Heippa!
Olen nyt saanut päähäni sellaisen ajatuksen, että haluaisin, että meidät vihitään jossain muualla kuin kirkossa. Haluaisin siis ihan "perinteisen" vihkimisen mutta en kirkossa.
Paikka, jossa häämme ovat on hyvin tärkeä meille ja haluaisin, että meidät myös vihitään siellä. Haluaisin, että vihkiminen tapahtuisi ulkona, mutta tämä ei ehkä ole Suomessa ihan järkevää...
Mieheni ei ole ajatuksesta ihan yhtä innoissaan ja toki päädymme ratkaisuun, joka miellyttää meitä molempia. Minusta vaan tuntuu nyt siltä, että en välttämättä haluaisi kirkossa käydä, vaan haluaisin meidän näköisen vihkitilaisuuden tuolla meillä tärkeässä paikassa.
Kuulisin mielelläni teidän kokemuksia vihkimisestä muualla kuin kirkossa? Miten päädyitte kyseiseen paikkaan ja miten tilaisuus sujui?
vihkiminen
muualla kuin kirkossa
0
467
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680