Toimiiko taasen muilla tuo kolumbus eli onko taasen laajemminkin jotain vikaavikaavikaa, vai eikö se toimi vaan mun luurissa???
Toimiiko taas Kolumbus prepaid?
6
833
Vastaukset
- jaakkookas28va
VIKA EI TODELLAKAAN OLE SUN LUURISSA VAAN LIITTYMÄSSÄ. JA JOS AIEMMISTA KOKEMISTANI KATKOISTA VOI JOTAIN PÄÄTELLÄ, NIIN TOIVOTTAVASTI SINULLA ON JOKU TOINEN LIITTYMÄ VARALLA SILLÄ VIIMEKSI MOINEN PUHELU- JA TEKSTARIMOTTI KESTI LÄHEMMÄS 12TUNTIA...
MINÄ TEEN ELISASTA VALITUKSEN VIESTINTÄ-JA LIIKENNEMINISTERIÖÖN, NYT ON MITTA TÄYNNÄ!- :)
oot
- S27
Joo,kiroilin juuri tässä itsekin, että onko vika luurissa vai missä. Eli ei toimi mullakaan Kolumbus prepaid tänään..
- ---
Prepaid-asiakkaathan eivät ole ensimmäisenä
tärkeydessä, siksi palvelua ylläpidetään
Viron ehdoilla. - ei toimi
--- kirjoitti:
Prepaid-asiakkaathan eivät ole ensimmäisenä
tärkeydessä, siksi palvelua ylläpidetään
Viron ehdoilla.Täällä on yritetty pariinkin otteesseen tsekata prepaidin saldo tekstarilla.
Ei onnistu. Onko numero muuttunut?
Ennen nro 18258 toimi ihan hyvin.
- kristoffer.
Juuri lakkasi Kolumbus prepaid toimimasta ainakin täällä. Latasin kahdesti 10€:lla puheaikaa, eikä edes se latautunut liittymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151352- 104911
- 78831
- 41803
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 50782
- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759