietojen säilymisestä. Lisäksi muistutus siitä, että tiedostot pitäisi varmuuskopioida ennen huoltoon lähettämistä. Tämä vaikutti lähes vittuilulta, kun eihän kukaan voi etukäteen tietää, koska kännykkä hajoaa...

      Sitten puheluita muihin firmoihin, jotka tarjoavat tiedostojen palautuspalveluita. Tuli hyvin pian selväksi, ettei tehdasasetuksiin nollatusta Androidista saa enää tiedostoja ulos. Koska kryptaus, tietoturvallisuus jne.

      Eli Elcaren toiminnan takia en pysty enää saamaan tiedostojani takaisin. Ennen heidän tekemäänsä uudelleenasennusta siihen olisi ollut vielä mahdollisuus. Miksi kukaan ei soittanut minulle ja sanonut, että tiedostot katoavat? Olisin ilman muuta ottanut rikkinäisen puhelimeni takaisin ja vienyt vaikka minne saadakseni tiedostoni säilymään.

      En ymmärrä tällaista asiakaspalvelua, ihan onnetonta. Vissiin ei tarvitse mistään välittää, kun äkkiseltään vaikuttavat olevan vastuussa noin suunnilleen kaikkien kodinkoneketjujen laitteiden korjaamisesta. Töitä varmaan riittää. En todellakaan suosittele kenellekään.

      Sainpas ainakin oppitunnin, takuusta viis ja tästä lähin puhelin maksulliseen firmaan ammattilaisten käsiin. Lisäksi varmuuskopiointia täytyy tehdä paljon useammin, siitä en voi syyttää kuin itseäni.

    • Anonyymi

      Kannattaa tosiaan vaan olla ostamatta tuotemerkkejä jotka käyttävät tätä yritystä takuukorjauksiin. Onhan siellä kyllä valitettavasti isoja yrityksiä kuten vaikka sony mutta tietää kyllä etteivät arvosta asiakasta pätkän vertaa jos elcarea käyttävät yhteistyökumppanina.

      Käytännössä kun ostat tuotteen jonka yhteiskumppani on elcare sinulla ei ole tuotteessa takuuta. Luojalle kuitenkin kiitos suomen lainsäädännöstä ja saat rahasi kyllä takaisin kuluttaja-asiamiehen päätöksen turvin. Tämä on kuitenkin pitkä ja puuduttava prosessi joten parempi välttää elcarea tukevia yrityksiä.

      Aivan käsittämätöntä että tämä firma on edelleen pystyssä.

    • Anonyymi

      Oma takuunalainen Sony Tv oli 3 viikkoa tuolla hikipajalla,
      valohoitoa saamassa,tuli takaisin,merkinnällä vikaa ei löytynyt,toosalle ei oltu tehty tosin yhtään mitään,tuskin oli pakkaualaatikkoakaan avattu.
      Sama vika oli edelleenkin kun laitteen sain takaisin.

      Otin sitten suoraan Sony maahantuontiin yhteyttä.
      Kerroin tosta paska huoltofirman toiminnasta.
      Sieltä tuli kuriiri hakemaan laitteen.

      Vei mennessään ja viikon kuluttua sain ihan uuden samanlaisen telkkarin tilalle,joka toimii edelleenkin. ETTÄ PERSEESTÄ on toi vitun Info-Elcare.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys ite olin siel työharhoittelu keväät ohjaaja oli joku tosi isonkonoiken kaveri huuteli vaan päivästä toiseen eikä oikein paljoa kiinnostanu ees omat työt kunhan pääs päivän päätteeks himaan juomaan olutta muut tyypit sentään oli asiallisia johtuiko musta vai mä tiettä mistä mut tosi huono fiilis jäi

      • Anonyymi

        Mene hoitoon k olli


    • Anonyymi

      AINA VAAN VANHENEE HOTELUT

    • Anonyymi

      nykyään se on muuttanut nimensä >> Onitio Finland Oy

      veikkaan, ei paljoon muutu siellä sisällä ja prosessi on sama kuin vanhat jutut, ei paljo muutu. Vain mainostaa asiakkuuksille, että perus "ollaan hyvä, toimitetaan nopeasti" ja blah blah ja samaa paskaa jauhemista.

      ihmettelen miksi ei ole kaatanut vielä tai muuttanut koko sitä prosessia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe