Toimiiko taasen muilla tuo kolumbus eli onko taasen laajemminkin jotain vikaavikaavikaa, vai eikö se toimi vaan mun luurissa???
Toimiiko taas Kolumbus prepaid?
6
809
Vastaukset
- jaakkookas28va
VIKA EI TODELLAKAAN OLE SUN LUURISSA VAAN LIITTYMÄSSÄ. JA JOS AIEMMISTA KOKEMISTANI KATKOISTA VOI JOTAIN PÄÄTELLÄ, NIIN TOIVOTTAVASTI SINULLA ON JOKU TOINEN LIITTYMÄ VARALLA SILLÄ VIIMEKSI MOINEN PUHELU- JA TEKSTARIMOTTI KESTI LÄHEMMÄS 12TUNTIA...
MINÄ TEEN ELISASTA VALITUKSEN VIESTINTÄ-JA LIIKENNEMINISTERIÖÖN, NYT ON MITTA TÄYNNÄ!- :)
oot
- S27
Joo,kiroilin juuri tässä itsekin, että onko vika luurissa vai missä. Eli ei toimi mullakaan Kolumbus prepaid tänään..
- ---
Prepaid-asiakkaathan eivät ole ensimmäisenä
tärkeydessä, siksi palvelua ylläpidetään
Viron ehdoilla. - ei toimi
--- kirjoitti:
Prepaid-asiakkaathan eivät ole ensimmäisenä
tärkeydessä, siksi palvelua ylläpidetään
Viron ehdoilla.Täällä on yritetty pariinkin otteesseen tsekata prepaidin saldo tekstarilla.
Ei onnistu. Onko numero muuttunut?
Ennen nro 18258 toimi ihan hyvin.
- kristoffer.
Juuri lakkasi Kolumbus prepaid toimimasta ainakin täällä. Latasin kahdesti 10€:lla puheaikaa, eikä edes se latautunut liittymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043