Hei
Onko kokemusta noinkin pienten Gambianreissusta? Eli ovatko hotellien uima-altaat todella lämpimät (väh.25 astetta) kuten Thaimaassa vai onko yö jäähdyttänyt ne Egyptin tyyliin? Kuinka kylmät illat,riittääkö ohut pitkähihainen vai oikein paksumpi versio kera sukkisten?Pääseekö kärryillä liikkumaan,esim. Hua Hinissa ei mitään ongelmaa..Mutta ei aina viittis Thaimaassa käydä, niin ihana paikka kuin se onkin...Mites pienemmän syöntipuoli?Onko mitään ostettavaa,aikuisille tai lapsille?Kertoisiko joku kun ei tunnu matkatoimistossakaan olevan kellään henk.kohtaiusta kokemusta..Entä missä se"paikallinen keskusta"sijaitsee,Kotulla vai missäpäin?Onko isokin keskusta??
Tässä muutama tähdellinen kysymys matkan määränpäätä miettiessä..
Anne
Lapset (1,5v ja 4v)Gambiassa??
Annwi
1
614
Vastaukset
- KAIKKI TOIMII
AFRIKKALAISITTAIN KAIKKI TOIMII RIITTÄVÄN HYVIN JA LEKURIIN PÄÄSEE LONTOOSEEN TAI DAKARIIN JOS JOTAIN TODELLISTA HARMIA TULISI.
EI ISOMPIA MAHA ONGELMIA ,TURVALLISTA ON, ILTA KELIT JOULUUN ASTI HYVIN LÄMPIMIÄ,SANYAN YLLÄ PITEMPÄÄNKIN
-MITEN SUOJAAT PIENEMMÄN MALARIALTA
-VIIME VUONNA YKS ENGLESMANNI KUPSAHTI 2 PÅIVÄÄ KESTI
EI RAHA EIKÄ VAKUUTUS AUTTANUT JA OLI VIELÄ MAKSANUT KOKO GOLF KAUDESTA
-tosin munet haukkuu kenttää
HYVÄ LOMAKOHDE MUTTA HUOLEHDI PENNUISTA
-TOISAALTA NIITÄ ON KAKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238