Mielestäni Hegwig olisi ansainnut edes vähän sankarillisemman kuoleman, kuin vain joutua satunnaisen kuoleman kirouksen uhriksi! Itse oletin että Hedwig esimerkiksi pelastaisi Harryn ja kuolisi sillä tavalla.
Ja mihin katosi Koukkujalka? Eihän sitä mainittu koko kirjassa vai kuinka? Muutenkin olisin kaivannut hirveän paljon enemmän selvityksiä henkilöiden kohtaloista, viimeinen luku oli tosi suppea.
Gallup: Mikä sinua jäi eniten askarruttamaan viimeisen osan jälkeen??:)
Hedwig ja Koukkujalka
1
1011
Vastaukset
- .................
Koukkujalasta ei taidettu tosiaan mitään sanoa. Ehkä Hermione antoi sen vanhemmilleen samalla kun muunteli heidän muistiaan ja lähetti ulkomaille. Tai sitten laittoi sen vaikkapa Weasleyn perheen luo hoidettavaksi. Kaipa sitä olisi ollut vaikea pitää mukana, ja eihän kissan sijoituspaikka ole välttämättömimpiä kerrottavia asioita kirjassa.
Mua jäi oikeastaan häiritsemään kuolleiden kohtalo. Tapasiko esim. Kalkaros Kelmejä tai Lily Potteria siellä jossain tuonpuoleisessa ja jos niin miten mahtoivat suhtautua toisiinsa. Mutta ymmärrän ettei sitä kerrottu, koska emme tiedä oikeassakaan elämässä tuollaisia, ja kirja keskittyy tämänpuoleiseen elämään kuten mielestäni pitääkin. Tuollaiset asiat kuuluukin jäädä arvoitukseksi.
Viieminen luku tuntui pikkuisen väkinäiseltä yhteenvedolta, enkä tiedä olisiko se ollut huonompi jos siihen olisi tungettu vielä tarkempia selvityksiä. Eikös uutisissa kirjoiteltu että Rowling meinaa tehdä vielä jonkinlaisen hakuteoksen jossa olisi taustatietoja? Siinä saattaa olla henkilöiden myöhemmistä vaiheista myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686287Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092114- 631495
- 561247
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1311057Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775