Mua ei haittaa kokoni(152cm)yhtään.
Joskus saan kuulla tyyliin:"voi,kun sä oot pieni",mut hei pieni on kaunista!
Olen huomannut sellaisenkin asian, että raamikkaat miehet ovat usein pienten naisten perään, enkä pane pahakseni sellaista asiaa ollenkaan, joten älkää valittako naiset, me ollaan kauniita!
Ei haittaa
3
1128
Vastaukset
- aatelkaapa miehiäkin
Aatelkaapa toisinpäin vaikkapa 165cm kokoisia miehiä.
Aniharva nainen haluaisi sellaista.
Pieni on kaunista, mutta komeaa se ei ole.- hongat kolisee
No mulla on just tuon kokoinen mies vai mahtaako tuo olla jopa sentin lyhyempi, no välikö hällä, joka tapauksessa olen itse kaiken lisäksi yli 10 cm häntä pidempi...
Että kyllä ne lyhyemmätkin miehet kauppansa tekee, kunhan on jotain siellä korvien välissäkin. Myönnettäköön, että ihastuin hänessä ihan johonkin muuhun kuin ulkonäköön, mutta niinhän sen piti mennäkin.
Ja ongelmaa tästä epäsuhtaisuudesta aiheutuu lähinnä vain kenkäkaupassa asioinnissa, kun on pakko löytää matalia kenkämalleja. Hyvä sinänsä etten ole kenkäfriikki, eikä korkkarit ole mulle täten must-juttu...
- Mirkku20
Ihan oikees oot, pieni on kaunista (ite 148cm pitkä)
mulle kans monesti tullaan sanoo et 'sä oot aika lyhyt' ja et 'paljon sulla on pituutta' ja 'voi että kun sä oot niin lyhyt'
mä en ite ota tosta asiasta stressii, mulle siitä on enempi hyötyy: ei tartte pelkää et löis päänsä esim. kaapinoviin =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683