Kerätäänkö tähän edullisia

lankojen ostopaikkoja

Jos löysit jostain normaalia edullisempaa lankaa, kertoisitko tässä muillekin. Suomea toisinaan kiertäessä tulee mieleen että voisi jostain tehdä hyviä löytöjä, kun olis jostain vähän vinkkiä saanut!

11

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

      paljon siitä, minkälaisia lankoja haluat. Itse seuraan hyvin paljon eri liikkeiden mainoksia, varsinkin ns. halpakaupat myyvät hyviä lankoja hyvinkin edullisesti. Ainakin täällä meillä päin toimii mm. Tokmanni, josta olen paljon ostanut mm. 7 veljestä lankoja edullisemmin, kuin varsinaisista lankaliikkeistä. Suurissa marketeissa on usein lankatarjouksia, Anttilassa ja monissa muissakin. Joskus olen löytänyt polyakryylilankoja alle euron 50 g:n kerä. Perhepiirissäni on muutamia, joiden iho ei kestä villalankoja, mutta tuo polyakryyli kyllä sopii ja neuleet ovat mahtavan pehmeitä.

      Katsele avoimin silmin liikkeiden mainokset!

    • Hamsteri-Kankaanpää

      Eli Kankaanpäässä on Hamsteri-niminen "sekatavarakauppa" jossa on ehdottomasti paras ja edullisin valikoima Novitan lankoja ja tarvikkeita!

      Näyttää siltä että työssä on oikea käsityönharrastaja ja valikoima sen mukainen:)

      Lisäksi Hamsterissa on se suuri plussa että kaikkia lankoja tuntuu aina olevan valikoimassa, mikään väri ei ole koskaan loppu!

      Hinnat ovat mielestäni todella edullisia, halvemmat mitä esim.tokmannissa ja vapaa valinnoissa.

      Juuri kävin ja mukaan tarttui haarukkapitsi-haarukka, 1,65e, Karuselli-lankaa 1,99e/kerä, 7 veljestä 3,29 kerä.. Lisäksi esim. Kuura-lanka 5,99e, 7 veljestä kantri 5,99, Novita Wool 1,99e....Ja nämä ovat ihan pysyviä hintoja, ei mitään supertarjouksia.

      Eli Hamsteriin kannattaa mennä shoppailemaan jos novitan langoista tykkää, itsekin käyn siellä aina kerran-pari kuukaudessa täältä 60km:n päästä!

      • Itse ostan ihan

        tuosta lähikaupasta halvemmalla. 7-veljestä esim. 2,95 kerä.


      • Itse ostan ihan kirjoitti:

        tuosta lähikaupasta halvemmalla. 7-veljestä esim. 2,95 kerä.

        Kerrohan ihmeessä missä tuo lähikauppa on, en ole aikoihin nähnyt missään myytävän 7-veljestä alle kolmen euron, siis normaalihinnalla.


    • ovat..

      langat aivan liian kalliita pitkäaikaistyöttömän varoille joten olen kerännyt kirppareilta 50 snt-1 euron hintaisia käsin neulottuja puseroita ja niitä purkamalla saanut materiaalia moniin lahjasukkiin.
      Nytkin on pestyjä lankavyyhtejä pyykkinarulla valumassa,aamulla siirrän saunaan kuivumaan ja tiistaina saan keriä ne.

    • Anonyymi

      Missä on paras valikoima langoista

      • Anonyymi

        Minä tilaan Tallinnasta Karnaluksista, monipuolinen valikoima muitakin kuin Novitaa jota en enää osta huonontuneen laadun takia.


    • Anonyymi

      Kärkkäisen verkkokaupassa monipuolinen valikoima eri merkkejä. Lankavalla en ole käynyt, mutta kehuvat Suomen parhaaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe