Onkohan normaalia.. olen 17 vuotta mutta olen myös kiinnostunut minua 3-4v. nuoremmista tytöistä? Tykkään kyllä myös omanikäsistäni ja esim 25v näteistä. Mutta tunnen välillä huonoa omaatuntoa siitä että joku 93' näyttää musta viehättävältä..
Onko normaalia??
11
2459
Vastaukset
- afas
En tiiä ja itteäni toi on joskus kans häirinny et joku 93 on hyvän näköinen ( ei siis kaikki, mutta jotkut )
- Punttari
toiset pitävät nuoremmista ja toiset vanhemmista ja jotkut omansa ikäisistä.. eipä siinä mitään.
Itse kuulun myös niihin jotka pitävät itseään nuoremmista.
Mutta kannattaa pitää homma räpylässä vaikka löytäsitkin jonkun "sopivan" ja halukkaan 14 vuotiaan, hän on kuitenkin vielä lapsi. - tyttåååååååååååå...15vv
Ei sille mitään voi jos tykkää nuoremmista. Itekin pidän vähä vanhemmista :/ tuntuu että ne vaan on jotenki kypsempiä ja tollasta..
Mutta ei kannata mennä liian pitkälle jonku 13-14 vuotiaan kans, koska se on sakkolihaa.. :S- Truth Psycho
Olet selvästi tuleva pedofiili.
- ehh...
Truth Psycho kirjoitti:
Olet selvästi tuleva pedofiili.
Tässä on wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Efebofilia
"Efebofilia eli hebefilia tarkoittaa kiinnostusta seksuaalisesti kypsyneisiin nuoruusikäisiin.
Varsinaiseksi efebofiliaksi luokitellaan yksinomainen kiinnostus nuoriin. Nuoriin kohdistuva seksuaalinen halu on tavallista aikuisilla, joskaan kyseessä ei ole tavallisesti ensisijaisesti nuoriin kohdistuva halu eli efebofilia. Efebofiliaa ei pidetä psykologien näkökulmasta sairautena.
Arkikielessä efebofilia usein sekoitetaan pedofiliaan, varsinkin jos kiinnostuksen kohteet ovat kyseisessä maassa vallitsevaa suojaikärajaa nuorempia tai osapuolten ikäero on suuri."
Älä suotta ole huolissasi, normaalia se on jos joitakin muutamaa vuotta nuorempaa pitää kiinnoastavana. Seksuaalinen suuntautuminen ei yhtäkkiä vain muutu enää tuossa iässä. Pedofiilihan pitää nimenomaan sukupuoleen katsomatta seksuaalisesti kypsymättömiä lapsia kiinnostavana. Sinä pidät siis oman ikäisiäsi ja myös aikuisia = et voi olla pedofiili. - boy17..
ehh... kirjoitti:
Tässä on wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Efebofilia
"Efebofilia eli hebefilia tarkoittaa kiinnostusta seksuaalisesti kypsyneisiin nuoruusikäisiin.
Varsinaiseksi efebofiliaksi luokitellaan yksinomainen kiinnostus nuoriin. Nuoriin kohdistuva seksuaalinen halu on tavallista aikuisilla, joskaan kyseessä ei ole tavallisesti ensisijaisesti nuoriin kohdistuva halu eli efebofilia. Efebofiliaa ei pidetä psykologien näkökulmasta sairautena.
Arkikielessä efebofilia usein sekoitetaan pedofiliaan, varsinkin jos kiinnostuksen kohteet ovat kyseisessä maassa vallitsevaa suojaikärajaa nuorempia tai osapuolten ikäero on suuri."
Älä suotta ole huolissasi, normaalia se on jos joitakin muutamaa vuotta nuorempaa pitää kiinnoastavana. Seksuaalinen suuntautuminen ei yhtäkkiä vain muutu enää tuossa iässä. Pedofiilihan pitää nimenomaan sukupuoleen katsomatta seksuaalisesti kypsymättömiä lapsia kiinnostavana. Sinä pidät siis oman ikäisiäsi ja myös aikuisia = et voi olla pedofiili.Psycho älä pelottele.. jos mää oon tuleva pedofiili sää oot tuleva syöpäpotilas. ;o
- ....
boy17.. kirjoitti:
Psycho älä pelottele.. jos mää oon tuleva pedofiili sää oot tuleva syöpäpotilas. ;o
mikä vitun onelma siinä ny ois? joku 3 vuotta ei oo kuules poika yhtää mitää..! ite oon 14v. ja oon seurustellu 2 vuotta 19 v. kans. eikä mitää ongelmaa oo ollu. tosin jotku 14 v on niin kakaroita ja toiset taas vanhemman olosia. se riippuu siit ihmisestä ei iästä. ja ite en välitä noista sakkoliha jutuista. jos haluan panna poikaystäväni kans nii ei oo sitte muitten ongelma. ja poikaystäväni ei mikää pedari oo.
- bbbv
.... kirjoitti:
mikä vitun onelma siinä ny ois? joku 3 vuotta ei oo kuules poika yhtää mitää..! ite oon 14v. ja oon seurustellu 2 vuotta 19 v. kans. eikä mitää ongelmaa oo ollu. tosin jotku 14 v on niin kakaroita ja toiset taas vanhemman olosia. se riippuu siit ihmisestä ei iästä. ja ite en välitä noista sakkoliha jutuista. jos haluan panna poikaystäväni kans nii ei oo sitte muitten ongelma. ja poikaystäväni ei mikää pedari oo.
Joo, siis sä oot nii kypsä!!11111yksi :D
:DD
- apologies
Itse olen 18v poika ja minulla samantyylisiä tuntemuksia. esim. 8-9 luokan tytöt ovat viehättävän näköisiä jotenkin. En silti tunne itseäni mitenkään pedofiiliksi, koska en ole koskaan ajatellutkaan mitään intiimiä tai vastaavaa heidän kanssa eikä minulla ole mitään fantasioita heistä. En myöskään haluaisi yhdenkään kanssa aloittaa mitään suhdetta tai muuta(en edes ystävyyssuhdetta). Enkä muutenkaan ole mikään kyylääjä joka kyttää joka välitunnilla "pikkutyttöjä". Olen vain huomannut sen nuorempien tyttöjen viattomuuden ja "suloisuuden".
Tavallaan hölmöä miettiä tollasia asioita, koska muutamien vuosien ikäero esim. avioliitossa ei ole ero eikä mikään, mutta tietenkin se tässä iässä on outoa ja herättää vähän likaisia ajatuksia...- ........................
Pedofilia kylläkin määritellään kiinnostumiseksi lapsista, ei teini-iässä olevista, kuten tässäkin aiheessa jo kerrottiin..
Mielestäni ei ole mitään ihmeellistä pitää 14-15-vuotiaita viehättävinä, koska siinä vaiheessa vartalo on kuitenkin yleensä kehittynyt aika paljon naismaiseen suuntaan, mikä biologisesti ajateltuna kertoo sukukypsyydestä ja lisääntymisviettihän tätä maailmaa ohjaa.
Itsekin saatan katsella joitain sen ikäisiä, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään mennä sen pidemmälle. Itse olen siis 18v.
- ijklmnopqrs
Joo oot siis Amis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 55787
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681