Heinolassa tutustumisen arvoista:
* Jyrängön sillat
* tähtihovi
* lohiapaja Jyrängössä
* Lintutalot
* kirjasto
* Heinolan tähtisilta
* Lusi
Todella kauniita alueita. Varsinkin Lusi. Kaunista maaseutua. :) Mielestäni koko Heinolasta kaunein paikka on Jyränkö. Joku toinen saattaa olla eri mieltä, mutta tämä on minun mielipiteeni. Itse olen asunut Jyrängössä vuosina 1984-1992 joten kokemusta on. :D
Kannattaa tutustua. :)
Mitäs mieltä te muut olette Heinolasta näin kaupunkina yleensä?
Heinola
4
970
Vastaukset
- heinolalainen:)
olen asunut heinolassa nyt kolmisen vuotta, ja tykkään paikasta, en vaihtaisi muuhun!
- Äiti-77
Heinola on kesä kaupunkina täydellinen! Myös täytyy mainita tommolan rantatie, se on mahtava kävellä läpi oli vuoden aika mikä hyvänsä.Ja tommolankatu..syksyllä....talvella..ihanat puut kadun varrella.. :) Kaunista.
- >>>
Rantapuisto ja asuntomessualue, myöskin virran rannat ihan ok. Muuten jotenkin "köyhän" näköistä. Kadut aika karmeassa kunnossa, liikennemerkit kuluneet ja yleinen infra jotenkin suttuista, ainakin keksustan ulkopuolella.. No makunsa kullakin, mutta ei Heinola kyllä mikään Miss kauniskaupunki ole.
- Anonyymi
kiitos kaikille jotka viime vaaleissa löitte kepun alas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571