neuvos testaa kuinka äkkiä tämän saavat poistettua tältä keskustelu palstalta ja nyt on kello tasan 12.00
www.rantaneuvos.com testi
7
599
Vastaukset
- tuota tarvitse
poistaa! Mitä rikollista tuossäa nyt olisi? Siinä se pysyy maailman loppuun asti. Hyvää päivänjatkoa sinulle Eero. Mietin tässä, uskaltaisiko lähteä autoa katsastuttamaan? Tahtovat aina kaivella jotain vikaa ja joutuu sitten käyttämään uudelleen ja sekin taas maksaa. Terveisiä kaikille!
vasta temppu kun on ikivanha auto kuten minullakin, mutta vielä on onneksi ajoaikaa toukokuulle 2008 asti. "Neuvos" miten mahtanee sitten käyvä kun tulee nuo uudet direktiivit voimaan ja vanhassa autossa on tuota häkäpäästöä ja sulle onnea katsastukseen menon kanssa, neuvos pitää ihan peukkuja sulle.
Ps, Kiitos kun kirjoitit minulle "Rantaneuvos"- hippiä
rantaneuvos1 kirjoitti:
vasta temppu kun on ikivanha auto kuten minullakin, mutta vielä on onneksi ajoaikaa toukokuulle 2008 asti. "Neuvos" miten mahtanee sitten käyvä kun tulee nuo uudet direktiivit voimaan ja vanhassa autossa on tuota häkäpäästöä ja sulle onnea katsastukseen menon kanssa, neuvos pitää ihan peukkuja sulle.
Ps, Kiitos kun kirjoitit minulle "Rantaneuvos"Suosittelen Rantaneuvokselle hevosen tai poron laittoa kulkuvälineeksi auton sijaan.
- sopisi
hippiä kirjoitti:
Suosittelen Rantaneuvokselle hevosen tai poron laittoa kulkuvälineeksi auton sijaan.
varmaan monelle muullekkin hurjastelijalle? Onhan ajeltu aikoinaan sonnillakin. Lieneekö käytetty missään lehmää vetojuhtana? Tietääkö Eero?
sopisi kirjoitti:
varmaan monelle muullekkin hurjastelijalle? Onhan ajeltu aikoinaan sonnillakin. Lieneekö käytetty missään lehmää vetojuhtana? Tietääkö Eero?
saapi kelvata vetojuhdaksi, kuten esimerkiksi Indiassa, lehmä on Indiassa erittäen arvostettu eläin se on jopa pyhäeläin.
hippiä kirjoitti:
Suosittelen Rantaneuvokselle hevosen tai poron laittoa kulkuvälineeksi auton sijaan.
puhumattakaan ruokaa en minä rupea eläinrääkkäystäkään harrastamaan, koska hevonen syöpi joka päivä ja auto vie vaan polttoainetta jos ajaa.
Poro se ei ole luotettava ja se rupejaa, jopa kesken matkan jopa syömään jäkäleä, Ristijärven jälkeenm, etelään päin mentäessä.
ja tästä on todiste tältä päivältä, aloitin nimittäen kotisivujeni päivittämisen, täysin itsenäisesti.
Katso kuvagalleriastani www.rantaneuvos.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
