olisikohan kellään myytävänä näitä itkeviä lapsi tauluja olisin valmis ostamaan ilmoitelkaa
g.bzagolin itkevä lapsi taulu
16
4270
Vastaukset
- raukau
minulla on yksi erittäin hieno taulu , ja kyse on paljonko tarjotaan . taulu on keskiruotsissa .
terveisin rauno- josema1
voisitko lähettää taulusta kuvan niin katson ettei minulla ole sitä vielä ja mietin sitten mitä tarjoan [email protected]
- sirkus91
josema1 kirjoitti:
voisitko lähettää taulusta kuvan niin katson ettei minulla ole sitä vielä ja mietin sitten mitä tarjoan [email protected]
vieläkö olisit tälläisista tauluista kiinnostunut.. minullakin olisi niitä kaksi.
- monni78
sirkus91 kirjoitti:
vieläkö olisit tälläisista tauluista kiinnostunut.. minullakin olisi niitä kaksi.
laita kuvaa tulemaan [email protected]
- p.salste
monni78 kirjoitti:
laita kuvaa tulemaan [email protected]
oletko kiinnostunut kopioista vai aidosta originaalista Bregollin työstä. kuten tiedät hänen nimensä oli Bruno Amadio hän on Espanialainen syntyi v.1911 ja kuoli 1981.hän käytti taiteilija nimeä Bregol.ota yhteyttä voin välittää yhden originaalin jos olet voittanut lotossa tai muuten tili on turvoksissa..
- hentriika
paljonko haluat taulusta
- hentriika
p.salste kirjoitti:
oletko kiinnostunut kopioista vai aidosta originaalista Bregollin työstä. kuten tiedät hänen nimensä oli Bruno Amadio hän on Espanialainen syntyi v.1911 ja kuoli 1981.hän käytti taiteilija nimeä Bregol.ota yhteyttä voin välittää yhden originaalin jos olet voittanut lotossa tai muuten tili on turvoksissa..
kopiosta
- sas1
p.salste kirjoitti:
mistäs tiedät onko taulu aito vai kopio
- sas1
hentriika kirjoitti:
paljonko haluat taulusta
Löytyy itkevä poika taulu. Mitä olet valmis maksamaan. NOIN?
- sas1
p.salste kirjoitti:
Mistä tiedät onko taulu aito vai kopio? Missä voi teettää hinta-arvion taulusta. Tunnut viisaalta kyseisessä aiheessa.
- persiljainen
huuto netissä näytti olevan jotakin. Eivät kylläkään aitoja =D
- hentriika
olis tyttö ja poika taulu myytävänä PAALJONKO MAKSAT KAPPALEELT?
Heippa!
Mistä tunnistan onko tauluni (itkevä poika) aito vai kopio?- b.k
Itsekin näitä ostattelen, itkevä tyttö tauluja, kaikenlaisia kopioita saa tarjota, myös kortteja jos hyväkuntoisia.
[email protected] - heppikatti
hephepehephephephephephephephephepjhephephephephephephephephephep
- killi49
Mulla on itkevä poikataulu, en tarvi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082635
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo491835Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1481412Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541357Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3491296Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251216Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe581156Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141076- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21903