radio novan musiikki

jo on perkele

Radio novassa on hyviä juontajia ja juttuja,mutta se musiikki tarjonta on niin tasapaksua että ihmettelen kuka sitä enää jaksaa kuunnella. samat biisit päivästä toiseen,ei takuulla yllätä,on kuin lauantaimakkaraa....Iänkaikkinen glen medeiros vingutus ja neljää ruusua puolen tunnin välein. Sitten jos joku pääsee biisiä toivomaan,pitää toivoa taas joku sama neljän ruusun ralli,joka sieltä jo tulee 10 kertaa päivässä.

41

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      jalat suustani...miksi ihmeessä kuulijat myrkytetään samojen kappaleiden toistoilla...jatkuvasti - päivästä toiseen?
      Vaihtelua ja heti! Olen jo oppinut kuuntelemaan muitakin kanavia ja jos Nova ei muutu loppuu sen kuuntelu kokonaan...

      • hyödyt

        > miksi ihmeessä kuulijat myrkytetään samojen kappaleiden toistoilla...jatkuvasti - päivästä toiseen?

        Opintomatka Pohjois-Koreaan oli ehkä liiankin opettavainen?


      • DigTaattori
        hyödyt kirjoitti:

        > miksi ihmeessä kuulijat myrkytetään samojen kappaleiden toistoilla...jatkuvasti - päivästä toiseen?

        Opintomatka Pohjois-Koreaan oli ehkä liiankin opettavainen?

        Sä varmaan luulet että novan tj on suomen presidentti joka hallitsee itsevaltiaan tavoin ja ohjelma johtaja on pääministeri :D

        Get a life!


      • Anonyymi

        Samat biisit ollu jo 30 vuotta... olen ootellu että vaihtus mutta ei... sitten lisäksi kuluneita tämän päivän hittejä jotka kuullu toisilta kanavilta jo 6kk sitte...
        Yöllä parempaa musiikkia. Juontajat päivällä ok vaikka nuorempia kun ite.


    • satunnainen kuuntelija

      Omasta radiostani en koskaan valitse Novan taajuutta, mutta aseman kuulemiselta ei voi välttyä, jos käy kaupoissa ja kapakoissa. Tuntuu siltä, että näissä paikoissa Nova soi aiempaa yleisemmin.

      Pikavaikutelma Novan nykyisestä musiikista: kappalevalikoimaa on muutettu kotimaista, etten sanoisi junttimaista musiikkia painottavaksi. Esimerkiksi eräs Yön jollotus tulee tuhkatiheään.

    • Minäsinähänmetehe

      Vastaus on yksinkertainen: soittamalla tuota, tutkittua, musiikkia, Nova saa riittävästi jengiä taajuuksilleen ja kerää sievoiset voitot rahaa -tänäkin vuonna. Radio Helsinki on se toinen vaihtoehto, joten heidän ja Novan lukuja pääkaupunkiseudulla voi hyvin verrata. Kumpikohan noiden valossa toimii?

      • no audience fm

        No se tietysti joka saa vähemmän kuuntelijoita, te ootte ihan dorgia kun ees kysytte tollasta.

        Radio Helsingilläkin niitä on ihan liikka, ei saa olla yli 10 kpl jotta mä voin kuunnella, muuten saan helkutin moisen päänsäryn.


      • kärpästä
        no audience fm kirjoitti:

        No se tietysti joka saa vähemmän kuuntelijoita, te ootte ihan dorgia kun ees kysytte tollasta.

        Radio Helsingilläkin niitä on ihan liikka, ei saa olla yli 10 kpl jotta mä voin kuunnella, muuten saan helkutin moisen päänsäryn.

        Paska on hyvää. 10 miljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä.


      • kärpänen no: 12 025 236 625
        kärpästä kirjoitti:

        Paska on hyvää. 10 miljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä.

        Ei kestä kantti heittää tollasta läppää omalla nimellä!
        Millasta paskaa sä kuuntelet?


      • Anonyymi
        kärpänen no: 12 025 236 625 kirjoitti:

        Ei kestä kantti heittää tollasta läppää omalla nimellä!
        Millasta paskaa sä kuuntelet?

        Mä kuuntelen sptä, kuuntele sinäkin...


    • ihmettelijäXX

      Kun täällä niin paljon valitetaan Novan musiikista.
      Minunkin mielestä se on ihan perseee...
      Mä en kuuntele sitä silloin.
      Onhan sitä muutakin tarjontaa.

      • Addikti...

        Mä oon kato niin addictoitunu siihen että en voi olla kuuntelematta. Joku väitti että mulla ois myös masokistin piirteitä.


      • suomalaisittain

        Et tunne pakkokuuntelun käsitettä. Esimerkiksi useissa kauppaliikkeissä shitNova pauhaa eikä henkilökunta suostu vaihtamaan kanavaa. Pohjois-Korean meininki...


      • kärpänen no: 12 025 236 625
        suomalaisittain kirjoitti:

        Et tunne pakkokuuntelun käsitettä. Esimerkiksi useissa kauppaliikkeissä shitNova pauhaa eikä henkilökunta suostu vaihtamaan kanavaa. Pohjois-Korean meininki...

        Kuuntele sä vaan pakosta addikti. Mun ei tartte. LOL

        Pääsisit varmaan paljon helpommalla jos muuttaisit sinne ihannoimaas Pohjois-Koreaan.


      • urkur pete

        Ylexit ja muut teinikanavat suoltaa lökäpöksyille räppii ja heviä. No ei paljon parane tarjonta.


      • Anonyymi
        urkur pete kirjoitti:

        Ylexit ja muut teinikanavat suoltaa lökäpöksyille räppii ja heviä. No ei paljon parane tarjonta.

        Radio rock...


    • Sekin on suhteellinen ....

      >Radio novassa on hyviä juontajia ja juttuja ....

      ... käsite, eli mihin itse kukin mittarin laittaa!
      Sama pätee musiikin suhteen, eli onko sekin hyvää? Ja miksi sen pitää ollakin niin hyvää että poimitaan pullasta rusinat ja syödään sitten niitä joka helv.... päivä. Nimim. rusinapulla

    • urkur pete

      Joo ihmettelen kanssa että minkä helevetin takia Novan pitää jankuttaa niitä samoja bändejä ja biisejä päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen. Eihän niitä jaksa kuunnella sokkee erkkikään jatkuvasti. Maailma on täynnä hyvää musiikkia, mutta Novan hyvä musiikki on esim. Neljä Ruusuu ja joku helevetin Bon Jovi.

      • mitä tilaa

        Et sä istuis korva kiinni radiossa jos ne soittais jotain muuta.


      • istu ...
        mitä tilaa kirjoitti:

        Et sä istuis korva kiinni radiossa jos ne soittais jotain muuta.

        Sen takia ainakin minulla on oma musiikkikokoelma ja mm. myös Policelta muutakin kun ne 2 helv... puhkisoitettua kappaletta "Kupariset (vai kultaiset?) niityt" ja "Joka kerta kun satut hengittämään ...". Nämä soivat yleensä aina, kun olen kaupassa ja vasta taannoin totesin, että ne tulevat em. kanavalta.

        Maailmassa on muuten tosi paljon muutakin tarjontaa mm. ed. artistilta (ja myös U2:lta, Epuilta, Bruce Springsteeniltä jne...). Ainoa mikä toisaalta harmittaa on se, että Lauri T:kin on joutunut ko. kanavan puhkisoittolistalle yhden rupiaisen kappaleen takia - Lauri on muilta osin ihan hyvä tyyppi.


      • johon kalikka kalahtaa.
        istu ... kirjoitti:

        Sen takia ainakin minulla on oma musiikkikokoelma ja mm. myös Policelta muutakin kun ne 2 helv... puhkisoitettua kappaletta "Kupariset (vai kultaiset?) niityt" ja "Joka kerta kun satut hengittämään ...". Nämä soivat yleensä aina, kun olen kaupassa ja vasta taannoin totesin, että ne tulevat em. kanavalta.

        Maailmassa on muuten tosi paljon muutakin tarjontaa mm. ed. artistilta (ja myös U2:lta, Epuilta, Bruce Springsteeniltä jne...). Ainoa mikä toisaalta harmittaa on se, että Lauri T:kin on joutunut ko. kanavan puhkisoittolistalle yhden rupiaisen kappaleen takia - Lauri on muilta osin ihan hyvä tyyppi.

        LOL. Tottakai kuuntelet päivät pitkät kun tollatavalla selittelet, lainatakseni KMM:ää.


    • ehtth

      hyviä juontajia? vittu kaikki sieltä sais ampua.Jouni Hynynen sen hyvin sanoo kirjassaankin ja ei sielä koskaan edes soi hyviä biisejä, paitsi tänään kun selailin niin tuli apocalyptican i'm not jesus

      • mutta valitettavasti radio Nova on kuin ala-asteen koululuokka, joka on jätetty yksinään pöljäilemään ilman luokanopettajaa. Lopputulos on mitä on...


      • oikea pro
        KMM kirjoitti:

        mutta valitettavasti radio Nova on kuin ala-asteen koululuokka, joka on jätetty yksinään pöljäilemään ilman luokanopettajaa. Lopputulos on mitä on...

        Kuuntelit novaa abaut 5 v sitten ja sen perusteella arvailet mitä sieltä tulee nykyään. Oikein ammattitaitoista :-]


      • tällä chatilla
        oikea pro kirjoitti:

        Kuuntelit novaa abaut 5 v sitten ja sen perusteella arvailet mitä sieltä tulee nykyään. Oikein ammattitaitoista :-]

        ... kukaan chattaile, mikäli edellisestä radiokuuntelukerrasta on 'hinkannut'
        5 v. - hei haloo


      • ulkomailta?
        tällä chatilla kirjoitti:

        ... kukaan chattaile, mikäli edellisestä radiokuuntelukerrasta on 'hinkannut'
        5 v. - hei haloo

        eipä nova kuulu netinkautta ulkomaille, jotta mihin muuhun nuo arvostelut voi perustua kuin usean vuoden takaisiin kuuntelukokemuksiin tai epämääräisiin huhuihin

        hei haloo


      • ulkomailta? kirjoitti:

        eipä nova kuulu netinkautta ulkomaille, jotta mihin muuhun nuo arvostelut voi perustua kuin usean vuoden takaisiin kuuntelukokemuksiin tai epämääräisiin huhuihin

        hei haloo

        niin rohkea, että uskallat väittää, että Nova on jotenkin muuttunut 2000-luvulla? Luulenpa, että jollakin muulla on jäänyt kuuntelut hieman vähemmälle kuin minulla...


      • on muuttunut
        KMM kirjoitti:

        niin rohkea, että uskallat väittää, että Nova on jotenkin muuttunut 2000-luvulla? Luulenpa, että jollakin muulla on jäänyt kuuntelut hieman vähemmälle kuin minulla...

        grooven ja radio helsingin ohella kuuntelen joskus novaa. pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut. elä sinä vaan niissä omissa kuvitelmissasi. LOL


      • on muuttunut kirjoitti:

        grooven ja radio helsingin ohella kuuntelen joskus novaa. pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut. elä sinä vaan niissä omissa kuvitelmissasi. LOL

        "pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut."

        Ehkäpä nimenomaan olet kuunnellut liian vähän?

        "pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut"

        ... muuttunut, miten? Tottakait muutoksia tulee vaikkapa joka tasatunti, kun joku lukee lähetyksessä uudet uutisskriptit.


      • olen nuunnellut.
        KMM kirjoitti:

        "pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut."

        Ehkäpä nimenomaan olet kuunnellut liian vähän?

        "pienelläkin kuuntelulla voi todeta että on muuttunut"

        ... muuttunut, miten? Tottakait muutoksia tulee vaikkapa joka tasatunti, kun joku lukee lähetyksessä uudet uutisskriptit.

        hienoa että päädyit tälläiseen tulokseen mielikuvituksesi perusteella.
        kun et pysty esittämään faktoja väitteitesi tueki lähdet solvaamaan, mitä muutakaan olisi voinut sinulta odottaa?

        "... muuttunut, miten?"

        parempaan suuntaan


      • olen nuunnellut. kirjoitti:

        hienoa että päädyit tälläiseen tulokseen mielikuvituksesi perusteella.
        kun et pysty esittämään faktoja väitteitesi tueki lähdet solvaamaan, mitä muutakaan olisi voinut sinulta odottaa?

        "... muuttunut, miten?"

        parempaan suuntaan

        että osaat eritellä tarkasti, millä tavalla Nova on muuttunut parempaan suuntaan? Osaat varmaan analysoida?


      • niin viisastut
        KMM kirjoitti:

        että osaat eritellä tarkasti, millä tavalla Nova on muuttunut parempaan suuntaan? Osaat varmaan analysoida?

        "Osaat varmaan analysoida?"

        totta kai osaan. sinä et ole tähän mennessä osoittanut että sinä osaisit.

        "että osaat eritellä tarkasti, millä tavalla Nova on muuttunut parempaan suuntaan?"

        lista on niin pitkä ettei ole aikaa sen kirjoittamiseen.


      • niin viisastut kirjoitti:

        "Osaat varmaan analysoida?"

        totta kai osaan. sinä et ole tähän mennessä osoittanut että sinä osaisit.

        "että osaat eritellä tarkasti, millä tavalla Nova on muuttunut parempaan suuntaan?"

        lista on niin pitkä ettei ole aikaa sen kirjoittamiseen.

        "totta kai osaan. sinä et ole tähän mennessä osoittanut että sinä osaisit."

        Ok. Nyt kun olet kertonut mm. lahjakkuudestasi analysoida Novaa ja taidostasi kertoa mikä siellä on parantunut, niin mainitse nyt ihmeessä edes muutamalla lyhyellä sanalla?


        "lista on niin pitkä ettei ole aikaa sen kirjoittamiseen."

        Tarkoititko sanoa, että lista on niin tynkä, ettei ole mitään kirjoitettavaa?


      • Minäkin tästä sitten
        ulkomailta? kirjoitti:

        eipä nova kuulu netinkautta ulkomaille, jotta mihin muuhun nuo arvostelut voi perustua kuin usean vuoden takaisiin kuuntelukokemuksiin tai epämääräisiin huhuihin

        hei haloo

        Muutan ulkomaille!


    • kahta ei voi...

      Vaihtaa. Vasemman jalan sukka ja nova. Ei kannata kuunnella,mutta radio tampere on vieläkin huonompi. Uskomatonta että ne yrittävät kilpailla paikallisten tasolla? Ei onnaa. novassa kaikki on paikallisista taajuksista kotoisin, mutta joku junnaa kymmeniä vuosia laahaten perässä kehityksestä vaikka ehkä toimittajilla olisikin intoa tehdä jotain muuta kuin "laitos hommaa".

      • iso-jarru

        Ihan rohkeasti vaan, kerro kuka jarruttaa novan kehitystä?


    • Anonyymi

      On siis upee tuo linnanahde...kroppa, pärstä...kuin veistos...eikö! Hän varmana reenaa, samaa ei voi sanoa juontokumppanistaan...

    • Anonyymi

      Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      En tykkää jutuista, ne kun on tyyliin "menenkö saranan puolelta, mites sä"...peceestä jutut...ei mitäääään...musiikki voipi olla myös...pcstä. .mut kun en jaksa kuunnella, suomipop best...

    • Anonyymi

      Ei voi auttaa...

      • Anonyymi

        Tilanne tänään


        MTV sai häädöt pöllölaaksosta lue

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002871058.html

        almamedialla sosiaalisessa mediassa uusi look ja kuka radion novan brändin lokaamiseen syyllinen lue


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16454957/radio-novan-sotkun-syntipukki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe