Mua ei haittaa kokoni(152cm)yhtään.
Joskus saan kuulla tyyliin:"voi,kun sä oot pieni",mut hei pieni on kaunista!
Olen huomannut sellaisenkin asian, että raamikkaat miehet ovat usein pienten naisten perään, enkä pane pahakseni sellaista asiaa ollenkaan, joten älkää valittako naiset, me ollaan kauniita!
Ei haittaa
3
1153
Vastaukset
- aatelkaapa miehiäkin
Aatelkaapa toisinpäin vaikkapa 165cm kokoisia miehiä.
Aniharva nainen haluaisi sellaista.
Pieni on kaunista, mutta komeaa se ei ole.- hongat kolisee
No mulla on just tuon kokoinen mies vai mahtaako tuo olla jopa sentin lyhyempi, no välikö hällä, joka tapauksessa olen itse kaiken lisäksi yli 10 cm häntä pidempi...
Että kyllä ne lyhyemmätkin miehet kauppansa tekee, kunhan on jotain siellä korvien välissäkin. Myönnettäköön, että ihastuin hänessä ihan johonkin muuhun kuin ulkonäköön, mutta niinhän sen piti mennäkin.
Ja ongelmaa tästä epäsuhtaisuudesta aiheutuu lähinnä vain kenkäkaupassa asioinnissa, kun on pakko löytää matalia kenkämalleja. Hyvä sinänsä etten ole kenkäfriikki, eikä korkkarit ole mulle täten must-juttu...
- Mirkku20
Ihan oikees oot, pieni on kaunista (ite 148cm pitkä)
mulle kans monesti tullaan sanoo et 'sä oot aika lyhyt' ja et 'paljon sulla on pituutta' ja 'voi että kun sä oot niin lyhyt'
mä en ite ota tosta asiasta stressii, mulle siitä on enempi hyötyy: ei tartte pelkää et löis päänsä esim. kaapinoviin =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766634Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346493Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786266Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3574064Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532472Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant372100Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141424
- 1961202