Mua ei haittaa kokoni(152cm)yhtään.
Joskus saan kuulla tyyliin:"voi,kun sä oot pieni",mut hei pieni on kaunista!
Olen huomannut sellaisenkin asian, että raamikkaat miehet ovat usein pienten naisten perään, enkä pane pahakseni sellaista asiaa ollenkaan, joten älkää valittako naiset, me ollaan kauniita!
Ei haittaa
3
1174
Vastaukset
- aatelkaapa miehiäkin
Aatelkaapa toisinpäin vaikkapa 165cm kokoisia miehiä.
Aniharva nainen haluaisi sellaista.
Pieni on kaunista, mutta komeaa se ei ole.- hongat kolisee
No mulla on just tuon kokoinen mies vai mahtaako tuo olla jopa sentin lyhyempi, no välikö hällä, joka tapauksessa olen itse kaiken lisäksi yli 10 cm häntä pidempi...
Että kyllä ne lyhyemmätkin miehet kauppansa tekee, kunhan on jotain siellä korvien välissäkin. Myönnettäköön, että ihastuin hänessä ihan johonkin muuhun kuin ulkonäköön, mutta niinhän sen piti mennäkin.
Ja ongelmaa tästä epäsuhtaisuudesta aiheutuu lähinnä vain kenkäkaupassa asioinnissa, kun on pakko löytää matalia kenkämalleja. Hyvä sinänsä etten ole kenkäfriikki, eikä korkkarit ole mulle täten must-juttu...
- Mirkku20
Ihan oikees oot, pieni on kaunista (ite 148cm pitkä)
mulle kans monesti tullaan sanoo et 'sä oot aika lyhyt' ja et 'paljon sulla on pituutta' ja 'voi että kun sä oot niin lyhyt'
mä en ite ota tosta asiasta stressii, mulle siitä on enempi hyötyy: ei tartte pelkää et löis päänsä esim. kaapinoviin =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502