Gayravintola Hercules !

uskomaton69

Hercules ravintolassa on neljä koppia, jonne jonotetaan panemaan ja imemään satunnaisten seuralaisten kanssa. Nahkasohvalla voi odottaa vuoroaan ja koppien välissä on auko, jossa voi imettää tuntemattomalla kullia tai itse imee. Tautivaara 100 prosenttia.
Uskomatonta huoraamista ja ravintolassa !

En ollut uskoa silmiäni, kun ravintolan tarkoitus on suosia tuollaista toimintaa. Itseään kunnioittava ravintola ei noin toimisi.
Siinä sitä heterokaverille sitten yrität selittää kuinka homot elävät eivätkä kaikki huoraaa kuten 99 prosenttia homoista.

17

11308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut kokeilija

Olin siellä taannnoin niin kännissä, että en havainnut ko. koppeja. Missä suunnassa ne siellä ovat sisään tultaessa ?

• tauditon

tautivaaraa ole, jos käytää kumia ?

• gayoon

Tuollainen paneminen tuntemattomien kanssa ylittää kyllä mun ymmärryksen ja vielä ravintolassa ??? En tajua mitä näiden päässä liikkuu jotka käyvät jatkuvalla syötöllä tuollaisessa paikassa, ei kai mitään. Ja mitä siitä saa ? No ainakin niitä tauteja jos ei muuta.

Onneksi en ole käynyt tuolla, enkä varmasti menekään tämän jälkeen. Nämä ovat juuri niitä hetkiä kun hävettää olla homo. Miksi homobaarista pitää tehdä irstailuluola ?

• sdfffffsdf

Käykää katsomassa jos ette usko.
        Olin itsekin pudottaa lasin kädestä niin outoa toimintaa. Ihan ravintolan perässä jonne vie käytävä eli siellä missä vessatkin on.

• minä käyn

Jos sinä et siitä pidä niin se ei tarkoita sitä että siitä ei saa muutkaan pitää.

En näe mitään pahaa siinä jos ihmiset jotka pitävät seksistä harrastavat sitä keskenään.
      Ei osallistumispakkoa joten miksi valitat.

Jos heteroiden suosimissa baareissa olisi panokoppeja ja heteronaiset antaisivat niin aivan varmasti niissä pantaisiin ihan yhtä paljon kuin homojen keskuudessa homoravintoloissa.

Kaikki mistä sinä et pidä ei ole väärin. Jokainen tekee sen tavallaan. Seksistä saa myös nauttia eikä sitä tarvitse tehdä makuuhuoneessa hiljaa salaa peiton alla.

Itse en käytä alkoholia tai polta tupakkaa mutta silti mielestäni ei ole väärin että joku muu tekee niin. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää että joku haluaa tupakoida tai olla humalassa jos kerran siitä nautttii.
      Tupakoinnissa ja ryyppäämisessä on myös vaara saada tauteja.

Lisäksi vielä muistutan että heteroparien kesken ei ole hirveän harvinaista että seksiä harrastetaan julkisilla paikoilla, ravintoloiden vessoissa, hotelien käytävillä, lentokoneiden vessoissa, laivojen hyttikäytävillä yms yms yms.

Joten se siitä homojen seksihurjastelusta. Samaa harrastaa myös heterot. Siitä vain ei tehdä niin suurta numeroa koska heterot eivät ole seksuaali vähemmistö.

• lässyti

Kyllä se taitaa kuitenkin olla melko harvinaista, että heteroPARIT harrastavat julkista seksiä. Yhdenillan panoista nyt puhumattakaan.

Tupakoinnista ja viinasta voi kyllä saada tauteja - mutta se edellyttää monenkymmenen vuoden ahkeraa harjoittelua! Anonyymipanoissa voi yksi kerta riittää.

Muistutukseksi vielä, että kumi suojaa vain jos sitä käytetään. HIV, hepatiitit, kuppa, klamydia ja herpes tarttuvat suojaamattomassa suuseksissä.

• hemmovaan
        lässyti kirjoitti:

Kyllä se taitaa kuitenkin olla melko harvinaista, että heteroPARIT harrastavat julkista seksiä. Yhdenillan panoista nyt puhumattakaan.

Tupakoinnista ja viinasta voi kyllä saada tauteja - mutta se edellyttää monenkymmenen vuoden ahkeraa harjoittelua! Anonyymipanoissa voi yksi kerta riittää.

Muistutukseksi vielä, että kumi suojaa vain jos sitä käytetään. HIV, hepatiitit, kuppa, klamydia ja herpes tarttuvat suojaamattomassa suuseksissä.

Kyllä heteromiehet ja naiset harrastaa yhdenillan juttuja ja seksiä ihan niinkuin homotkin.
        Ei kaikki heterot eikä kaikki homot.

• star-75

puhut asiaa....mut miks naisille tarkoitetuissa baareissa ei ole koppeja??? ei ainakaan mun tietääkseni (suomessa) toisaalta kopit "kannustaa" irtosuhteisiin...

• noi
        star-75 kirjoitti:

puhut asiaa....mut miks naisille tarkoitetuissa baareissa ei ole koppeja??? ei ainakaan mun tietääkseni (suomessa) toisaalta kopit "kannustaa" irtosuhteisiin...

HOMOT ei voi mennä takaisin kaappiin?

• neitien suusta?
        noi kirjoitti:

HOMOT ei voi mennä takaisin kaappiin?

Miksiköhän "HETEROIDEN" pitää tulla homobaariin kauhistelemaan koppeja? Luulisi, että "HETERO" olisi iloinen, kun homot eivät harrasta seksiä hotellien käytävillä, laivoissa, puistoissa, konserteissa ym. julkisilla paikoilla. Kuvitteleeko "HETERO", että seksi on jotain sellaista, mikä on tarkoitettu vain naisen ja miehen välille?

• .........

onko toi laillistakaan? eihän sille mitään voi jos jotkut panee vessassa, homot tai heterot, mutta että ravintola on laittanut ihan kopit hommaa varten..

toi homma voi hyvinkin äkkiä karata prostituutioksi.

muutenkin ravintoloilta odottaa tiettyä hygieenisyyttä.

• Ifnem

Mikähän laki kieltäisi laittamasta ravintolaan huvikoppeja, tai seinään yhden mulkunmentävän reiän? :)

Ja harvemmin tuollasesta mitään prostituutiota pääsee kehittymään ja epähygienisiä on ravintolan vierailijat.

• perä pesttän ennen panoa

tulethan

• siat tekee

Kyllä hercun kopit on aikamoiselle saastaväelle tarkoitettu. Ja ne vievät kyllä ravintolalta maineen, ehdottomasti. Koska vetävät puoleensa näitä "panoille tulleita". Tämä on vanha loru, mutta aina vain totta: kauneimmasta kahden ihmisen välisestä intiimistä toiminnasta on tehty kertakäyttötavaraa, jota pitäisi voida harrastaa missä vain ja kenen kanssa vain ja juuri silloin kun mieli tekee.

• kaikki tietää

Älä sinä asiaa kaunistele.Jokainen,joka on vähän maailmaa kierrellyt,tietää miten asia.Toi sun kuuvaamas homojen koppihomoilu on täysin "normaalia" homojen keskuudessa.

Oikeassa olet sen suhteen,että:"Itseään kunnioittava ravintola ei noin toimisi.".

Mutta nyt onkin kyseessä ns. homoravintola,joten pelisäännöt ovat "tarpeiden" mukaan.

• ..........

Heteroillako on sitten eri tarpeet. Ja muutenkin tuollainen toiminta antaa huonon kuvan homoista, ihan kuin oltaiin vaan seksin perään.

Toisaalta ymmärrän kyllä niitä jotka ovat 1/2 kaapissa/naisen kanssa, eivätkä voi viedä tyyppejä kotiin, mutta miten tämäkään eroaa (pettämistä harrastavista) heteroista?

• TaunoHölmöstö

eikö kopit poistettu jo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe