Uunon vaimona hänet tietysti tullaan muistamaan, mutta muitakin hyviä roolisuorituksia hän on tehnyt. Erityisesti teatterin lavalla hän loisti.
Harmi, kun hän joutui lähtemään niin aikaisin :(
Marjatan
47
28622
Vastaukset
- 1milj Uunoa
R.I.P
Tulemme aina muistamaan sinut !- minä77
EIKÄ!!!! EI OO TODELLISTA!!! Ihana näyttelijä!!! ei!!
- ...........
eipä tänne ole vielä kukaan jääny joskus se lähtö tulee tavalla tai toisella,joten eläkäämme,kuin viimeistä päivää...
- paras....
näytteliä kyllä, varsinki uunoissa :) harmi kun kaikille tulee lähtö eteen joskus :( toisille liian aikasin :(
- Sirmakka
ja omaisille.
- Hartza M.
"Uunon vaimona hänet tietysti tullaan muistamaan, mutta muitakin hyviä roolisuorituksia hän on tehnyt. Erityisesti teatterin lavalla hän loisti.
Harmi, kun hän joutui lähtemään niin aikaisin :("
aivan samaa mieltä.- säde51
osanotto omaisille ja hyvää näyttelijää jäädään kaipaamaan.ei ole toista yhtä hyvää uunon vaimoa.hän jää elämään muistoissa.
- nyyhkyneiti
Eikä! :'( Niin nuori ja kaunis vielä ja uskomattoman hyvä näyttelijä, Uunon vaimo :'(
- Marjatta Raita
olit Suomen ykkösnainen teattereissa ja elokuvissa!
Tulen sinut muistamaan teatteri sekä elokuvista!
nyt sinulla on hyvä olla, ei ole kipuja! Voimia Aarolle!- TIEDOKSI,että
jos ihminen on tehnyt parannuksen elämässään täällä ajassa ts. ottanut Jumalan lahjan, syntiemme sovittajan, Jeesuksen Kristuksen Vapahtajakseen niin silloin hän voi levätä rauhassa.Muussa tapauksessa on ihmisen, myös Marjatan osa iankaikkinen vaiva kadotuksessa.
Ja siihen saa ihmis polonen sanoa vaikka mitä, se ei muuksi muutu.
Siksi, kannattaa ajatella mitä tekee ja kuinka elää!
Sillä ei ole taivaan kannen alla muuta nimeä, jossa ihminen pelastuu kadotuksesta.
Vaikka ihminen sanoisi mitä tahansa.Ne ovat ihmisten sanoja, ja Jumalan sana (Raamattu) on niin ja aamen.
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista. - ami19
rauhassa Marjatta,Sinut muistetaan aina :(
- Otsora
TIEDOKSI,että kirjoitti:
jos ihminen on tehnyt parannuksen elämässään täällä ajassa ts. ottanut Jumalan lahjan, syntiemme sovittajan, Jeesuksen Kristuksen Vapahtajakseen niin silloin hän voi levätä rauhassa.Muussa tapauksessa on ihmisen, myös Marjatan osa iankaikkinen vaiva kadotuksessa.
Sillä ei ole taivaan kannen alla muuta nimeä, jossa ihminen pelastuu kadotuksesta.
Vaikka ihminen sanoisi mitä tahansa.Ne ovat ihmisten sanoja, ja Jumalan sana (Raamattu) on niin ja aamen.
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Rauha Marjatalle. Hyvä näyttelijä ja hyvä ihminen.
Annoit valoa kaikkien meidän elämäämme.
Kiittäen
TV-Katsoja - älkää viitsikö
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Raamattu on kyllä ihan ihmisten kirjoittama.
Uskontosi siis kieltää tuntemasta ja osoittamasta myötätuntoa. Olen pahoillani puolestasi.
Kiitos Marjatta elämäntyöstäsi ja osanotto läheisille. - wufughu
älkää viitsikö kirjoitti:
Raamattu on kyllä ihan ihmisten kirjoittama.
Uskontosi siis kieltää tuntemasta ja osoittamasta myötätuntoa. Olen pahoillani puolestasi.
Kiitos Marjatta elämäntyöstäsi ja osanotto läheisille.Uskovaiset noine idiootti raamattuineen.Te itse olette pahoja.
- Leksa Lion 48
Ystäväni kanssa muistamme erinomaista Marjattaa
- Baapeli
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Niin, Jeesuksellahan oli kaksoissisar, josta ei puhuta mitään - se siitä raamatun opista!
Mutta asiaan: Marjatta Raita oli hyvä näyttelijä ja ihminen - osanottoni omaisille. Tulemme kaiaamaan häntä! - minun Junalani.
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Minkälainen jumala kiduttaa luomuksiaan ikuisessa tulessa? Miten ikuisessa tulessa voi kitua, sehän tuhoaa aineellisen välittömästi ja aineetontahan ei voi tulella kiusata? Lue Raamattua silmät auki, siellä sanotaan että tulijärvi tarkoittaa toista kuolemaa. Siis ylösnousemuksen jälkeen Jumala tuhoaa lopullisesti ihmiset jotka hän katsoo sopimattomiksi elämään ikuisesti. Ja tottelevaiset perivät maan. Siis asuvat maassa ikuisesti palvellen Jumalaa. Niin se Raamattu sanoo. Ei meille kuulu miten kukin elää, se on yksilön ja Jumalan välinen asia.
- Harhama
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Jo te vääräuskoiset jokapaikkaan nokkanne tungette ja vielä naamioituneina hyveen ja oikeuden kaapuun. Huolehtisitte vain omista asioistanne ja kóittaisitte selvitää omat henkilökahtaiset välinne tuon TUONTI JUMALANNE kanssa, niin meillä UKKO YLIJUMALAN jälkeläisillä olis huomattavasti helpompi, hauskempi elellä ja tehdä syntiä.
- ghfhgfhg
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Näissä saatanan hihhuleissa on valmistus virhe.
Nämä jumalan tuputtajat sais panna uudestaan - meicä
wufughu kirjoitti:
Uskovaiset noine idiootti raamattuineen.Te itse olette pahoja.
Yritetään keskustella tällä foorumilla,niin aina tulee uskovaiset jeesusteleman ja pilaamaan kaikki keskustelut. Pysysivät niissä omissa katakombeissaan ja antaisivat tavallisten ihmisten olla rauhassa.
- eipä ole häävi olo
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.sullakaan,nyt,kun pelkäämään joudut!
- unelma sirpa leena
älkää viitsikö kirjoitti:
Raamattu on kyllä ihan ihmisten kirjoittama.
Kiitos Marjatta elämäntyöstäsi ja osanotto läheisille.Kauniisti, lyhyesti ja ytimekkäästi vastattu otan osaa, Voimia läheisille..
- ÄRSYYNTYNYT
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Ihan vaan tiedoksi sinullekin, että sinä et ole yhtään sen kummempi sanomaan pääseekö Marjtta tai ylipäätään kukaan muukaan minnekään taivaaseen?? Edes sinä erinomaisuutesi kera? Onko sanottu jos vaikka minut kohtaisit "taivas-helvetissä" joku kaunis päivä? Keskustelkaa foorumessa, jonne tällaiset jutut kuuluvat!
Ja antakaa ihmisille sururauha. Kunnioitus ja osanottoni loistavalle taiteilijalle, Marjatta Raidalle. - ...
TIEDOKSI,että kirjoitti:
Jumalan olemassa olo ja Hänen sanasa lupaukset eivät riipu ihmisten sanomisista.Sinähän se Marjatan elämästä varmasti niin paljon tiedätkin. Mistä voit olla varma, ettei Marjatta uskonut Jumalaan? Jos hän ei hehkuttanut sitä joka lehden sivuilla, se ei tarkoita, etteikö hän siihen olisi uskonut.
- hiljaa siitä junalasta
minun Junalani. kirjoitti:
Minkälainen jumala kiduttaa luomuksiaan ikuisessa tulessa? Miten ikuisessa tulessa voi kitua, sehän tuhoaa aineellisen välittömästi ja aineetontahan ei voi tulella kiusata? Lue Raamattua silmät auki, siellä sanotaan että tulijärvi tarkoittaa toista kuolemaa. Siis ylösnousemuksen jälkeen Jumala tuhoaa lopullisesti ihmiset jotka hän katsoo sopimattomiksi elämään ikuisesti. Ja tottelevaiset perivät maan. Siis asuvat maassa ikuisesti palvellen Jumalaa. Niin se Raamattu sanoo. Ei meille kuulu miten kukin elää, se on yksilön ja Jumalan välinen asia.
nyt täytyy sanoa, että r.i.p marjatta raita. Oli kiva nähdä sinut uuno turhapuro leffoissa :)
junalasta sen verran, että kiitos marjatta raidasta ja elämästä :) Ei sen enempää.
Marjatta Raitaa parempaa vaimoa ei uuno turhapurolle olisi voinut kuvitella. Hän osasi melkein eläytyä rooliin niin hyvin, että olisi voinut kuvitella hänen olevan oikea vaimo. Osasi kyllä myös Vesa-Matti Loiri hyvin näytellä Uunoa. Uuno Turhapuro leffat rules.
Rest In Peace M.R.
- Mihinkäs....
toi kuoli? T:Utelias
- mIMMITTIMM
Noo.. mitäs tuosta.. jokanen täält lähtee joskus. kuollaan ja kuopataan.. nii se vaan menee.. muilla elämä jatkuu..
- juunatan
Lähti pois herran aikaan, kukapa tulevien aikojen ajaksi haluaisi tänne maailmaan jäädä.
- metso
Tulipa yllätyksenä. Hän lähti pois näin aikaisin.
Hän oli niin hyvä näyttelijä. Minun sydämessäni hän elää aina.
Minäkin muistan hänet parhaiten Elizabethina, Uuno Turhapuron vaimona. Levätköön rauhassa.- uuno-fani
olit erittäin hyvä näyttelijä,,osasit eläytyä esim.elisabetin rooliin niin täysin.kiitos monista muistoista,elät aina muistoissani,hyvää matkaa sinullne,lepää rauhassa.voimia aarnolle!!!
- Osaa
Osanottoni Marjatta Raidan läheisille.Lepää rauhassa Marjatta.Muistamme sinut aina.
- Pläski
Vai oliko sillä joku muu syöpä?Sehän oli röökinpolttaja.
- Jeesus
Persesyöpään. Onko sitä.Ihmiset on vaan niin häijyjä toisilleen että oikeen nauttivat.Ei kai sitä kukaan haulua retostella kuolemillaan KUIN SUOMI.24.FI tulkaa kaikki kertomaan mihinkä kuoelvat tai olevat kuolemassa.TÄÄ on TOSI TÖRKEETÄ !
- q_Pinja_p
Selkäsyöpään ilmeisesti :( "Juhannuksen tienoilla Raita sai musertavan tiedon vakavasta sairaudestaan. Selkäkipu paljastui nopeasti eteneväksi syöväksi." -Iltasanomat-
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1440494 - HäMitä
q_Pinja_p kirjoitti:
Selkäsyöpään ilmeisesti :( "Juhannuksen tienoilla Raita sai musertavan tiedon vakavasta sairaudestaan. Selkäkipu paljastui nopeasti eteneväksi syöväksi." -Iltasanomat-
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1440494Minkä ikäinen Raita oli? Selkäkipu viittaa joko munuais-syöpään tai todennäköisimmin virtsarakkosyöpään.
- sairastuneen tytär
Jeesus kirjoitti:
Persesyöpään. Onko sitä.Ihmiset on vaan niin häijyjä toisilleen että oikeen nauttivat.Ei kai sitä kukaan haulua retostella kuolemillaan KUIN SUOMI.24.FI tulkaa kaikki kertomaan mihinkä kuoelvat tai olevat kuolemassa.TÄÄ on TOSI TÖRKEETÄ !
Voi kuule nimimerkki "Jeesus". Että osaat olla tunteeton íhminen. Et varmaan laske näin vakavilla asioilla leikkiä kun oma äitisi tai vaimosi sairastuu. Yritä ajatella muita ihmisiä, joille syöpä ja kuolema ovat vahvasti osa elämää.
Minulla on pari päivää ollut täysin itkuinen olo. Siitä lähtien kun kuulin Raidan poismenosta. Sama oli muutama viikko sitten Pavarottin kohdalla. Liippaa liian läheltä, kun äitini on suurinpiirtein samanikäinen ja sairastaa sellaista syöpää, joka ei ole parannettavissa. Vielä ei toivottavasti meillä ole hyvästien aika, mutta tällaiset uutiset pistävät miettimään, että sekin saattaa tulla aiemmin kuin on ajatellut.
Vielä vuosi sitten asiat olivat hyvin, vaikken sitä silloin osannut arvostaakaan. Äiti oli 60 v, kaunis, pirteä, fiksu, seurallinen ihminen. Minä 30-vuotias sinkku, joka eli vain itselleen. Pommi räjähti käsiimme loppiaisen jälkeen. En muista diagnoosin jälkeisistä päivistä mitään muuta kuin että ilmoitin töihin - ja työ oli ollut elämäni keskipiste - etten kykene järkytykseltä töihin. Koko kevät meni asiaa sulatellessa, kotiin vetäytyessä. Kunnes tajusin, etten koskaan voikaan asiaa täysin hyväksyä.
Äitini haluaa olla vahva ja pirteä, ja sitä haluan omalla käytökselläni kunnioittaa. Se kuitenkin tarkoittaa, että itken yksin, valvon 9 kuukaudenkin jälkeen öitä, purskahtelen töissä itkuun. You get the picture. Minulla ei ole perhettä, kumppania eikä tukiverkostoa. Osa kavereista on ottanut etäisyyttä asian tultua ilmi. Ilmeisesti hekin ymmärtävät, että nyt tosi kyseessä.Minä olin silittämässä heidän päätään, kun joku tyhjänpäiväinen deittailusuhde loppui. Mutta entä kun minun kohdallani on tosi kyseessä? Silloin kadotaan.
Loppuelämääni leimaa tämä äidin sairastuminen. Huoli siitä, miten äitini henkisesti jaksaa näitä uutisia lukiessaan. Äidin paras, rakas, ihana ystävä kuoli muutamia vuosia sitten toisenlaiseen syöpään. En sitten tiedä, puhkaisiko tuo stressi piilevänä olevan syövän.Huoli ihan hänen fyysisestä jaksamisestaanb ja harras toive, ettei sitten joskus lähtö olisi liian tuskallinen hänelle. Että hänen vierellään olisi joku meistä läheisistä. Marjatta Raidallehan lähtö tuli niin äkkiä, ettei omaisia ollut läsnä. Se pelottaa kovasti. Kun kaikki on niin arvaamatonta, ettei tiedä milloin suru-uutiset tulevat. Nykyään en uskalla vastata edes tuntemattomiin numeroihin tai äidin miehen soittoihin, koska pelkään, että uutiset ovat huonoja. Minulla ei ole tästä minkäänlaista pakopaikkaa. Eivät auta masennuslääkkeet, terapia, viini.. Ajatus on jatkuvasti takaraivossani. Viimeisenä kun käyn nukkumaan, ja ensimmäisenä kun herään.
Luin, että Marjattallakin on tytär. Hänelle suunnattomasti voimia! Minä olen menettämässä elämäni tärkeimmän ja rakkaimman ihmisen, ja tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu. - wlnqnj
sairastuneen tytär kirjoitti:
Voi kuule nimimerkki "Jeesus". Että osaat olla tunteeton íhminen. Et varmaan laske näin vakavilla asioilla leikkiä kun oma äitisi tai vaimosi sairastuu. Yritä ajatella muita ihmisiä, joille syöpä ja kuolema ovat vahvasti osa elämää.
Minulla on pari päivää ollut täysin itkuinen olo. Siitä lähtien kun kuulin Raidan poismenosta. Sama oli muutama viikko sitten Pavarottin kohdalla. Liippaa liian läheltä, kun äitini on suurinpiirtein samanikäinen ja sairastaa sellaista syöpää, joka ei ole parannettavissa. Vielä ei toivottavasti meillä ole hyvästien aika, mutta tällaiset uutiset pistävät miettimään, että sekin saattaa tulla aiemmin kuin on ajatellut.
Vielä vuosi sitten asiat olivat hyvin, vaikken sitä silloin osannut arvostaakaan. Äiti oli 60 v, kaunis, pirteä, fiksu, seurallinen ihminen. Minä 30-vuotias sinkku, joka eli vain itselleen. Pommi räjähti käsiimme loppiaisen jälkeen. En muista diagnoosin jälkeisistä päivistä mitään muuta kuin että ilmoitin töihin - ja työ oli ollut elämäni keskipiste - etten kykene järkytykseltä töihin. Koko kevät meni asiaa sulatellessa, kotiin vetäytyessä. Kunnes tajusin, etten koskaan voikaan asiaa täysin hyväksyä.
Äitini haluaa olla vahva ja pirteä, ja sitä haluan omalla käytökselläni kunnioittaa. Se kuitenkin tarkoittaa, että itken yksin, valvon 9 kuukaudenkin jälkeen öitä, purskahtelen töissä itkuun. You get the picture. Minulla ei ole perhettä, kumppania eikä tukiverkostoa. Osa kavereista on ottanut etäisyyttä asian tultua ilmi. Ilmeisesti hekin ymmärtävät, että nyt tosi kyseessä.Minä olin silittämässä heidän päätään, kun joku tyhjänpäiväinen deittailusuhde loppui. Mutta entä kun minun kohdallani on tosi kyseessä? Silloin kadotaan.
Loppuelämääni leimaa tämä äidin sairastuminen. Huoli siitä, miten äitini henkisesti jaksaa näitä uutisia lukiessaan. Äidin paras, rakas, ihana ystävä kuoli muutamia vuosia sitten toisenlaiseen syöpään. En sitten tiedä, puhkaisiko tuo stressi piilevänä olevan syövän.Huoli ihan hänen fyysisestä jaksamisestaanb ja harras toive, ettei sitten joskus lähtö olisi liian tuskallinen hänelle. Että hänen vierellään olisi joku meistä läheisistä. Marjatta Raidallehan lähtö tuli niin äkkiä, ettei omaisia ollut läsnä. Se pelottaa kovasti. Kun kaikki on niin arvaamatonta, ettei tiedä milloin suru-uutiset tulevat. Nykyään en uskalla vastata edes tuntemattomiin numeroihin tai äidin miehen soittoihin, koska pelkään, että uutiset ovat huonoja. Minulla ei ole tästä minkäänlaista pakopaikkaa. Eivät auta masennuslääkkeet, terapia, viini.. Ajatus on jatkuvasti takaraivossani. Viimeisenä kun käyn nukkumaan, ja ensimmäisenä kun herään.
Luin, että Marjattallakin on tytär. Hänelle suunnattomasti voimia! Minä olen menettämässä elämäni tärkeimmän ja rakkaimman ihmisen, ja tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu.Jos itket tuttujen ja tuntemattomien kuolemien johdosta niin ei taida olla elämässäsi hurraamista.
Mitä jos yrittäisit ajatella positiivisemmin ja etsiä jotain iloja, sen sijaan että suret kaikkea mahdollista? Siitä ei ole kenellekään hyötyä, ja tuhlaat vain elämäsi. - edellinen..
wlnqnj kirjoitti:
Jos itket tuttujen ja tuntemattomien kuolemien johdosta niin ei taida olla elämässäsi hurraamista.
Mitä jos yrittäisit ajatella positiivisemmin ja etsiä jotain iloja, sen sijaan että suret kaikkea mahdollista? Siitä ei ole kenellekään hyötyä, ja tuhlaat vain elämäsi.Mitäpä sitä mieleltään normaali ihminen nyt oman äidin kuolemaa surisi!
Kuule, luulen, että olisi epänormaalimpaa, jossei oman äidin kuolema itkettäisi. - pelota
HäMitä kirjoitti:
Minkä ikäinen Raita oli? Selkäkipu viittaa joko munuais-syöpään tai todennäköisimmin virtsarakkosyöpään.
mulla kans selkä kipuja varsinkin aamulla
- julle06
Mikä SE?!?!? olis todella kiva?!? jos edes sen verran vois kunnioittaa pois mennyttä henkilöä, että käyttäisit HÄN sanaa. niinku
- turhismarket
HäMitä kirjoitti:
Minkä ikäinen Raita oli? Selkäkipu viittaa joko munuais-syöpään tai todennäköisimmin virtsarakkosyöpään.
63-vuotias
- MMJKLMS
HASSUA ETTÄ IKÄEROA OLI 40V...LOISTAVA NÄYTTELIJÄ.HIENO NÄYTTELIJÄ.UPEA PERSOONA OLISI OLLUT UPEAA JOS OLISIMME SAANEET NÄHDÄ HÄNTÄ VIELÄ PITKÄÄN
- monesti mukana
kyllä on pakkoa sanoa menetimme taas yhden aikakaudemme tähden.Jotenkin tuntuu onko tämä reilua,me jotka elämme kuuluisuuden varjopuolella saamme olla rauhassa emmekä joudu julkisuuden myllytykseen,joten henkiset painetkaan ei ole tällä alueella suuret. JOten kysymys kuuluukin odotammeko liikaa niiltä, jotka ovat näkyvissä ja kaikkien tuntevia.Pitäisikö meidän antaa oma elämä kaikille joita palvomme ja haluamme katsella myös jatkossa erilaisissa esityksissä.Lopuksi haluan lausua osan ottoni. Mutta elämä jatkuu myös Marjatan osalta.
- Nikanderi
Niin elämässä tapahtuu eletään ja kuollaan kukin aikanaan kuka sanoa kenen vuoro seuraavaksi... Mutta Kuolema on pelottava kun ei tiedetä mitä tapahtuu... Oikeasti hänen kohdalla kaikki tapahtunut kuitenkin nopeasti ei liikaa kärsimystä ei tuskaa... Hieno hyvä näyttelijä poistui vain liian aikaisin kuten poistui myös Spede (PERTTI PASANEN) ja moni niin moni kuten me kaikki aikanaan... Surua tuskaa elämä on! Omaisille osanottoni joka ei varmaan lohduta;(
- benctus
Todellakin, otan osaa, täydestä sydämestäni. Oma äitini kuoli saman ikäisenä 2003, joten tiedän surun määrän. Aarnolle jaksamista!!
- cfvgbi
Han on ollut erikois nayteliatar,joka on osalistunut erikois Suomalaisuuten ja elama Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673