Työkykyarvio

pöhkökö

No niin . Ensi viikolla ois meno psykiatrin luo työkykyarvioon.
Mitä siellä tehdään . Kuka osaa kertoa ?
Olen ollut masennuksen takia sairaslomalla ja määräsivät tämmöiseen.
Help..

3

4471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustelemista

Siellä keskustellan asioistasi ja silloin kannattaa kyllä tuoda esille kaikki mieltä vaivaavat asiat. Päätös työkykyisyydestä tai- kyvyttömyydestä tehdään tämän keskustelun pohjalta.

• pipipää.

vain olla oma itsesi ja yrität olla jännittämättä. Eläkeruljanssi nytkähtää käyntiin, että huips vaan.

• SAP

Ensinnäkin, et Sinä ole pöhkö. Psyykkiset sairaudet ovat vain vaikeammin tutkittavissa ja päällepäin sairaus ei näy. Helpompi antaa sairasloma kun on näkyvä vamma,joka näkyy kuvissa ja labroissa. Psykiatrinen työkykyarvio voi käsittää useampiakin käyntejä. Tai se voi olla muutaman päivän tutkimusjakso sairaalassa.

Tutkimusten avulla selvitetään muun muassa havaintokykyä, päättelytaitoja, tarkkaavuuden ylläpitoa, muistia, tiedonkäsittely- ja reaktionopeutta sekä kuormituksen sietokykyä.

Testimenetelmiä ovat moninaiset testit ja voipi olla standardoituja tietokoneavusteisia testitejäkin,jotka paremmin mahdollistavat yksityiskohtaisten tulosanalyysien tekemisen. Tietokoneavusteisten ja neuropsykologisten arviointimenetelmien käyttö täydentää ja tarkentaa perinteisiä psykologisia tutkimuksia.

Tukimusten painopisteenä on työ- ja koulutusikäisten asiakkaiden ammatillisten kuntoutusedellytysten ja jäljellä olevan työkyvyn selvittäminen sekä opiskeluvalmiuksien kartoittaminen. Testien tuloksia hyödynnetään ammatillisen kuntoutuksen suunnittelussa ja sairauteen liittyvien toimintakyvyn muutosten arvioinnissa. Testitulokset auttavat löytämään toimintatapoja, joilla asiakkaat pysyvät työkuntoisina mahdollisimman suuren osan työurastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe