Aki joutuu ulos bb talosta rikostaustan vuoksi. Eikös tuomio ole jo kärsitty ja velka yhteiskunnalle maksettu. Miksi näin sorretaan, rangaistus on jo annettu ja kärsitty? Poikotttiin suptv, katson enää palkkionmetsäjäsarjan muuten poikottiin, eihän Aki mitään pahaa tehnyt,esim.dobing
Vastaukset 5
- Noniimpä.
Sitä minäkin ihmettelin...vaikka ylläolevasta tekstistä ei taas saa selvää onko vittuilumielellä kirjoitettu.
Kuitenkin.
Vähän ihmetyttää silti, Akin rikokset ilmeisesti tehty nuoruuden vuosina, -90 luvun alkupuoliskolla...
Tosin, onhan viimevuonna häädetty yksi asukas bbstä joka serusteli vaikka oli ilmoittanut olevansa sinkku - sopimusrikkomus sekin subtvn mielestä. - Sulo.S
Etkö kirjoittaja huomaa itseäsi aloituksesta? Entisiä vankeja kohtaan on tilanne paljon pahempi, selän takana. Itse en ole koskaan katsonut BB,tä, mitä väkisin joutuu seuraamaan keltaisten lehtien kautta.
Kovis-taviksen motto; kerran rikollinen aina rikollinen! - Lex A
unohti vain kertoa niistä rikoksista, ei sitä kaikkia noin vanhoja juttuja voi muistaa, varmaankin muistikatko!
- Anonyymi
Meinaat että sama kun eduskunnan kansan edustajatkin, " unohti kertoa todellisen ositeensa, nostaessan petos mielessä etuuksia..
- Anonyymi
Lehtimies sovittaa rikoksen niin että suojaa tietyn elitin nilkat,kutsu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459